کلینیک تخصصی زیبایی بیمارستان عرفان نیایش

لوگو کلنیک زیبایی عرفان نیایش
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خدمات اصلی
خدمات دیگر
ارتباط با ما

لیست پزشکان کشور

لیست داروخانه های استان تهران

لیست داروخانه های استان البرز

ارتباط با ما
مدرن ترین کلینیک پوست و مو در کشور

جوانسازی گردن با پروفایلو

با افزایش سن میزان چین و چروک بدن به دلیل کاهش انعطاف پذیری پوست و همچنین رطوبت میان پوستی، افزایش پیدا می‌کند و موجب ایجاد علائم پیری بر روی پوست می شود و افراد به دنبال راهکارهایی برای درمان چین و چروک می باشند.
یکی از قسمت های بدن که ممکن است با افزایش سن دچار چین و چروک های زیادی شود، ناحیه گردن می باشد که ایجاد چین و چروک بر روی این ناحیه باعث می شود فرد دچار پیری زودرس شود.
گردن از یک نوار ماهیچه ای به نام عضلات پلاتیسما تشکیل شده است. با روند طبیعی پیری، پوست نازکی که روی آن باند ماهیچه ای قرار دارد شروع به از دست دادن خاصیت ارتجاعی خود می کند و باعث می شود که این ناحیه افتاده یا افتاده به نظر برسد.

جوانسازی گردن با پروفایلو
یکی از روش هایی که برای از بین بردن چین و چروک گردن مورد استفاده قرار می گیرد و منجر به جوانسازی این ناحیه می‌شود، تزریق ژل پروفایلو می باشد که این ماده تزریقی به دلیل اینکه حاوی اسید هیالورونیک می باشد، تاثیر بسزایی در کاهش چین و چروک دارد، زیرا این ماده باعث افزایش کلاژن و الاستین پوست می‌شود و همچنین این ماده به صورت طبیعی در بدن تولید می شود، بنابراین واکنش بدن نسبت به این ماده تزریقی کم می باشد و استفاده از تزریق ژل باعث حفظ رطوبت میان پوستی می‌شود و باعث افزایش استحکام و انعطاف پذیری پوست می شود، بدون اینکه در ناحیه مورد نظر منجر به ایجاد حجم شود.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

ژل پروفایلو چگونه عمل می کند؟

در سنین میانسالی میزان کلاژن و الاستین پوست کاهش پیدا می کند، بنابراین باعث ایجاد چین و چروک هایی در نواحی مختلف بدن می شود، استفاده از ژل پروفایلو تاثیر بسزایی در کاهش چین و چروک دارد و باعث تحریک کلاژن سازی و الاستین پوست می شود و منجر به جوانسازی ناحیه مورد نظر می شود.
ژل پروفایلو به دلیل اینکه حاوی هیالورونیک اسید می باشد منجر به تحریک کلاژن سازی می شود، بنابراین نتایج آن به صورت طبیعی بر روی پوست قابل مشاهده می باشد.
استفاده از این شیوه درمانی، محدودیت سنی ندارد و تمامی افراد در هر گروه سنی می توانند از این شیوه درمانی استفاده کنند، اما چنانچه میزان چین و چروک های پوست عمیق باشد می‌توان از روش‌های دیگر به همراه این روش استفاده کرد تا تاثیر آن بیشتر باشد.

ژل پروفایلو چگونه عمل می کند؟
تزریق ژل پروفایلو نیاز به زمان زیادی ندارد و تنها بعد از چند دقیقه تزریق انجام می گیرد و بعد از یک ماه نتایج آن بر روی پوست قابل مشاهده می باشد.
برای تاثیرگذاری بیشتر این روش درمانی بهتر است به طور معمول چهار جلسه درمان انجام شود که بین هر جلسه درمانی در حدود ۴ هفته فاصله می باشد.

از درمان باید چه چیزی را انتظار داشت؟

تزریق ژل پروفایلو از حساسیت بالایی برخوردار می باشد، بنابراین باید توسط افراد حرفه‌ای انجام بگیرد تا نتایج رضایت‌بخشی دریافت شود.
قبل از انجام تزریق جلسه مشاوره برای فرد تعیین می شود و در این جلسه انتظارات فرد بیان می‌شود و چگونگی تزریق ژل پروفایلو بیان می شود، همچنین در صورتی که فرد داروهای خاصی استفاده می کند و یا اینکه به بیماری خاصی مبتلا می باشد باید این این موضوع را به پزشک اطلاع دهد.
قبل از انجام تزریق برای کاهش درد از بی حس کننده های موضعی استفاده می شود تا جلسه درمانی راحت تر انجام بگیرد و بعد از یک ماه تزریق ژل پروفایلو منجر به کلاژن سازی و افزایش الاستین در پوست می شود، بدون اینکه باعث ایجاد حالت غیر طبیعی بر روی پوست شود و نیازی به انجام ماساژ بعد از تزریق ژل پروفایلو نمی باشد.میزان تزریق ژل پروفایلو در افراد مختلف با توجه به میزان چین و چروک پوست آنها متفاوت می باشد، ممکن است بعد از انجام تزریق در ناحیه مورد نظر مقداری قرمزی و خارش ایجاد شود که این عارضه به صورت موقت بوده و بعد از ۲۴ ساعت کاملا از بین می رود.

از درمان باید چه چیزی را انتظار داشت؟
نتایج این شیوه درمانی در افراد مختلف متفاوت می باشد، گاهی افراد پس از تزریق ژل پروفایلو نتایج آن را بلافاصله بعد از تزریق بر روی پوست مشاهده می‌کند و گاهی ممکن است نیاز به زمان بیشتری باشد تا نتایج این شیوه درمانی به وضوح قابل مشاهده باشد. گاهی  پزشکان برای دستیابی به نتایج بهتر، میزان تزریق پروفایلو را افزایش می دهند.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

علائم پیر شدن پوست گردن

پیر شدن پوست گردن دارای علائمی می باشد که از علائم آن می توان موارد زیر را نام برد:

۱- ایجاد خطوط عمودی در ناحیه گردن

 گاهی خطوطی به صورت عمودی به مرور زمان بر روی پوست ناحیه گردن ایجاد می‌شود که این خطوط از نشانه های پیری می باشد و با انجام مراقبت های مختلف می تواند از نمایان شدن این خطوط جلوگیری کرد. از مراقبت هایی که در جلوگیری از ایجاد این خطوط تاثیر گذار می باشد می توان جلوگیری از قرار گرفتن در تابش نور مستقیم خورشید را نام برد.
ممکن است ایجاد این خطوط به صورت ژنتیکی باشد و انجام مراقبت ها تاثیری در پیشگیری از بروز آن داشته باشد‌.

۲- افزایش افتادگی و شل شدن پوست گردن

به دلیل کاهش کلاژن و الاستین پوست از خاصیت انعطاف پذیری آن کاسته شده و باعث شل شدن و افتادگی پوست می شود. همچنین با افزایش سن، میزان چربی های زیر پوست و همچنین بافت های ماهیچه ای کاهش پیدا کرده و باعث ایجاد افتادگی می شود.

علائم پیر شدن پوست گردن

۳- ایجاد لکه هایی بر روی پوست گردن

ممکن است پوست گردن به دلیل قرار گرفتن در معرض نور خورشید، لکه هایی بر روی آن ایجاد شود که ایجاد این لکه ها باعث پیری پوست گردن شود.

۴- ایجاد خطوط عرضی

گردن از ابتدای جوانی دارای خطوط عرضی می باشد، اما با افزایش سن میزان این خطوط افزایش پیدا کرده و عمیق‌تر می‌شود و این مشکل بیشتر به خاطر کاهش خاصیت انعطاف پذیری پوست می باشد.

مزایای پروفایلو

از مزایای این شیوه درمانی می توان موارد زیر را نام برد:

۱- پروفایلو به صورت غیر تهاجمی بر روی پوست انجام می گیرد و تنها با استفاده از سوزن های ریز و کوچک درون پوست تزریق می شود و این موضوع باعث می‌شود مدت جلسه درمانی کوتاه باشد و همچنین دوره نقاهتی نداشته باشد، اما در صورتی که افراد از عمل جراحی برای ترمیم پوست استفاده کنند، جراحی دارای معایب زیادی می باشد و فرد با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد.

۲- افزایش کیفیت پوست

پروفایلو حاوی اسید هیالورونیک می باشد که این ماده باعث کلاژن سازی در پوست می شود و به دلیل اینکه اسید هیالورونیک به صورت طبیعی در بدن نیز یافت می‌شود، بنابراین نتایج شیوه درمانی به صورت طبیعی می باشد. بنابراین تزریق ژل پروفایلو باعث می شود اسید هیالورونیک زیادی در زیر پوست قرار گرفته و باعث افزایش زیبایی پوست شود، علاوه بر این تزریق ژل پروفایلو باعث می‌شود پوست هیدراته شده و شفاف شود.

۳- از بین بردن چین و چروک ها

بعد از تزریق ژل پروفایلو به مدت زمان ۴ هفته نیاز می باشد تا نتایج این شیوه درمانی به وضوح بر روی پوست ظاهر شود، تزریق ژل پروفایلو به مرور باعث از بین بردن چین و چروک می شود، زیرا برای کلاژن سازی به زمان نیاز دارد اما بعد از یک ماه افراد می توانند نتایج آن را مشاهده کنند و میزان ماندگاری نتایج آن تا ۶ ماه بر روی پوست باقی می ماند و برای ماندگاری بیشتر نیاز به تکرار دارد.

۴- قابل استفاده در قسمت های مختلف بدن

ژل پروفایلو را می توان در سایر قسمت‌های بدن نیز استفاده کرد به عنوان مثال برای رفع چین و چروک های زیر چشم و همچنین برای ترمیم پوست گردن و دست ها می توان از این شیوه درمانی استفاده کرد علاوه بر این استفاده از ژل پروفایلو  تاثیر بسزایی در رفع چروک های اطراف دهان و خط خنده دارد و همچنین تاثیر بسزایی در رفع خطوط ایجاد شده بر روی بازو دارد، بنابراین افراد زیادی می توانند از این شیوه درمانی استفاده کنند.

مزایای پروفایلو

۵- رفع افتادگی پوست

با افزایش سن میزان هیالورونیک اسید پوست کاهش پیدا می‌کند، در نتیجه باعث کاهش کلاژن سازی در پوست می شود، زمانی که ژل پروفایلو به پوست تزریق می شود، فرایند کلاژن سازی مجدد آغاز شده و باعث افزایش خاصیت الاستیسیته پوست می شود و تاثیر بسزایی در رفع افتادگی پوست و افزایش استحکام آن دارد.

۶- تغییر رنگ پوست

گاهی ایجاد چین و چروک بر روی پوست باعث تغییر رنگ آن می شود و همچنین وجود لکه های پوستی ممکن است باعث تغییر رنگ شود که تزریق پروفایلو به پوست با افزایش کلاژن‌سازی، باعث جایگزین شدن سلول های جدید بر روی پوست شده و باعث از بین رفتن لکه های پوستی می شود و منجر به افزایش زیبایی پوست و تغییر رنگ آن می شود.

۷- طبیعی بودن نتایج حاصله از تزریق ژل پروفایلو

تزریق ژل پروفایلو هیچگونه حجمی در نواحی مورد استفاده ایجاد نمی کند و به دلیل اینکه تنها با انجام فرآیندهای طبیعی باعث جوانسازی پوست و رفع لکه های آن می شود، نتایج آن به صورت طبیعی بر روی پوست ظاهر می شود.

نحوه تزریق پروفایلو

همانگونه که در بالا نیز ذکرکردیم تزریق پروفایلو در نقاط مختلف بدن انجام می گیرد، اما در صورتی که از این روش درمانی برای رفع چین و چروک در صورت استفاده شود نحوه تزریق آن به شیوه زیر می باشد.

۱- شناسایی  نواحی اصلی تزریق

به منظور افزایش نتایج این شیوه درمانی و همچنین کاهش عوارض آن، نواحی اصلی تزریق بر روی پوست صورت مشخص می‌شود تا تزریق پروفایلو به آسانی انجام بگیرد و این نقاط در صورت شامل قسمت انتهایی پایین بینی، بالای گونه، فاصله یکسانتی از خط فرضی عمودی وسط چانه و همچنین ناحیه تراگوس و مندیبولار می باشد.
این نواحی به نواحی زیبایی پوستی معروف می باشند و هنگامی که تزریق در این نواحی انجام می گیرد، هیچ گونه مشکل و آسیب عصبی برای افراد ایجاد نمی‌شود. البته باید این مطلب را بیان کنیم، که تزریق باید توسط افراد حرفه‌ای انجام بگیرد تا این نقاط را به خوبی بر روی پوست مشخص کنند.

نحوه تزریق پروفایلو

۲- تزریق پروفایلو

بعد از مشخص شدن نواحی زیستی پوست، تزریق پروفایلو توسط سوزن های بسیار ظریف، در این نواحی انجام می گیرد، تزریق باید به گونه ای باشد که باعث آسیب به بافت های اطراف نشود، بنابراین پوست این ناحیه توسط دو انگشت کشیده می شود و با زاویه ۹۰ درجه به پوست وارد شده و پروفایلو به زیر پوست تزریق می شود.
میزان تزریق ژل پروفایلو برای افراد مختلف و میزان مشکل پوستی آنها متفاوت می باشد، هر چه میزان مشکلات پوستی عمیق تر باشد، میزان پروفایلو افزایش پیدا می‌کند و ممکن است تعداد جلسات درمانی نیز افزایش یابد.
برای تزریق پروفایلو در ناحیه گردن نیز نواحی مشخصی وجود دارد که پروفایلو در چهار نقطه که به صورت عمودی در فاصله ۴ سانتی متری از یکدیگر قرار دارند تزریق می شود، همچنین سه نقطه در اطراف این خطوط عمودی وجود دارد که در مجموع ۱۰ ناحیه در گردن مشخص می‌شود تا تزریق پروفایلو در این ده ناحیه انجام گیرد.
در واقع تزریق پروفایلو در گردن در شعاع ۴ سانتی متری تاثیرگذار می باشد و باعث ایجاد توده در زیر پوست نشده و سریعاً در زیر پوست پخش می شود، به همین دلیل نتایج آن به صورت طبیعی بر روی پوست ظاهر می شود.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

چه نواحی را می توان با ژل پروفایلو تحت درمان قرار داد؟

تزریق ژل پروفایلو در نواحی مختلف بدن قابل استفاده می باشد که از این نواحی می توان موارد زیر را نام برد

۱- ناحیه زیر چشم

گاهی از این شیوه درمانی برای رفع چین و چروک اطراف چشم استفاده می‌شود که استفاده از این شیوه درمانی نسبت به تزریق ژل بهتر می باشد، زیرا هیچگونه برجستگی در زیر پوست ایجاد نمی شود.

۲- برطرف کردن خطوط خنده

از تزریق ژل پروفایلو می توان برای رفع خطوط خنده و چروک های اطراف بینی استفاده کرد.

۳- تزریق ژل پروفایلو در ناحیه پیشانی

یکی از نواحی صورت که نسبت به سایر قسمت ها سریعتر دچار چین و چروک می شود، ناحیه پیشانی می باشد که خطوط اخم بر روی آن ظاهر می شود. با تزریق ژل پروفایلو در این ناحیه می توان میزان چین و چروک را تا حدود زیادی رفع کرد.

۴- باعث جوانسازی عمومی صورت می شود.

در صورتی که ژل پروفایلو در نواحی زیستی صورت تزریق شود، باعث جوانسازی عمومی پوست صورت می شود.

چه نواحی را می توان با ژل پروفایلو تحت درمان قرار داد؟

۵- تزریق ژل پروفایلو برای جوانسازی دست

دست نسبت به سایر قسمت های بدن بیشتر در برابر عوامل آسیب زا قرار دارد، بنابراین سریع تر دچار چین و چروک می شود، تزریق ژل پروفایلو در دست تاثیر بسزایی در رفع چین و چروک ها دارد.

۶- رفع شلی و افتادگی پوست گردن

تزریق ژل در ناحیه گردن باعث افزایش کلاژن سازی در این ناحیه شده و تاثیر بسزایی در سفت شدن پوست و افزایش انعطاف‌پذیری آن دارد، بنابراین باعث رفع افتادگی و شلی پوست گردن می شود.

۷- تزریق ژل پروفایلو در ناحیه بازو ها و زانوها

تزریق ژل پروفایلو در ناحیه بازو و زانوها نیز انجام می‌گیرد و تأثیر بسزایی در رفع چین و چروک های این نواحی دارد.

برای تاثیر این شیوه درمانی نیاز به مراقبت های قبل و بعد از انجام تزریق پروفایلو می باشد و در صورتی که این مراقبت ها به خوبی انجام بگیرد نتایج این شیوه درمانی سریع تر بر روی پوست مشخص می شود از این مراقبت ها می توان موارد زیر را نام برد.

مراقبت های قبل از تزریق پروفایلو

۱- به مدت یک هفته قبل از تزریق پروفایلو از مصرف نوشیدنی های الکلی و دخانیات خودداری شود.

۲- در صورتی که داروی خاصی مصرف می کنید حتما پزشک متخصص را در جریان قرار دهید.

۳- ممکن است تزریق پروفایلو باعث ایجاد کبودی در ناحیه مورد نظر شود، بنابراین پزشک مورد نظر قطره آرنیکا برای شما تجویز می کند که پنج روز قبل از تزریق پروفایلو باید از این قطره استفاده کنید.

۴- به مدت یک هفته قبل از تزریق پروفایلو از مصرف غذاهای رقیق کننده خون مانند آسپرین، وارفارین و همچنین کپسول حاوی روغن ماهی خودداری شود، زیرا مصرف این داروها باعث افزایش کبودی در ناحیه مورد نظر می شود.

۵- پوست شما باید کاملا پاکسازی شود و هیچگونه مواد آرایشی و بهداشتی بر سطح آن نباشد.

مراقبت های بعد از تزریق پروفایلو

در صورتی که مراقبت های بعد از تزریق پروفایلو به خوبی رعایت شود، تاثیر بسزایی در میزان ماندگاری این شیوه درمانی دارد، بنابراین بهتر است بعد از تزریق پروفایلو مراقبت های زیر را انجام دهید.

۱- به مدت یک هفته بعد از تزریق پروفایلو از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند ویتامین E و قرص وارفارین و آسپرین خودداری شود.

۲- به مدت یک هفته بعد از تزریق پروفایلو از مصرف نوشیدنی های الکلی و دخانیات خودداری نمایید.

۳- ممکن است در ناحیه تزریق میزان کمی قرمزی و التهاب ایجاد شود که این عوارض به صورت طبیعی می باشد و بعد از چند ساعت از بین خواهد رفت و برای کاهش این موارد می‌توان از کمپرس آب سرد استفاده کرد.

۴- بهتر است به مدت ۲۴ ساعت بعد از تزریق فیلر از محصولات آرایشی و بهداشتی بر روی پوست استفاده نکنید تا باعث تاثیر منفی بر روی نتایج تزریق فیلر نشود و همچنین باعث ایجاد حساسیت پوستی نگردد.

۵- تا زمان بهبودی کامل پوست ناحیه مورد نظر، از شستشوی آن با آب خیلی داغ و یا خیلی سرد خودداری شود.

۶- تزریق پروفایلو باعث می شود پوست از حساسیت بالایی برخوردار باشد، بنابراین به مدت یک هفته بعد از تزریق پروفایلو در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید.

۷- به مدت یک ماه بعد از تزریق پروفایلو از دیگر روش های درمانی برای جوانسازی و زیبایی پوست استفاده نکنید.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

تفاوت میان ژل پروفایلو و فیلر های پوستی چیست؟

ژل پروفایلو و فیلرهای پوستی از نقطه نظر های زیادی با هم متفاوت هستند که در اینجا با هم بررسی می کنیم.

۱- تفاوت ژل پروفایلو و فیلر های پوستی از نظر درصد خلوص ترکیبات

ژل پروفایلو و فیلرهای پوستی حاوی اسید هیالورونیک می باشد اما میزان اسید هیالورونیک به کاربرده در ژل پروفایلو به صورت ۱۰۰% خالص می باشد، اما میزان این ترکیب در فیلر ها کمتر می باشد و از ترکیبات دیگری نیز در این فیلرها استفاده می شود.

۲- از نظر تاثیر گذاری و میزان ماندگاری تزریق ماندگاری تاثیر پروفایلو بر روی پوست به مدت شش ماه می باشد اما در صورتی که افراد از فیلرهای پوستی استفاده کنند، میزان ماندگاری آن کمتر می باشد.

۳- سرعت تاثیرگذاری

تزریق ژل پروفایلو دارای تاثیرگذاری سریع می باشد و نیازی به ماساژ بعد از تزریق نمی باشد، همچنین به دلیل اینکه میزان هیالورونیک اسید به کاربرده در ژل پروفایلو به صورت خالص می باشد، این ترکیب با پوست سازگاری بالاتری دارد و باعث افزایش خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست می شود و همچنین تعداد جلسات درمانی برای تزریق پروفایلو نسبت به فیلرهای پوستی کمتر می باشد.

تفاوت میان ژل پروفایلو و فیلر های پوستی چیست؟

۴- تزریق پروفایلو در نواحی مورد نظر حجم زیادی ایجاد نمی‌کند، اما استفاده از فیلر ها باعث افزایش حجم در نواحی مورد نظر می شود.

۵- تفاوت ژل پروفایل و فیلر ها از نظر میزان عوارض

ژل پروفایلو به دلیل اینکه در ترکیبات آن از مواد شیمیایی استفاده نمی شود، بنابراین نسبت به فیلرها از ایمنی بالاتری برخوردار می باشد اما باید دقت کنید که تزریق پروفایلو باید توسط افراد حرفه‌ای انجام بگیرد، تا باعث ایجاد عوارض غیر عادی نشود.

۶- تفاوت ژل پروفایلو و فیلر از نظر هزینه

یکی دیگر از عواملی که باعث تفاوت تزریق پروفایلو و فیلرها می شود میزان هزینه ای که برای تزریق این موارد دریافت می‌شود که عوامل مختلفی بر میزان این هزینه تاثیر گذار می باشد که از این عوامل تعداد جلسات درمانی و تخصص پزشکان را می توان نام برد و نمی‌توان هزینه ثابت ای برای هر کدام از شیوه‌های درمانی تایید کرد.

موارد منع تزریق پروفایلو

با اینکه تزریق پروفایلو روش ایمن و بی خطر می باشد و به صورت غیر تهاجمی بر روی پوست انجام می‌شود، اما گاهی بعضی از افراد به دلیل شرایطی که دارند، نمی توانند از این شیوه درمانی استفاده کنند، از این افراد می توان موارد زیر را نام برد

۱- افرادی که نسبت به ترکیبات پروفایلو  حساسیت دارند نمی توانند از این شیوه درمانی استفاده کنند.

۲- در صورتی که در ناحیه مورد نظر، عفونت شدید وجود داشته باشد یا ویروس تبخال فعال شده باشد تا درمان این مشکلات نمی توان از تزریق پروفایل استفاده کرد.

۳- افرادی که سیستم ایمنی آنها دچار اختلال و ضعف  باشد، نمی توانند از این شیوه درمانی استفاده کنند.

موارد منع تزریق پروفایلو

۴- افرادی که به بیماری دیابت مبتلا هستند و انسولین تزریق می کنند.

۵- افرادی که به بیماری سرطان مبتلا هستند و تحت شیمی درمانی می باشند.

۶- افرادی که انتظارات غیر واقع بینانه از نتایجی شیوه درمانی دارند.

به صورت کلی پزشک متخصص با بررسی پوست شما و انتظاراتی که از انجام این شیوه درمانی دارید تشخیص می دهد که تزریق پروفایلو برای برآورده کردن انتظارات شما مناسب می باشد یا خیر.

0 0 رای ها
امتیازدهی به متن
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات نوشته شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x