کلینیک تخصصی زیبایی بیمارستان عرفان نیایش

لوگو کلنیک زیبایی عرفان نیایش
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خدمات اصلی
خدمات دیگر
ارتباط با ما

لیست پزشکان کشور

لیست داروخانه های استان تهران

لیست داروخانه های استان البرز

ارتباط با ما
مدرن ترین کلینیک پوست و مو در کشور

تزریق آنزیم بهتر است یا پلاسما جت

یکی از اعضای صورت که تاثیر بسزایی در زیبایی چهره دارد، بینی می باشد و امروزه افراد زیادی برای زیباسازی چهره، فرم بینی را تغییر می دهند که باعث ایجاد تناسب بین بینی و سایر اعضای صورت شده و جذابیت چهره، افزایش پیدا می کند. روش های مختلفی برای ترمیم و زیبایی بینی وجود دارد که هر کدام از این روش ها دارای مزایا و معایبی می باشد.

تزریق آنزیم بهتر است یا پلاسما جت
از روش هایی که برای کوچک کردن ساختار بینی مورد استفاده قرار می گیرد می توان تزریق آنزیم و پلاسماجت را نام برد که هر کدام از این روش ها، با توجه به شرایط افراد و انتظاراتی که از درمان دارند، استفاده می‌شود.
از آن جا که ساختار بینی دارای ظرافت خاصی می باشد و پوست آن نازک می باشد، بنابراین برای استفاده از روش های مختلف درمانی، باید تمامی موارد مد نظر قرار داده شود تا بتوان نتایج رضایت‌بخشی دریافت کرد و میزان عوارض آن روش درمانی، کاهش پیدا کند.

معرفی تزریق آنزیم

یکی از روش‌های غیرتهاجمی برای کوچک کردن بینی، تزریق آنزیم می باشد که این روش درمان به دلیل عوارض کمی که دارد و دیگر نیازی به رفتن زیر تیغ جراحی نیست افراد زیادی از این روش استفاده می‌کنند.
تزریق آنزیم نسبت به جراحی بینی دارای هزینه کمتر و دوره نقاهت کوتاه تر می باشد و به همین دلیل مورد توجه افراد قرار گرفته است. پس چنانچه قصد دارید فرم بینی خود را تغییر دهید تزریق آنزیم گزینه مناسبی برای زیبایی می باشد. تزریق آنزیم بیشتر برای بینی های گوشتی تاثیر گذار می باشد.

معرفی تزریق آنزیم
آنزیم هایی که برای تزریق استفاده می شود، آنزیم هیالاز می باشد و همچنین در صورت صلاحدید متخصص زیبایی، از مواد دیگری مانند آپاتیت کلسیم نیز استفاده می‌شود، که میزان تزریق آنزیم با توجه به فرم بینی افراد و انتظاری که از نتایج دارند، متفاوت می باشد به طور معمول بین ۲ تا ۶ جلسه درمانی، نتایج رضایت بخش دریافت شود و بین هر جلسه درمانی حدود ۱ تا ۲ هفته فاصله می باشد.
برای انجام این روش درمان نیاز به بیهوشی عمومی نیست و تنها با استفاده از بی‌حسی موضعی، میزان درد را کاهش می دهند.
تزریق باید توسط پزشک حرفه ای و با تجربه انجام گیرد تا میزان عوارض این روش درمانی به صفر برسد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

معرفی پلاسما جت

یکی از روش های جوان سازی پوست استفاده از دستگاه پلاسماجت می باشد که استفاده از این روش باعث آبرسانی به پوست شده و شادابی و طراوت را به آن باز می گرداند و تاثیر بسزایی در رفع چین و چروک، افتادگی، جای زخم و همچنین فرم دهی بینی دارد.
انجام این روش درمانی نیاز به بستری شدن ندارد و به صورت سرپایی انجام می گیرد و از روش هاییست که بدون درد و عارضه، برای جوانسازی پوست انجام می گیرد، زیرا برای استفاده از این روش درمان نیاز به ایجاد زخم و برش بر روی پوست نمی باشد و فرد می تواند نتایج آن را در مدت زمان کوتاهی بر روی پوست را مشاهده کند.
در این روش، ماده گازی شکل با حرارت بسیار زیاد توسط دستگاه پلاسما جت وارد پوست می شود و زمانی که این ماده گاز شکل با مواد دیگر برخورد می کند به سرعت سرد می شود و با تبخیر بخش هایی از پوست باعث از بین رفتن مشکلات پوستی می شود.

معرفی پلاسما جت
زمانی که از پلاسما جت برای فرم دهی بینی استفاده می شود به ماده پلاسما به نقاط مختلف بینی تابان می شود و به لایه های زیرین پوست نفوذ کرده و باعث سوزاندن لایه های زیرین می شود آسیب به این لایه ها باعث تحریک ساخت کلاژن در پوست می شود و تاثیر بسزایی در فرم دهی و لیفت بینی دارد. با اینکه استفاده از این روش درمانی درد ندارد، اما پزشک متخصص برای کاهش نگرانی مراجعین از کرم های بی حسی استفاده می کند و زمانی که بینی به طور کامل بی حس شده، دستگاه پلاسماجت پلاسما را به نقاط مختلف می تواند تعداد جلسات درمانی با توجه به انتظارات فرد و آسیب هایی که در بینی وجود دارد متفاوت می باشد و مدت زمان هر جلسه درمانی بین ۳۰ تا ۴۰ دقیقه می باشد اما فرد بعد از انجام پلاسما جت می تواند به فعالیت‌های روزانه بپردازد.

مراحل انجام پلاسما جت بینی به شرح زیر است:

۱- برای استفاده از این روش درمانی ابتدا نوع بینی فرد و انتظاراتی که از نتایج پلاسما جت دارد و مشخص می شود.

۲- زمانی که فرم بینی مشخص شد پزشک در صورتی که تشخیص دهد انجام پلاسما جت می تواند نتایج مثبتی را به همراه داشته باشد از این روش درمانی استفاده می کند.

۳- بعد از بی حسی ناحیه مورد نظر با استفاده از ابزارهای مخصوص برای انجام پلاسما جت انجام این روش درمانی شروع می شود.

۴- پلاسماجت از حساسیت بالایی برخوردار می باشد و به صورت منظم انجام می گیرد و به همین دلیل باعث ظرافت کار می شود و پلاسما ها زمانی که با به بافت های چربی برخورد می‌کنند، باعث فرم دهی بینی می شود.

۵- زمانی که پلاسما جت بینی انجام شود ممکن است سوراخ های بسیار کوچکی بر روی بینی فرد ایجاد شود، که این نقطه ها به صورت موقت بوده و به مرور زمان کاملاً از بین خواهد رفت.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

کاندیدای مناسب برای تزریق آنزیم و پلاسما جت

۱- تزریق آنزیم باعث تخریب بافت های پروتئینی می شود و به همین علت تاثیر بسزائی در بینی های گوشتی دارد در اثر تجمع چربی به صورت گوشتی می باشند می توان با استفاده از تزریق آنزیم فرم مناسبی به این بینی ها داد و سایز آن را تا اندازه معینی کوچک کرد. بنابراین افرادی که بینی آنها گوشتی می باشد گزینه مناسبی برای انجام پلاسما جت و تزریق آنزیم هستند.

۲- استفاده از تزریق آنزیم باعث رفع برآمدگی های ایجاد شده در بینی در اثر تجمع چربی و ایجاد تقارن در دو طرف بینی و همچنین فرم دهی ناحیه فوقانی بینی و سربالا کردن آن می شود، افرادی که قصد دارند فرم بینی را تغییر دهند می توانند از این روش استفاده کنند.

کاندیدای مناسب برای تزریق آنزیم و پلاسما جت

 ۳- اگر قبلاً از تزریق ژل و فیلر برای فرم دهی به بینی استفاده کرده اید و از نتایج آن راضی نمی باشید تزریق آنزیم می تواند بینی شما را به حالت اولیه باز گرداند، زیرا آنزیم های موجود باعث تخریب ژل تزریق می شود در واقع هدف آنزیم تجزیه پروتئین های زیرین پوست می‌باشد اما در پلاسما جت با بهای پروتئین سطحی‌تر پوست هدف قرار داده می شود و چنانچه بینی دچار افتادگی باشد استفاده از پلاسماجت تاثیر بسزایی در فرم دهی آن دارد.

تزریق آنزیم و پلاسما جت برای چه کسانی مناسب نیست؟

۱- همان‌گونه که در بالا ذکر کردیم استفاده از تزریق آنزیم بیشتر برای بینی های گوشتی کاربرد دارد و چنانچه بینی افراد به صورت قوزدار و استخوانی باشد و حالت نامناسب آن به دلیل ساختار استخوان باشد، استفاده از این شیوه درمانی گزینه مناسبی نمی باشد.

۲- افرادی که سیستم ایمنی بدن آنها ضعیف می باشد و دچار اختلال در عملکرد است، استفاده از این شیوه های درمانی تاثیر بسزایی در درمان ندارد. زیرا این روش ها با تحریک کلاژن سازی موجب فرم دهی بینی می شود و چنانچه سیستم ایمنی دچار اختلال باشد کلاژن‌سازی به خوبی انجام نمی گیرد.

۳- افرادی که بدن آنها از حساسیت بالایی برخوردار می باشد، ممکن است نسبت به آنزیم تزریقی واکنش نشان داده و عوارض زیادی برای آنها پیش آید.

تزریق آنزیم و پلاسما جت برای چه کسانی مناسب نیست؟

۴-افرادی که ایمپلنت فلزی در بدن خود دارند گزینه مناسبی برای انجام پلاسماجت نیستند. ممکن است افراد به دلیل شکستگی استخوان بینی از ایمپلنت فلزی استفاده کنند و استفاده از پلاسما جت باعث به خطر انداختن سلامتی فرد شود و عوارض زیادی را به همراه داشته باشد.

۵- خانم هایی که در دوران بارداری و یا شیردهی هستند نمی توانند از پلاسماجت استفاده کنند.

۶-افرادی که به بیماری های خاص مبتلا هستند قبل از اقدام به انجام پلاسما جت، پزشک متخصص را اطلاع دهند و در صورتی که پزشک صلاح دید می توانند از این روش درمانی استفاده کنند، به عنوان مثال افرادی که به بیماری سرطان مبتلا هستند نمی توانند پلاسما جت انجام دهند.

تفاوت مزایا و معایب پلاسما جت و تزریق آنزیم

پلاسما جت و تزریق آنزیم هر کدام دارای مزایا و معایبی می باشند، برای درک بهتر تفاوت بین این دو روش درمانی بهتر است مزایا و معایب هر کدام از روش های درمانی به صورت جداگانه بیان شود.

مزایای پلاسما جت

۱- روش پلاسماجت یکی از بهترین روش ها برای جراحی به عنوان جایگزین برای جراحی زیبایی بینی می باشد و نیازی به ایجاد برش و  بر روی پوست نمی باشد.

۲- اگر نواحی تحت درمان به اندازه ای کوچک باشد که استفاده از روش های درمانی دیگر امکان پذیر نباشد می توان از پلاسما جت برای درمان این نواحی استفاده کرد.

۳- استفاده از این روش درمانی هیچ گونه محدودیتی برای افراد با رنگ پوست مختلف ندارد.

۴- بسیاری از مشکلات پوستی به وسیله پلاسما جت رفع می شود.

۵- انجام پلاسما جت نیاز به بیهوشی ندارد و تنها با استفاده از بیحسی موضعی صورت می گیرد.

۶- میزان عوارض جانبی آن کم می باشد، تنها ممکن است کمی ورم در ناحیه مورد نظر خواهد شد که این مورد نیز بعد از یک هفته رفع خواهد شد.

تفاوت مزایا و معایب پلاسما جت و تزریق آنزیم

۷- مدت زمان جلسه درمانی کوتاه می باشد و معمولا بین یک تا سه جلسه درمان نیاز می باشد.

۸- میزان ماندگاری نتایج آن بالا می باشد و هزینه آن نسبت به سایر روش‌های درمان کمتر است.

۹- در روش پلاسما جت هیچگونه ماده شیمیایی به بدن اضافه نمی شود.

۱۰- بعد از انجام این شیوه درمانی فرد می‌تواند به فعالیت های روزمره بپردازد و نیازی به استراحت نیست.

۱۱- محدودیت سنی برای انجام پلاسما جت وجود ندارد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

معایب پلاسما جت

پلاسما جت نیز مانند سایر روش های درمانی ممکن است دارای عوارضی باشد که میزان این عوارض در افراد مختلف متفاوت می باشد، تخصص پزشک مورد نظر و همچنین کیفیت موادی که مورد استفاده قرار می گیرد، در نتایج درمان تاثیر گذار می باشد. همانگونه که در بالا نیز ذکر کردیم هر اندازه پزشک از مهارت بیشتری در این زمینه برخوردار باشند، میزان عوارض جانبی که ممکن است به وجود آید کمتر خواهد بود، بنابراین در اولین قدم لازم است یک پزشک با مهارت را انتخاب کنیم.

از معایب این روش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- ایجاد زخم و عفونت

مواد گازی شکل از طریق دستگاه به لایه های زیرین پوست نفوذ می کند و چنانچه این دستگاه از کیفیت لازم برخوردار نباشد، ممکن است باعث ایجاد زخم هایی بر روی پوست شده که احتمال عفونی شدن این زخم ها وجود دارد و درمان آنها نیاز به زمان دارد.

۲- ایجاد تورم و قرمزی

ممکن است ناحیه مورد نظر  بعد از انجام پلاسما جت کمی ملتهب و قرمز شود، که این عارضه طبیعی می باشد و بعد از درد کاملا از بین خواهد رفت.

۳- احساس گرگرفتگی در فرد

ممکن است بدن در برابر ماده خارجی که به بدن وارد می شود، واکنش نشان دهد و این واکنش به صورت گرگرفتگی باشد و این مشکل تنها در حین انجام پلاسما جت به وجود می آید و بعد از اتمام آن این حالت از بین خواهد رفت.

مزایای تزریق آنزیم

۱- استفاده از این شیوه درمان نیاز به بیهوشی ندارد.

۲- دوره نقاهت آن کوتاه می باشد.

۳- استفاده از بی حس کننده های موضعی باعث می شود فرد هیچگونه دردی احساس نکند.

۴- مدت جلسه درمانی کوتاه می باشد.

۵- باعث ایجاد تقارن در دو طرف بینی می شود.

۶- یکی از بهترین روش های درمانی برای فرم دهی بینی های گوشتی می باشد.

۷- در صورتی که فرد از نتایج این روش درمانی راضی نباشد قابل بازگشت به حالت اولیه است.

۸- زمانی که فرد تزریق ژل انجام داده است و از نتایج آن ناراضی می باشد، می توان با تزریق آنزیم، ژل های تزریقی را تخریب کرد.

معایب تزریق آنزیم

۱- تزریق آنزیم ممکن است باعث ایجاد تورم و حساسیت در افراد شود و این عوارض به صورت کوتاه مدت می باشد و بعد از چند روز کاملا رفع می شود.

۲- خونرسانی در ناحیه بینی به صورت کم می باشد و در صورتی که ماده شیمیایی به بینی تزریق شود ممکن است باعث ایجاد نکروز بینی شده و آسیب های جدی به بینی وارد کند تا جایی که برای درمان این آسیب ها نیاز به عمل جراحی پیوند می باشد.

۳- برای بینی های استخوانی تاثیر زیادی ندارد.

علاوه بر موارد ذکر شده باید بگویم که انجام پلاسماجت نیازی به سوزن ندارد و تنها با استفاده از دستگاه صورت می گیرد.
پلاسما جت نسبت به تزریق آنزیم کم تهاجمی تر است و تاثیر بیشتری در رفع افتادگی های جزئی دارد، اما چنانچه ایرادهای بافت بینی شما مربوط به بافت پروتئینی آن است، تزریق آنزیم گزینه مناسب تری می باشد. اما در واقع استفاده از دو شیوه درمانی نسبت به عمل جراحی بینی به صرفه تر می باشد و باعث فرم دهی جزئی بینی می‌شود و نیازی به دستکاری بزرگ در شکل بینی نیست.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

عوارض آنزیم و پلاسما جت

با توجه به این که تزریق آنزیم به وسیله سوزن انجام می گیرد، بنابراین فردی که تزریق را انجام می دهد باید از تجربه و مهارت بالایی برخوردار باشد و در صورتی که تزریق در ناحیه نامناسب انجام گیرد و میزان دوز مصرفی به مقدار مناسب نباشد، ممکن است عوارض زیادی برای فرد به وجود آید که از عوارض جبران ناپذیر آن نکروز بینی می باشد اما چنانچه پزشک متخصص از مهارت کافی برخوردار باشد، تزریق آنزیم عوارض شدیدی ندارد و ممکن است باعث ایجاد حساسیت در بعضی از افراد شود که این حساسیت نیز بعد از گذشت زمان  از بین خواهد رفت.

عوارض آنزیم و پلاسما جت
اما پلاسما جت نسبت به تزریق آنزیم ایمن تر بوده و میزان عوارض که در این روش به وجود می آید، بسیار کم می باشد، تنها ممکن است کمی تورم و قرمزی در ناحیه تحت درمان ایجاد شود که این عارضه نیز بعد از دوهفته کاملاً از بین خواهد رفت.

فرق ماندگاری پلاسما جت و آنزیم

میزان نتایج این دو روش درمانی به صورت دائمی نمی باشد و ماندگاری نتایج آن بستگی به شرایط و بدنی افراد و سبک زندگی آنها دارد اما به طور معمول میزان ماندگاری نتایج آن بین ۲ تا ۵ سال می باشد و در صورتی که بعد از انجام این روش های درمانی، فرد با مشکلاتی اعم از چاقی روبرو شود، میزان ماندگاری نتایج کاهش پیدا می کند.
برای ماندگاری بیشتر نتایج درمان، بهتر است، فرد مراقبت هایی را انجام دهد که از این مراقبت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- پزشک متخصص برای بررسی سلامت عمومی شما آزمایش هایی برای شما تجویز می کند که تمامی آزمایشات باید انجام گیرد.

فرق ماندگاری پلاسما جت و آنزیم

۲- به مدت ۱۰ روز قبل از انجام پلاسماجت از مصرف داروهایی که باعث رقیق شدن خون می شود خودداری کنید این داروها مانند آسپرین و وارفارین و ویتامین ای می باشد.

۳- به مدت سه هفته قبل از انجام پلاسماجت از تزریق ژل یا بوتاکس استفاده نکنید.

مراقبت های بعد از پلاسما جت

۱- به مدت یک روز بعد از انجام پلاسما جت، ناحیه موردنظر خیس و مرطوب نشود و اجازه دهید زخم ها به صورت کاملا طبیعی ترمیم شده تا از به جای ماندن جای زخم جلوگیری شود.

۲- از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری شود و در صورت لزوم حتما از کرم های ضد آفتاب مناسب استفاده شود.

۳- برای کوتاهی دوره نقاهت و از بین بردن سریع تر عوارض پلاسما جت، ممکن است پزشک متخصص داروهایی برای شخص تجویز کند، که این داروها به صورت استروئیدی می‌باشند و مصرف آنها تحت نظر پزشک می باشد.

۴- تا زمان بهبودی کامل از رانندگی کردن خودداری شود، زیرا ورم هایی که بر روی بینی ایجاد می شود باعث حواس پرتی فرد می شود.

۵-از داروهای ضد التهاب مانند آسپرین و ایبوپروفن بعد از پلاسماجت استفاده نکنید، زیرا مصرف این داروها باعث رقیق شدن خون می شود و امکان خونریزی را در بدن افراد، را افزایش می‌دهد همچنین مصرف الکل و دخانیات نیز موجب رقیق شدن خون شده و روند بهبودی را به تاخیر می‌اندازد، پس تا بهبودی کامل از مصرف اینگونه مواد خودداری کنید.

۶- به منظور کاهش تورم بینی در هنگام استراحت سر را بالاتر از سایر قسمت های بدن قرار دهید تا میزان تورم کاهش پیدا کند و در هنگام خوابیدن از فشار آوردن به ناحیه تحت درمان خودداری شود.

۷- نواحی تحت درمان نباید توسط پانسمان پوشانده شود، زیرا استفاده از پانسمان باعث کاهش سرعت بهبودی می‌شود و میزان تورم و قرمزی ماندگارتر می شود.

۸- از مصرف محصولات آرایشی که حاوی رتینول، آلفا هیدروکسی اسید ها و ترتینوئین می باشد، خودداری کنید.

۹- به مدت یک هفته بعد از انجام پلاسماجت از لوازم آرایشی استفاده نکنید.

۱۰- به مدت یک هفته از انجام فعالیت های سنگین و رفتن به سونا و حمام داغ خودداری شود.

۱۱- بعد از انجام پلاسما جت از برنزه کردن پوست خودداری شود.

۱۲- از دستکاری زخم های ایجاد شده خودداری کنید، زیرا ممکن است باعث ایجاد عفونت و ماندگاری زخم شود.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مراقبت های بعد از تزریق آنزیم

۱- بعد از تزریق آنزیم از ماساژ دادن بینی جهت کوچک کردن آن خودداری شود.

۲- جلسات درمانی به صورت منظم انجام گیرد.

۳- برای دریافت نتایج مثبت بعد از انجام آخرین جلسه درمانی به مدت ۸ ساعت در شبانه روز از چسب بینی استفاده شود.

۴- از رسیدن آب به ناحیه تحت درمان به مدت ۲۴ ساعت خودداری شود.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

فرق هزینه آنزیم و پلاسما جت

میزان هزینه ای که برای تزریق آنزیم و پلاسما جت دریافت می شود، بستگی به عوامل مختلفی از قبیل

۱- شرایط افراد

نوع پوست، سن و عمق آسیب‌های پوستی بر میزان هزینه دریافتی تاثیر گذار است.

۲- نوع کلینیک

موقعیت جغرافیایی کلینیک ها و همچنین امکاناتی که به مشتریان ارائه می دهند، متفاوت می باشد و هر چه موقعیت کلینیک بهتر باشد و خدمات بیشتری را به مشتریان ارائه دهد، هزینه دریافتی نیز افزایش پیدا میکند.

فرق هزینه آنزیم و پلاسما جت

۳- مواد مصرف

آنزیم های تزریقی دارای کیفیت های متفاوتی هستند و طبق صلاحدید پزشک، گاهی آنزیم های دیگری نیز به آن اضافه می‌شود و این موارد باعث تفاوت قیمتی می شود.

۴- جلسات درمانی

هرچه تعداد جلسات درمانی، بیشتر باشد زمان بیشتری صرف می شود و به تبع آن هزینه دریافتی نیز افزایش پیدا می کند.
با توجه به موارد بالا باید بگوییم استفاده از این دو روش درمانی نسبت به جراحی بینی مقرون به صرفه تر می باشد، اما هزینه های هر جلسه پلاسما جت نسبت به تزریق آنزیم کمتر است.

کلام نهایی

 با توجه به موارد ذکر شده می توان تشخیص داد که استفاده از پلاسما جت نسبت به تزریق آنزیم به  ایمن تری می باشد و چنانچه فرد از نظر شرایط عمومی مشکلی نداشته باشد، می‌تواند از این روش برای فرم دهی بینی استفاده کند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به متن
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات نوشته شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x