کلینیک تخصصی زیبایی بیمارستان عرفان نیایش

لوگو کلنیک زیبایی عرفان نیایش
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خدمات اصلی
خدمات دیگر
ارتباط با ما

لیست پزشکان کشور

لیست داروخانه های استان تهران

لیست داروخانه های استان البرز

ارتباط با ما
مدرن ترین کلینیک پوست و مو در کشور

آیا ریزش مو در هنگام شستشو طبیعی است؟

امکان دارد در هر بار دوش گرفتن مقدار زیادی از موها دچار ریزش شود و این موضوع باعث نگرانی افراد شده و به پزشک مراجعه کنند. اما باید بدانید به طور طبیعی هر روز بین ۷۰ تا ۱۰۰ تار مو دچار ریزش می شود اما اگر میزان ریزش موها بیشتر از این تعداد باشد، باید بررسی شود.
اگر موهای خود را داخل حمام شانه بزنید و بیشتر از یک بار در روز موها را شستشو دهید، امکان دارد بخش اعظمی از موها دچار ریزش شود.

آیا ریزش مو در هنگام شستشو طبیعی است؟
اگر ریزش موهای شما بیش از اندازه می باشد درمان های مختلفی برای آن وجود دارد و باید به خوبی بررسی شود و از عوامل تاثیرگذار بر ریزش موها، می توان استرس، تغییرات هورمونی، کاهش وزن ناگهانی، رژیم غذایی و مصرف دارو ها را نام برد.
امکان دارد ریزش موها به صورت دوره ای ایجاد شود به عنوان مثال بعد از قرار گرفتن فرد در شرایط استرس زا، ممکن است موها دچار ریزش شود و وقتی فرد موها را شستشو می دهد این ریزش بیشتر شود.

مراحل رشد موها

مو از سه لایه تشکیل شده است و ماده اصلی تشکیل دهنده آنها اسید آمینه بوده که به وسیله پیوندهای شیمیایی به یکدیگر متصل شده اند که ۹۵ درصد آن کراتین که ماده پروتئینی بوده و ساختار پیچیده ای دارد و بر زیبایی موها تاثیر گذار می باشد و زمانی که میزان کراتین مو کاهش پیدا کند موها از ظاهر زیبایی برخوردار نیستند.
قسمت های تشکیل دهنده هر تار مو، فولیکول و ساقه مو می باشد که فولیکول مو باعث اتصال مو به پوست سر می شود و شکل فولیکول، ظاهر موها را تعیین می کند

۱- ریشه مو

فولیکول مو از پاپیلا و پیاز که همان ریشه است تشکیل شده و در زیر پوست قرار دارد و عمق ریشه ها حدود ۴ میلیمتر زیر پوست سر بوده و این ریشه ها به صورت زنده بوده و باعث رشد موها می شود. ریشه مو دارای چند قسمت می باشد که برای زنده ماندن مو ضروری هستند از جمله:

  • پاپیلای پوستی

پاپیلای پوستی وظیفه خونرسانی به فولیکول مو را دارد و بخش مرکزی ریشه را تشکیل داده و در واقع شبکه ای از رگ های خونی باعث تهیه نمودن مواد مورد نیاز مو می‌شود و پاپیلا بر تولید سلول های مو نظارت می کند.

  • ماتریکس

قسمتی از ریشه مو ماتریکس می باشد که کراتینوسیت ها در این قسمت از ریشه تکثیر شده و کراتین اصلی مو در این قسمت می باشد، همچنین ماتریکس فضایی برای ملانوسیت ها بوده که این ملانوسیت‌ها باعث تولید رنگدانه مو می شود.

  • پوشش ریشه

ریشه دارای دو لایه خارجی و داخلی می باشد که وجود این لایه ها باعث حفظ  ساقه ی مو می شود.

  • غده چربی

غده چربی باعث ترشح روغن سبوم شده که این روغن باعث تنظیم میزان چربی پوست سر می شود و تاثیر بسزایی در سلامت مو، تغذیه و براق نگه داشتن موها دارد، غده چربی در نزدیکی سطح پوست و اطراف فولیکول ها قرار دارد.

مراحل رشد موها

۲- ساقه مو

قسمتی از مو که بر روی سر قابل مشاهده می باشد ساقه می باشد. این قسمت از مو دارای سلول های مرده می باشد که از کراتین سخت ساخته شده است، ساقه مو نیز از سه لایه تشکیل شده که عبارتند از

  • مدولا

 که این ماده در مرکز ساقه قرار دارد و به صورت نرم بوده و از سلول‌های آگلومره تشکیل شده است.

  • کورتکس

این لایه باعث حفاظت از مدولا می شود و از  الیاف کراتین که به صورت افقی و عمودی می باشند تشکیل شده است، وجود این لایه بر ساقه مو باعث انعطاف پذیری موها می‌شود، همچنین حاوی رنگدانه‌های می باشد که موجب رنگ دهی به موها می شود.

۳- کوتیکول

خارجی ترین لایه ساقه مو کوتیکول می‌باشد که این لایه از کراتین بی رنگ تشکیل شده و توسط لایه ای که غنی از چربی می باشد این لایه ها به هم متصل شده اند. وجود کوتیکول نقش حفاظتی بالایی از کورتکس دارد و در برابر عوامل خارجی مانند نور خورشید، باد و خاک از موها حفاظت می کند و باعث افزایش درخشندگی موها می شود.
همانگونه که در بالا ذکر کردیم، مو از دو قسمت فولیکول و ساقه تشکیل شده است که فولیکول ها تاثیر بسزایی در تغذیه مو دارد و با توجه به این مورد رشد موها از چهار مرحله تشکیل شده است که عبارتند از

۱- مرحله آناژن

مرحله آناژن یا فاز رشد که در این مرحله پیاز تشکیل‌ دهنده مو به سرعت تکثیر شده و موجب رشد موها می‌شود و میزان رشد موها بستگی به شرایط مختلف از قبیل ژنتیک، سن و شرایط فرد دارد. اما حدود ۳ تا ۷ سال به طور معمول رشد فولیکول ها طول می کشد و حدود ۹۰ درصد از چرخه رشد را، مرحله آناژن تشکیل می دهد.

۲- کاتاژن

بعد از رشد موها حدود یک تا دو هفته زمان لازم می باشد تا فولیکول ها برای مرحله استراحت آماده شوند که این مرحله به نام کاتاژن می‌باشد و رشد موها در این مرحله متوقف می شود.

۳- تلوژن

مرحله تلوژن فاز استراحت نیز نامیده می‌شود که در این مرحله فولیکول های مو در زمان استراحت می باشند و به مدت چهار ماه مو در این مرحله می باشد و حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد موها در مرحله استراحت قرار می گیرند. در واقع در این مرحله موهای قدیمی در فاز استراحت قرار گرفته و موهای جدید رشد می کنند، به همین دلیل این مرحله طاسی ایجاد نمی شود.

۴- اگزوژن

مرحله نهایی رشد مو، مرحله ای اگزوژن می باشد که در این مرحله تمامی تار موهایی که از فولیکول ها آزاد شده دچار ریزش می شود و بیشترین ریزش مو در مرحله اگزوژن می باشد.
زمانی که مراحل رشد مو دچار اختلال شود، ریزش مو و مشکلات مو اتفاق می‌افتد که عوامل مختلف باعث ایجاد اختلال در مراحل رشد مو می شود که از این عوامل می تواند استرس و رژیم غذایی افراد را نام برد، البته ممکن است با گذشت زمان، طول مراحل متغیر باشد به طوری که با افزایش سن میزان مرحله آناژن کاهش پیدا کرده و موها ضعیف تر و نازکتر می شوند.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

چرا موها در حمام می ریزند؟

عوامل مختلف باعث ریزش موها در هنگام دوش گرفتن می شود که این ریزش موها در حمام طبیعی می باشد اما چنانچه میزان ریزش موها شدید باشد، باید به فکر بررسی آن باشید که از عوامل ریزش مو می توان به موارد زیر اشاره کرد

۱- میزان ضخامت موهای افراد

معمولا افرادی که موهای آن ها ضخامت بیشتری دارد، تعداد موی آنان بیشتر است و ممکن است در هنگام حمام کردن موهای بیشتری از آنها دچار ریزش شود، زیرا بیشتر کف سر را ماساژ می دهند و شوینده هایی که برای شستشوی موها استفاده می کنند، در ریزش مو موثر است.

۲- استرس

یکی از عواملی که تاثیر زیادی در ریزش موها دارد استرس می باشد، استرس به صورت جسمی یا روحی روانی می باشد و در صورتی که عامل استرس از بین رود، مجدداً رشد موها شروع می شود.

۳- تغییرات هورمونی

زمانی که میزان هورمون های بدن در تعادل باشد، تاثیر بسزائی در عملکرد مناسب مراحل رشد مو دارد، اما با ایجاد اختلال در میزان هورمون های بدن، مشکلات غده تیروئید، ممکن است مو در حمام دچار ریزش شود. یکی از هورمون های موثر در رشد موها هورمون DHT می باشد که اگر میزان این هورمون، دچار اختلال شود، باعث توقف رشد موها می شود.

چرا موها در حمام می ریزند؟

۴- عدم داشتن رژیم غذایی مناسب

رژیم غذایی فرد باید به گونه ای باشد که سرشار از مواد مغذی مانند روی، اسید های چرب، نیاسین، سلنیوم، ویتامین e ، اسید فولیک، اسید های آمینه و آنتی اکسیدان ها باشد و در صورتی که فرد با کمبود این مواد مواجه شود، موها دچار ریزش می شود با مصرف غذاهای غنی از این مواد مغذی مشکل ریزش مو برطرف می شود.

۵- استفاده از مواد شوینده و مراقبتی نامناسب

مواد شوینده ای که برای شستن موها مورد استفاده قرار می‌گیرد، باید با جنس موها سازگار باشد همچنین ترکیبات شامپو  نباید خشن باشد. به عنوان مثال چنانچه شامپوی شما حاوی سولفات باشد، باعث خشک شدن موها شده و موها دچار شکنندگی می شود.

۶- کاهش وزن به صورت ناگهانی

اگر فرد در مدت زمان کوتاهی، دچار کاهش وزن شدید شود، این کاهش وزن باعث وارد شدن   مرحله رشد مو، در فاز تلوژن شود و رشد موها متوقف شده و موها دچار ریزش می شود.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

راهکارهای جلوگیری از ریزش مو

۱- داشتن رژیم غذایی سالم

یکی از موثرترین نکات برای جلوگیری از ریزش مو ها داشتن یک رژیم غذایی سرشار از پروتئین، ویتامین های ضروری، اسیدهای آمینه، اسید فولیک و آنتی اکسیدان ها می باشد که باعث حفظ سلامت و تقویت موها می شود، بنابراین در برنامه غذایی از میوه ها و سبزیجات تازه استفاده کنید و کمتر از غذاهای فست فود استفاده کنید.

۲- از شانه مناسب استفاده کنید.

یکی از علت های اصلی ریزش موها در هنگام دوش گرفتن شانه زدن آنها می‌باشد، بنابراین بهتر است برای پیشگیری از ریزش موها، از یک شانه دندانه پهن استفاده کنید و شانه زدن موها به گونه ای باشد که از وارد آوردن فشار زیاد به ریشه مو پیشگیری شود و بهتر است موها را از پایین شانه کشید.

۳- بستن موها به صورت مناسب

یکی از پرطرفدار ترین مدل موها، مدل دم اسبی می باشد که برای بستن آنها از کش مو استفاده می شود. کش مو هایی که برای بستن موها استفاده می شود بهتر است از جنس پنبه ای یا ساتن باشد، زیرا کش موی پلاستیکی و محکم فشار زیادی به ریشه موها وارد می کند.

۴- محدود کردن استفاده از ابزار های حرارتی

حرارت زیاد باعث شکنندگی و ضعیف شدن تارهای مو می‌شود بنابراین کمتر از سشوار و اتو مو برای حالت دهی موها استفاده کنید و بهتر است در هنگام استفاده از این وسایل دما در کمترین میزان باشد و استفاده از اسپری و کرم محافظ گرما تاثیر بسزایی در محافظت مو دارد.

۵- از قرار گرفتن به مدت طولانی در معرض آفتاب خودداری شود

اشعه مضر نور خورشید بر فولیکول‌های مو تاثیر گذار بوده و باعث ریزش آنها می‌شود، بنابراین حتی الامکان از قرار گرفتن در معرض مستقیم نور خورشید خودداری شود و در صورت لزوم از کلاه استفاده شود.

راهکارهای جلوگیری از ریزش مو

۶- محدود کردن استفاده از رنگ مو

استفاده از رنگ مو باعث شکنندگی موها و در نهایت ریزش مو می شود، بنابراین چنانچه از رنگ مو زیاد استفاده می کنید برای رفع مشکل ریزش مو بهتر است مصرف این مواد را محدود کرده به خصوص محصولاتی که حاوی پراکسید هستند به هیچ عنوان نباید استفاده شود.

۷- استفاده از شامپوی ضد ریزش

شامپویی که برای موها استفاده می کنید باید دارای ترکیبات ملایم باشد و بیشتر از محصولات طبیعی برای موها استفاده کنید و چنانچه مصرف یک شامپو باعث ریزش بیشتر موهای شما می‌شود از شامپوی دیگری استفاده کنید‌.

۸- رعایت بهداشت مو

بهداشت مو تاثیر بسزایی در تقویت موها و محافظت از آنها در برابر ریزش دارد، بنابراین بهتر است شستشوی موها در فواصل معین انجام گیرد و برای شستشوی آنها از شامپوی مناسب استفاده شود‌.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

استفاده از مواد طبیعی برای کاهش ریزش مو در حمام

استفاده از مواد طبیعی تاثیر بسزایی در سلامت مو و کاهش ریزش مو در می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- روغن نارگیل

یکی از مواد طبیعی که تاثیر بسزایی در محافظت موها و پیشگیری از شکنندگی آنها دارد روغن نارگیل است، زیرا روغن نارگیل حاوی اسید لوریک بوده که این ماده مغذی تاثیر بسزایی در حفاظت از پروتئین های روی مو دارد و از آسیب دیدگی مو در برابر حرارت سشوار و اتو مو پیشگیری می‌کند.
برای استفاده از روغن نارگیل بهتر است آن را به مدت ۱۰ دقیقه بر روی پوست سر ماساژ دهید. زیرا ماساژ دادن باعث افزایش جریان خون در پوست سر شده و موجب رشد بهتر موها خواهد شد‌‌.

۲- استفاده از پروتئین ها

۹۰ درصد ساختار مو کراتین می باشد، کراتین نوعی پروتئین می باشد که ماده اصلی آن آمینو اسید ها می باشد، بنابراین رژیم غذایی افراد باید سرشار از پروتئین باشد تا از ریزش مو جلوگیری شود. از غذاهایی که سرشار از پروتئین هستند می توان لبنیات، بوقلمون، مرغ، ماهی را نام برد‌.

۳- مصرف ویتامین آ

یکی از ویتامین هایی که تاثیر بسزایی در رشد موها و محافظت و مراقبت آنها دارد ویتامین آ می باشد زیرا این ویتامین باعث افزایش تولید روغن سبوم شده و از موها مراقبت می کند. مواد غذایی که سرشار از ویتامین آ هستند سیب زمینی، اسفناج و فلفل شیرین می باشد‌‌‌‌.

۴- ویتامین D

کمبود ویتامین D مانع رشد مناسب موها خواهد شد. بنابراین برای کاهش ریزش مو مصرف ویتامین D را در برنامه روزانه خود قرار دهید و بین ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ واحد ویتامین D نیاز بدن را به این ویتامین تامین می کند‌.

۵- مصرف مولتی ویتامین

ویتامین هایی از قبیل ویتامین B، ویتامین C ویتامین A، سلنیوم، آهن تاثیر بسزایی در بازسازی سلولی و حفاظت ازمو دارند افراد می توانند با مصرف مولتی ویتامین ها، این مواد را تامین نمایند.

استفاده از مواد طبیعی برای کاهش ریزش مو در حمام

۶- رژیم غذایی فیبردار

مصرف سبزیجات و میوه ها باعث سلامت مو و تقویت آن ها می شود و یک رژیم غذایی سرشار از سبزیجات فیبردار مانند ریحان و جعفری برای افراد می تواند تاثیر بسزایی در کاهش خطر بیماری آلوپسی داشته باشد‌.

۷- روغن زیتون

روغن زیتون باعث نرم کردن موها می شود و تاثیر بسزایی در پیشگیری از خشکی موها دارد، بنابراین بهتر است در هفته دو بار موها را با روغن زیتون ماساژ دهید و پس از نیم ساعت موها را شستشو دهید‌‌‌‌‌.

۸- گیاه نخل اره ای

همانگونه که در بالا ذکر کردیم، عدم تعادل هورمون های بدن باعث ریزش موها می‌شود، یکی از هورمون های تاثیر گذار بر ریزش مو ها توستسترون می باشد و حفظ تعادل این هورمون در بدن حائز اهمیت می باشد. گیاه نخل اره ای باعث حفظ تعادل هورمون تستوسترون می شود و میزان مصرف ۲۰۰ میلی گرم از این ماده در روز مشکلی ندارد.

درمان های پزشکی برای کاهش ریزش مو

۱- لیزر

 یکی از درمان های پزشکی برای کاهش ریزش مو استفاده از لیزر می باشد. استفاده از این روش درمانی برای افرادی که ریزش موی آن‌ها به صورت ژنتیکی می باشد تاثیر گذار بوده، همچنین برای درمان ریزش موی افرادی که تحت شیمی درمانی  هستند می تواند موثر باشد.

۲- پی آر پی

پی آر پی یا پلاسمای غنی از پلاکت از خون خود فرد تهیه می شود، بنابراین استفاده از این شیوه درمانی با واکنش بدن روبرو نمی شود و میزان عوارض آن بسیار کم می‌باشد و استفاده از پلاسمای غنی از پلاکت باعث تحریک رشد موها شده که این ماده با قرار دادن خون در دستگاه سانتریفیوژ باعث غنی سازی پلاسما می شود و پی ارپی به ناحیه مورد نظر تزریق می شود، تا باعث تقویت موها و پیشگیری از ریزش مو در حمام شود.

۳- مزوتراپی مو

یکی از روش های درمانی تقویت موها با کمترین میزان تهاجم مزوتراپی می باشد، که در این روش محلولی که حاوی ویتامین ها، هورمون ها و آنزیم های رشد مو می باشد به ناحیه مورد نظر تزریق می شود و باعث تقویت تارهای مو و رشد مجدد موها می شود.

۴- فیلر مو

در این روش درمانی ماده ای که سرشار از هیالورونیک اسید، آنزیم ها، ویتامین ها و مواد معدنی می باشد به زیر پوست تزریق شده و به آرامی جذب ریشه مو می شود و به عنوان لایه محافظ در اطراف فولیکول های مو قرار می گیرد‌.

۵- مزونیدلینگ

مزونیدلینگ روش درمانی شبیه مزوتراپی می باشد که به صورت غیر تهاجمی انجام می گیرد و در این روش موادی مانند ویتامین ها و آمینو اسید ها به صورت سطحی در پوست سر تزریق می شود تا موجب استحکام فولیکول ها شود و خونرسانی را در پوست سر افزایش دهد، بنابراین باعث درمان ریزش مو و رشد موها می‌شود‌.

درمان های پزشکی برای کاهش ریزش مو

۶- کاشت مو

یکی از تاثیرگذارترین روش های درمانی کاشت مو می باشد که در این روش از بانک موی خود استفاده می شود و در ناحیه ای که دچار ریزش شده است موها کاشت می شود، اما نسبت به سایر روش های درمانی دوره نقاهت طولانی تری دارد و باید آزمایشات زیادی را انجام دهند تا از سلامت فولیکول ها مطمئن شوند‌‌.

۷- داروی ماینوکسیدیل

از داروهای تاثیرگذار بر کاهش ریزش مو می توان داروی ماینوکسیدیل را نام برد که این دارو بدون نسخه قابل دسترس می باشد و میزان عوارض جانبی که ممکن است برای فرد به وجود آید، بسیار کم می باشد و به صورت موضعی مورد استفاده قرار می گیرد، از عوارض این دارو می توان تپش قلب، تاری دید و آکنه پوست سر را نام برد.

۸- قرص فیناستراید

از داروهایی که در کاهش ریزش مو موثر است، قرص فیناستراید می باشد که این دارو نتایج بیشتری در آقایان نسبت به خانم ها دارد و برای خانم های باردار توصیه نمی شود.

درمان های خانگی ریزش مو

گاهی افراد با استفاده از درمان های خانگی نتایج مثبتی دریافت می کنند که از این درمان های خانگی می توان روش های زیر را نام برد

۱- استفاده از روغن های گیاهی

 روغن های گیاهی تاثیر زیادی در کاهش ریزش مو دارد از روغن های موثر می توان روغن چوب سدر، روغن رزماری و اسطوخودوس را نام برد و در صورتی که این روغن ها به صورت ترکیبی مصرف شود، باعث درمان ریزش سکه ای مو می شود همچنین اسانس نعنا و لیمو نیز باعث کاهش مو می شود. برای استفاده از اسانس نعنا کافیست چند قطره از این اسانس را با روغن جوجوبا یا هسته انگور ترکیب کرده و بر روی پوست سر ماساژ دهید و به مدت ۱۰ دقیقه زمان دهید سپس آن را شستشو دهید.

۲- انجام ورزش یوگا

گفتیم که یکی از عوامل ریزش مو استرس می باشد، برای کنترل استرس، ورزش یوگا بسیار تاثیر گذار می باشد و در نهایت باعث کاهش ریزش مو خواهد شد.

درمان های خانگی ریزش مو

۳-حفاظت از موها

در همه حال باید مراقب موهای خود باشید، زیرا موها حتی در هنگام خوابیدن نیز دچار شکستگی می‌شود، بنابراین انتخاب روبالشی مناسب  شکستگی موها را کاهش می دهد و از گره خوردن موها و کشیدگی آنها جلوگیری می‌کند، همچنین در صورتی که فرد با موهای خیس بخوابد، باعث ضعف و نازک شدن موها خواهد شد و موها در زمانی که مرطوب می باشند، آسیب پذیری بیشتری دارد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

آیا می توان میزان ریزش مو در حمام را جبران کرد؟

موها به دلایل مختلف دچار ریزش می شود، برای جبران ریزش مو باید دلیل ریزش مشخص شود و برای دریافت نتایج مثبت و کاهش ریزش موها بهتر است از یک متخصص پوست کمک بگیرید تا چنانچه موها امکان رشد مجدد دارند با استفاده از روش‌های درمانی مناسب امکان رشد مجدد موها فراهم شود و دلیل ریزش موها برطرف شود، اما در صورتی که ریزش موها به صورت موقت باشد می توان آن را جبران کرد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به متن
اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

من راهی درمان زیادی برای جلوگیری از ریزش مو استفاده کردم و انجام دادم اما هیچ کدوم فایده ای نداشت دیگ از استفاده از شامپوها و دارو های الکی خسته شدم تو رو خدا اگ راه درمان دائمی دارید پیشنهاد بدید

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x