کلینیک تخصصی زیبایی بیمارستان عرفان نیایش

لوگو کلنیک زیبایی عرفان نیایش
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خدمات اصلی
خدمات دیگر
ارتباط با ما

لیست پزشکان کشور

لیست داروخانه های استان تهران

لیست داروخانه های استان البرز

ارتباط با ما
مدرن ترین کلینیک پوست و مو در کشور

بوتاکس دور چشم

یکی از پرطرفدارترین روش های جوانسازی و زیبایی پوست بوتاکس می باشد که امروزه بسیاری از مردان و زنان با گروه سنی های مختلف از این روش استفاده می کنند و تاثیر بسزایی در از بین بردن چروک های اطراف چشم، که در اثر افزایش سن و مراقبت نادرست بر روی پوست ایجاد شده دارد. چنانچه چین و چروک پوست با استفاده از روش‌های درمانی مختلف از بین نرود به مرور زمان این چین و چروک عمیق تر شده و به صورت واضح بر روی پوست قابل مشاهده می باشد.
ایجاد چین و چروک بر روی صورت بر زیبایی و طراوت آن تاثیرگذار می باشد به همین دلیل افراد از بوتاکس استفاده می‌کنند تا چین و چروک ایجاد شده را از بین ببرند.

بوتاکس دور چشم
بوتاکس یک روش درمانی می باشد که به صورت غیر تهاجمی انجام شده و دارای عوارض کم می باشد و توانایی زیادی در از بین بردن چین و چروک و جوانسازی پوست صورت دارد، زیرا پوست صورت با حالت هایی که در آن ایجاد می شود مستعد ایجاد چین و چروک های زیادی می باشد و زمانی که بوتاکس در این ناحیه تزریق می شود، از حرکت عضلات جلوگیری کرده و چین و چروک ها را رفع می کند.
بوتاکس نوعی سم بوتولینیوم می باشد که با تزریق در ناحیه دور چشم، باعث فلج شدن اعصاب آن ناحیه شده و به همین دلیل ماهیچه های اطراف چشم دچار انقباض نمی شود و در صورتی که چهره تغییر حالت داشته باشد در زمان این تغییر حالت چین و چروک بر روی آن ایجاد نمی شود.
به دلیل اینکه چشم ناحیه حساسی می‌باشد بنابراین تزریق بوتاکس باید توسط افراد حرفه ای صورت گیرد تا در صورت عدم مهارت، آسیب به چشم و عصب های آن  وارد نشود، اما متاسفانه به دلیل استقبال بالا از این روش درمانی، بسیاری از افراد از این استقبال سوء استفاده کرده و با تبلیغاتی که انجام می‌دهند افرادی که آگاهی کامل در این زمینه ندارند را جذب کرده و نتایجی که از این تزریق دریافت می شود رضایت بخش نبوده و چه‌بسا عوارض زیادی برای شخص ایجاد می شود.

بوتاکس چگونه چین و چروک ها را رفع می کند؟

بوتاکس حاوی بوتولینیوم، آلبومین و کلرید سدیم می باشد که بیشترین تاثیر بوتاکس از طریق سم بوتولینیوم می باشد و زمانی که به ناحیه مورد نظر تزریق می شود باعث انقباض عضله مورد نظر شده و این ماهیچه ها را به صورت موقت فلج می‌کند و عضله توانایی حرکت نداشته و این عدم حرکت باعث کاهش چین و چروک می شود.

بوتاکس چگونه چین و چروک ها را از بین می برد؟

در واقع بوتولینیوم برای نواحی ای مورد استفاده قرار می‌گیرد که حرکات صورت باعث ایجاد چین و چروک شده باشد و پزشکان معمولاً از بوتاکس برای از بین بردن خطوط بین ابروها و اطراف چشم استفاده می کنند. در واقع استفاده از این شیوه درمانی باعث رفع دائمی چین و چروک نمی شود و برای تاثیر گذاری مداوم باید تزریق بوتاکس تمدید شود.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

آیا بوتاکس همه چین و چروک های زیر چشم را رفع می کند؟

با اینکه بوتاکس تاثیر زیادی در از بین بردن چین و چروک ها دارد، اما تاثیر آن فقط برای چین و چروک هایی می باشد که در اثر حرکت عضلات ایجاد شده است و عموماً برای رفع خطوط پیشانی و چین و چروک های پنجه کلاغی اطراف چشم، از این روش درمانی استفاده می شود اما به دلیل اینکه اثر این شیوه درمانی به صورت موقتی می باشد و حدود ۳ تا ۶ ماه ماندگاری دارد، امکان برگشت چین و چروک ها بعد از این زمان وجود داشته و برای دریافت نتایج بهتر و بیشتر، بهتر است این شیوه درمانی با سایر روش های درمانی ترکیب شود و یا اینکه تزریق بوتاکس مجددا تمدید شود.

آیا بوتاکس همه چین و چروک های زیر چشم را رفع می کند؟

تزریق بوتاکس به دور چشم چقدر موثر است؟

پس از حساس ترین نواحی بدن ناحیه زیر چشم می باشد و در صورتی که تزریق بوتاکس در این ناحیه به خوبی انجام نگیرد باعث ایجاد عوارض جبران‌ناپذیر خواهد شد، بنابراین تزریق بوتاکس به ناحیه زیر چشم باید توسط پزشک با تجربه انجام شود.
با اینکه تزریق بوتاکس مورد تایید سازمان FDA می باشد اما در صورتی که تزریق به خوبی انجام نشود باعث شل شدن عضلات ناحیه پلک شده و منجر به افتادگی پلک و ابروها خواهد شد.

تزریق بوتاکس به دور چشم چقدر موثر است؟
یکی از مهمترین کاربردهای تزریق بوتاکس در زیر چشم، کاهش چین و چروک در این ناحیه می باشد که بعضی از افراد به دلیل افزایش سن یا ژنتیک، چین و چروک‌های در کوتاهترین زمان در زیر پلک آنها ایجاد می‌شود و با تزریق بوتاکس می توان این چین و چروک‌ها را به صورت موقت برطرف کرد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

هزینه تزریق بوتاکس دور چشم چقدر است؟

عوامل مختلف بر روی هزینه تزریق بوتاکس تاثیر گذار می باشد و نمی‌توان قیمت ثابت برای این شیوه درمانی تعیین کرد، از این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- موقعیت جغرافیایی کلینیک

کلینیک های زیبایی دارای موقعیت های جغرافیایی متفاوتی می باشند که هر کدام از این مکان ها دارای هزینه های متفاوتی بوده و با توجه به موقعیت کلینیک، هزینه تزریق بوتاکس نیز متفاوت است و هرچه کلینیک از موقعیت بهتری برخوردار باشد، میزان هزینه دریافتی برای تزریق بوتاکس افزایش پیدا میکند.

۲- میزان ارائه خدمات

هرچه میزان خدمات ارائه شده توسط کلینیک بیشتر باشد و تجهیزات پیشرفته تر باشد مطمئناً هزینه تزریق نیز افزایش پیدا میکند.

۳- مهارت پزشک متخصص

با توجه به اینکه تزریق بوتاکس ناحیه اطراف چشم از حساسیت بالایی برخوردار می باشد، بنابراین پزشکی که تزریق را انجام می دهد باید از مهارت کافی برخوردار باشد و کوچکترین سهل انگاری باعث ایجاد عوارض جبران‌ناپذیری خواهد شد و با توجه به اینکه امروزه اکثر سالن های آرایشی تزریق بوتاکس نیز انجام می دهند، ممکن است هزینه دریافتی آنها نسبت به کلینیک‌ها کمتر باشد اما مهارت اپراتور در سطح یک پزشک نیست بنابراین هر چه پزشک متخصص از مهارت بیشتری برخوردار باشد امکان افزایش هزینه وجود دارد.

هزینه تزریق بوتاکس دور چشم چقدر است؟

۴- عمق چین و چروک

هرچه میزان چین و چروک ها عمیق تر باشد  طبیعتا تعداد جلسات درمانی و زمان آن نیز افزایش پیدا می‌کند و به تبع آن هزینه تزریق بوتاکس نیز بالا می رود.

۵- نوع برند بوتاکس تزریقی

بوتاکس دارای برند های مختلفی می باشند و هر کدام از این برندها دارای قیمت متفاوتی بوده و هرچه برند تزریقی از کیفیت بیشتری برخوردار باشد میزان ماندگاری نتایج بیشتر می باشد و هزینه دریافتی نیز افزایش پیدا می کند.

عوارض تزریق بوتاکس دور چشم

با اینکه تزریق بوتاکس تاثیر زیادی بر زیبایی چهره و جوانسازی آن دارد اما ممکن است عوارضی برای فرد ایجاد شود که از این عوارض می‌توان موارد زیر را نام برد.

۱- ایجاد سردرد و حالت تهوع

بعضی افراد بعد از تزریق بوتاکس دچار سردرد و حالت تهوع می شوند که این عارضه ها بسیار خفیف میباشد و به مدت چند ساعت تا چند روز کاملا از بین خواهد رفت.

۲- کبودی

در صورتی که محل عروق خونی به خوبی تشخیص داده نشود و در زمان تزریق این عروق سوراخ شود باعث ایجاد کبودی در ناحیه مورد نظر می شود بنابراین برای پیشگیری از ایجاد کبودی پزشک باید در این زمینه تخصص کافی برخوردار باشد تا با بی‌دقتی پزشک کبودی در ناحیه مورد نظر ایجاد نشود.

۳- ایجاد قرمزی و تورم در ناحیه تزریق

 با توجه به اینکه شیوه درمانی بوتاکس توسط سوزن هایی انجام می‌گیرد کیفیت سوزن ها و همچنین مهارت پزشک بر روی کاهش عوارض تاثیر گذار می باشد، از این عوارض قرمزی و تورم باشد و در صورتی که سوزن های با کیفیت برای تزریق استفاده شود و ضخامت سوزن ها زیاد نباشد، باعث کاهش قرمزی و تورم در ناحیه مورد نظر می شود همچنین برای کاهش این التهابات فرد باید از کمپرس سرد استفاده کند.

عوارض تزریق بوتاکس دور چشم

۴- افتادگی پلک

در صورتی که دوز مصرفی بوتاکس بیش از اندازه باشد، باعث شل شدن عضلات ناحیه مورد نظر شده و منجر به افتادگی پلک می شود، بنابراین برای تزریق بوتاکس باید به کلینیک معتبر مراجعه شود و نوع بوتاکسی که در این ناحیه تزریق می شود در  میزان این عوارض تاثیر گذار است.

۵- ایجاد واکنش های کولینرژیک

تزریق بوتاکس ممکن است باعث خشکی دهان و چشم شود و زمانی که ماده بوتاکس از سم بوتولینیوم B استفاده شود، بیشتر این عارضه ایجاد می شود.

مراقبت های قبل از تزریق بوتاکس

۱- به مدت یک روز قبل از تزریق بوتاکس از خوردن نوشیدنی های الکلی خودداری کنید، زیرا مصرف این مواد موجب رقیق سازی خون شده و خطر کبودی را افزایش می دهد.

۲- مصرف داروهای ضد التهاب موجب رقیق سازی خون شده و خطر کبودی را در ناحیه تزریق افزایش می دهد، داروهایی مانند آسپرین، ویتامین Eجنسینگ، مکمل های امگا ۳ و روغن اثر رقیق کنندگی خون دارند بنابراین بهتر است به مدت دو هفته قبل از تزریق بوتاکس از مصرف این داروها خودداری شود.

۳- چنانچه در ناحیه تزریق جوش، تبخال و یا لکه ایجاد شده است، اجازه دهید این التهابات برطرف شود و سپس به تزریق بوتاکس بپردازید.

۴- چنانچه سابقه تبخال دارید این موضوع را به پزشک اطلاع دهید تا پزشک داروی ضد ویروس برای شما تجویز کند.

مراقبت های قبل از تزریق بوتاکس

۵- چنانچه داروی خاصی مصرف می کنید یا نسبت به مصرف بعضی از داروها حساسیت دارید، حتما این موضوع را به پزشک اطلاع دهید.

۶- پوست خود را کاملا پاکسازی کنید و هیچ گونه آرایشی برسطح آن نباشد.

۷- در انتخاب پزشک متخصص حساسیت زیادی به خرج دهید زیرا ناحیه چشم بسیار حساس می باشد و در صورتی که پزشک متخصص از مهارت کافی برخوردار نباشد، ممکن است عوارض زیادی برای شما ایجاد شود.

۸- انتظارات واقع گرایانه نسبت به نتایج تزریق بوتاکس داشته باشید، باید بدانید که تزریق بوتاکس  نتایج دائمی ندارد و بعد از شش ماه نیاز به تمدید دارد، بنابراین چنانچه نیاز به شیوه درمانی دائم دارید، تزریق بوتاکس روش مناسبی برای شما نیست.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس به دور چشم

زمانی که بوتاکس به ناحیه مورد نظر تزریق می‌شوند نتایج آن بعد از یک هفته قابل مشاهده می باشد و حداکثر بین ۴ تا ۶ ماه اثرات بوتاکس باقی می ماند، اما برای اینکه میزان ماندگاری بوتاکس افزایش یابد وعوارض تزریق بوتاکس کاهش پیدا کند.

بهتر است مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس انجام گیرد که این مراقبت ها عبارتند از:

۱- بلافاصله بعد از تزریق بوتاکس دراز نکشید اگر بلافاصله بعد از بوتاکس دراز بکشید. دراز کشیدن باعث حرکت ماده بوتاکس به زیر پوست شده و میزان عوارض زیادی را برای فرد ایجاد می کند به همین دلیل بهتر است به مدت ۴ ساعت بعد از تزریق بوتاکس دراز نکشید تا میزان عوارض کاهش پیدا کند.

۲- از ماساژ دادن ناحیه تزریق خودداری شود.

دستکاری و ماساژ دادن ناحیه تزریق باعث پخش شدن بوتاکس در زیر پوست می شود، بنابراین برای تاثیرگذاری بوتاکس بهتر است از دستکاری و فشار آوردن به ناحیه تزریق خودداری شود و علاوه بر پخش شدن بوتاکس ممکن است دستکاری آن باعث افتادگی پلک و عدم تقارن شود.

۳- خودداری از مصرف داروهای ضد التهاب

یکی از عوارض تزریق بوتاکس ایجاد تورم و کبودی در ناحیه تزریق می باشد و برخی از مراجعین برای کاهش این عوارض از داروهای ضد التهاب استفاده می کنند، اما باید بدانید که این تورم و کبودی به صورت خود به خود بعد از یک روز رفع می‌شود اما مصرف داروهای ضد التهاب باعث افزایش دوره نقاهت شده و خونریزی و کبودی را افزایش می دهد بنابراین از مصرف داروهای ضد التهاب خودداری کنید.

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس به دور چشم

۴- به مدت یک روز بعد از تزریق بوتاکس از استحمام دوری کنید.

دوش گرفتن باعث نفوذ پذیری بیشتر پوست می‌شود و افزایش نفوذ پذیری پوست، باعث حرکت بوتاکس در زیر آن شده و عوارضی را برای فرد ایجاد می کند، بنابراین برای پیشگیری از این مورد به مدت یک روز از استحمام کردن خودداری کنید.

۵- خودداری از انجام فعالیت های سنگین

یکی دیگر از مواردی که باعث افزایش نفوذپذیری پوست می شود، انجام فعالیت های ورزشی و سنگین می باشد و انجام این فعالیت ها باعث حرکت بوتاکس در زیر پوست شده و عوارض زیادی را به همراه دارد، بنابراین به مدت یک روز بعد از تزریق بوتاکس از انجام فعالیت های سنگین خودداری کنید.

۶- اجتناب از مصرف الکل و دخانیات

مصرف الکل و دخانیات باعث طولانی شدن دوره نقاهت شده و میزان التهابات را در ناحیه تزریق افزایش می دهد بنابراین بهتر است به مدت یک روز قبل و بعد از تزریق از مصرف این مواد خودداری شود.

کاربردهای تزریق بوتاکس دور چشم

اغلب افراد بر این تصورند که تزریق بوتاکس تنها باعث جوانسازی و زیبایی چهره می شود اما باید بدانید که تزریق بوتاکس علاوه بر تأثیر هایی که بر جوانسازی پوست دارد به عنوان روش درمانی نیز استفاده می‌شود از بیماری هایی که میتوان با بوتاکس درمان کرد می‌توان انحراف چشم،  افتادگی پلک، میگرن و خشکی چشم را نام برد.
با اینکه تزریق بوتاکس ممکن است عوارض و خطر هایی برای فرد داشته باشد، اما روش درمانی ایمنی برای بیماریهای خاص می باشد.
تزریق بوتاکس حدود ۱۰ دقیقه زمان نیاز دارد و معمولاً به صورت سرپایی انجام شده و پس از آن نیازی به استراحت نیست.
ممکن است تزریق بوتاکس کمی دردناک باشد اما پس از چند روز تمامی عوارض آن از بین خواهد رفت. از بیماری هایی که با تزریق بوتاکس میتوان آنها را درمان کرد موارد زیر می باشد

۱- انحراف چشم

انحراف چشم در اثر عدم تعادل قدرت ماهیچه های چشم به وجود می آید و در صورتی که ماهیچه های چشم به صورت توأم با یکدیگر حرکت نکند، باعث ایجاد انحراف چشم می‌شود همچنین ممکن است آسیب هایی که به مردمک چشم و عصب های بینایی آن وارد می شود باعث ضعف در رساندن پیام ها به مغز شده و منجر به انحراف چشم شود، این مشکل بیشتر برای کودکان پیش می آید و با تزریق بوتاکس در چشمی که ماهیچه آن قوی تر می باشد لکه بر روی آن ایجاد شده که باعث ضعف عملکرد این ماهیچه و تقویت چشمی که دچار انحراف است می‌شود.
در واقع بهترین گزینه ها برای رفع انحراف چشم عینک و عمل جراحی می باشد اما در صورتی که این اقدامات پاسخگو نباشد، ممکن است به عنوان آخرین راهکار از تزریق بوتاکس استفاده شود.

۲- پلک زدن غیر ارادی

زمانی که ماهیچه های اطراف چشم به صورت غیر ارادی دچار انقباضات شود و فرد مدام پلک بزند به این حالت میوکیمی گفته می‌شود که این بیماری ممکن است هر دو پلک را درگیر کند. به صورت طبیعی انقباضات به صورت خفیف احساس می شود و بعد از چند لحظه احساس انقباض پلک ایجاد می‌شود، اما در بعضی افراد پلک زدن به صورت دائمی پیش می آید و ممکن است این حالت باعث آزار فرد شود، زمانی که میزان پلک زدن غیر ارادی  شدت یابد با تزریق بوتاکس میتوان آن را درمان کرد، عوامل مختلف باعث ایجاد این بیماری می شود که از این عوامل می توان خستگی چشم، استرس، سوزش چشم، مصرف بعضی داروها و مصرف الکل و دخانیات را نام برد.

۳- میگرن

افرادی که به بیماری میگرن مبتلا هستند، در برابر نور حساسیت بالایی دارند و در ماه چند بار دچار میگرن می شوند، اما تزریق بوتاکس می تواند تاثیر زیادی در رفع بیماری داشته باشد.

۴- افتادگی پلک

افتادگی پلک باعث کاهش بینایی میدان دید فرد می‌شود، بنابراین با بروز این عارضه افراد به دنبال راهکاری برای درمان آن می باشند و این عارضه بیشتر به دلیل شلی عضلات و تاندون های چشم اتفاق می‌افتد و در صورتی که میزان افتادگی پلک شدید باشد، می توان با تزریق بوتاکس افتادگی را رفع کرد.

۵- خشکی چشم یا اشک چشم

اگر اشک از چشم به صورت افراطی باشد و یا دچار آبریزش شود می توان با روش درمانی بوتاکس این مشکل را برطرف کرد، زیرا تزریق بوتاکس باعث افزایش ناحیه اشک شده و مسیرهای مسدود شده  را باز می‌کند و تاثیر بسزایی در کاهش شدت آبریزش غدد اشکی دارد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

انواع بوتاکس

بوتاکس دارای برند های مختلفی می باشد که هر کدام از این بوتاکس ها دارای مزایای خودش می باشد از انواع بوتاکس می توان به موارد زیر اشاره کرد

۱- بوتاکس دیسپورت

بوتاکس دیسپورت یکی از محصولات تولیدی کشور انگلیس می باشد که نام تجاری دیگر آن بوتولونیوم است زیرا ماده اصلی تشکیل دهنده این بوتولینیوم نوعA می باشد و زمانی که این بوتاکس به ناحیه مورد نظر تزریق می شود باعث مسدود شدن عضلات ناحیه مورد نظر شده و تاثیر بسزایی در رفع و پیشگیری  ایجاد چین و چروک های صورت دارد، اما برای مشاهده نتایج این بوتاکس نیاز به ۲ تا ۷ روز زمان می باشد.

۲- بوتاکس مسپورت

بوتاکس مسپورت شبیه بوتاکس دیسپورت می باشد اما این بوتاکس نام تجاری ایرانی بوتولونیوم می باشد و در ناحیه پوست صورت تزریق می شود و قیمت آن نسبت به دیسپورت پایین تر است.

انواع بوتاکس

۳- بوتاکس زئومین

بوتاکس زئومین محصول کشور آلمان می باشد و نام تجاری دیگر بوتولونیوم است.

۴- نرونوکس

یکی دیگر از انواع بوتولینیوم، نورونوکس می باشد  که این بوتاکس محصول کشور کره بوده و دارای ماندگاری بالا می باشد و تمامی بوتاکس های ذکر شده دارای تاییدیه وزارت بهداشت و درمان بوده و مجوز تزریق دارد.

بهترین کاندید برای انجام تزریق بوتاکس

برای تزریق بوتاکس باید شرایط و عواملی را مدنظر قرار داد، تا نتایج تزریق بوتاکس رضایت بخش باشد از جمله این عوامل می توان موارد زیر را نام برد:

۱- سن مراجعه کننده

افراد در محدوده سنی ۱۸ تا ۶۵ سال می توانند تزریق بوتاکس را انجام دهند اما این روش درمانی در محدوده ۳۰ تا۵۰ ساله نتایج بهتری به همراه دارد ولی چنانچه افراد بخواهند زودتر از این سن اقدام به تزریق کنند در این زمینه حتما باید با پزشک متخصص مشورت کنند.

۲- وجود چین و چروک بر پوست

تزریق بوتاکس برای افرادی که چین و چروک نسبتاً زیادی بر روی پوست دارند، گزینه مناسبی می باشد اما زمانی که میزان این چروک ها عمق زیادی داشته باشد نتایج دلخواه کسب نمیشود.

۳- شرایط عمومی فرد

افرادی که تزریق بوتاکس انجام می دهند، باید از سلامت عمومی کامل برخوردار باشند و دچار بیماری‌های پوستی و اختلالات عصبی نباشند.

بهترین کاندید برای انجام تزریق بوتاکس

۴- میزان انتظارات فرد

افرادی که انتظارات واقع بینانه از نتایج تزریق دارند، کاندید مناسبی برای تزریق بوتاکس هستند و میزان این نتایج با توجه به شرایط بدن و نوع ژنتیک فرد متفاوت می باشد.

۵- عدم بارداری و شیردهی

تزریق بوتاکس ممکن است باعث آسیب به جنین و نوزاد شود، بنابراین در دوران بارداری و شیردهی نباید تزریق بوتاکس انجام گیرد، تزریق بوتاکس را به بعد از زمان بارداری و شیردهی موکول کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به متن
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات نوشته شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x