کلینیک تخصصی زیبایی بیمارستان عرفان نیایش

لوگو کلنیک زیبایی عرفان نیایش
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خدمات اصلی
خدمات دیگر
ارتباط با ما

لیست پزشکان کشور

لیست داروخانه های استان تهران

لیست داروخانه های استان البرز

ارتباط با ما
مدرن ترین کلینیک پوست و مو در کشور

تزریق ژل به زیر چشم

یکی از مشکلاتی که بعضی از افراد با افزایش سن با آن روبرو هستند، افزایش تیرگی و گودی زیر چشم می باشد، که علاوه بر افزایش سن، عواملی مانند ژنتیک و کاهش وزن زیاد، باعث ایجاد این عارضه می شود.
پوست چشم دارای حساسیت بالایی می باشد و به همین دلیل در برابر عوامل محیطی مقاومت کمی دارد، حتی در اثر کم خوابی ممکن است زیر چشم دچار تیرگی موقت شود.

تزریق ژل به زیر چشم
روش‌های مختلفی برای رفع این عارضه وجود دارد که روش تزریق چربی نسبت به سایر روش ها، دارای بازدهی بالا می باشد و به دلیل عوارض کمی که بعد از تزریق چربی ایجاد می شود، افراد زیادی از این روش برای از بین بردن تیرگی زیر چشم و سایر آسیب ها استفاده می کنند.
چنانچه قصد دارید از این روش استفاده کنید، بهتر است اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

تزریق چربی زیر چشم چیست؟

یکی از راه های درمانی برای از بین بردن تیرگی و گودی زیر چشم، روش تزریق چربی می باشد که در این روش از چربی های اضافه بدن خود فرد استفاده می‌شود و در ناحیه مورد نظر این چربی ها تزریق می شود.
مراحل تزریق چربی به شیوه زیر می باشد.
تزریق چربی زیر چشم یک عمل زیبایی است که از چربی بدن برای پر کردن نواحی فرورفته و گود شده زیر چشم استفاده می کند.

۱- برداشت سلول‌های چربی

در این مرحله قسمت هایی که برای برداشت سلول‌های چربی مناسب باشد، تعیین می شود، که این نواحی اغلب شکم و باسن هستند و برای برداشت سلول های چربی ابتدا ناحیه مورد نظر با استفاده از بی حس کننده های موضعی، بی حس شده و سپس برداشت انجام می گیرد، که میزان برداشت سلول‌های چربی، بستگی به میزان آسیب های زیر چشم دارد.
برداشت چربی توسط سوزن های ظریف انجام می شود و گاهی ممکن است در اثر برداشت سلول های چربی در ناحیه مورد نظر کبودی و تورم، ایجاد شود که این عوارض به صورت موقت می باشد و بعد از چند روز از بین می رود.

۲-آماده سازی سلول های چربی

 در این مرحله سلول‌های چربی برداشت شده باید خالص سازی شود، که برای خالص سازی آنها از دستگاهی به سانتریفیوژ استفاده می شود، این دستگاه با چرخش سریعی که انجام می‌دهد، باعث جداسازی ناخالصی و خون از سلول‌های چربی می شود و ماده برای تزریق آماده می شود.

تزریق چربی زیر چشم چیست؟

۳- تزریق سلول های چربی

در این مرحله سلول های چربی خالص سازی شده در ناحیه مورد نظر تزریق می شود. قبل از تزریق باید ناحیه مورد نظر، توسط بی حس کننده های موضعی کاملا بی حس شود تا هیچگونه دردی متوجه فرد نشود، همچنین ناحیه زیر چشم باید کاملا استریل باشد و برای تزریق از سوزن های ظریفی به نام کانولا استفاده می‌شود.
تزریق چربی نیاز به دقت و حساسیت بالایی دارد زیرا چنانچه بیش از اندازه تزریق انجام گیرد، باعث ایجاد حالت غیر طبیعی بر روی ظاهر افراد می شود، بنابراین انتخاب یک پزشک متخصص و حرفه ای در این روش درمانی بسیار با اهمیت می باشد.
در واقع میزان چربی برداشته شده، بستگی به میزان گودی و تیرگی زیر چشم، متغیر می باشد، اما باید حتما فرد چربی اضافه در بدن داشته باشد، تا از این چربی ها استفاده گردد. این روش درمانی به دلیل اینکه از چربی های بدن خود فرد، استفاده می شود، بدن در برابر تزریق، واکنش زیادی نشان نمی دهد و باعث می شود استفاده از این چربی ها حالت طبیعی بر روی صورت ایجاد نماید.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

کاربردهای تزریق چربی زیر چشم

تزریق چربی به زیر چشم دارای کاربردهای زیادی می باشد و بنابراین چنانچه با کاربردهای آن آشنایی داشته باشید، بیشتر مشتاق استفاده از این روش درمانی خواهید بود. از کاربردهای تزریق چربی به زیر چشم می توان موارد زیر را نام برد:

۱- از بین بردن تیرگی زیر چشم

 یکی از عواملی که ممکن است به صورت ژنتیکی و ارثی در زیر چشم ظاهر شود، تیرگی می باشد که این تیرگی ها باعث می شود، ظاهر فرد خسته به نظر برسد و زیر چشم ظاهر خوشایندی نداشته باشد. برای کاهش دغدغه افراد، می توان از روش تزریق چربی استفاده کرد. استفاده از این روش درمانی، تاثیر بسزایی در از بین بردن تیرگی های دور چشم دارد و نتایج دریافتی از آن، بسیار رضایت بخش می باشد.

۲- کاهش چین و چروک زیر چشم

 پوست زیر چشم دارای حساسیت بالایی می باشد، بنابراین نسبت به سایر قسمت ها سریعتر دچار چین و چروک می شود. استفاده از تزریق چربی، باعث کاهش چین و چروک می شود. این عارضه با افزایش سن تشدید می شود، زیرا با افزایش سن چربی های زیر پوستی کاهش پیدا می کند.

کاربردهای تزریق چربی زیر چشم

۳- رفع گودی زیر چشم

یکی از مشکلاتی که افراد با افزایش سن با آن روبرو هستند، از بین رفتن چربی های زیر پوستی می‌باشد و این عارضه باعث افتادگی پوست و افزایش گودی زیر چشم می شود، که این مشکل باعث می شود، رگ های خونی به صورت واضح بر روی پوست مشخص باشد و منجر به کبودی و سیاهی زیر چشم شود، به همین دلیل تزریق چربی می تواند، کمک شایانی به رفع گودی و تیرگی زیر چشم کند.
با تزریق چربی و افزایش حجمی که در ناحیه درمانی ایجاد می شود، گودی زیر چشم از بین می رود. گاهی افراد تمایل دارند از درمان های خانگی برای رفع تیرگی و گودی زیر چشم استفاده کنند، باید این مطلب را ذکر کنیم چنانچه دلیل گودی و تیرگی زیر چشم به صورت ژنتیکی باشد، روش های خانگی تاثیر زیادی بر رفع این عارضه ندارد.

۴- تاثیر زیادی بر جوانسازی پوست دارد.

چنانچه افراد از این روش درمانی برای از بین بردن گودی و تیرگی زیر چشم استفاده کنند، باعث می شود، چهره دارای شادابی و جذابیت بیشتری باشد و روند پیری کاهش پیدا کند، سن نسبت به سن واقعی، کمتر نشان داده شود.

ماندگاری تزریق چربی به زیر چشم

اولین سوالی که ممکن است ذهن هر فردی را درگیر کند، این است که این روش درمانی به چه میزان، بر روی پوست ماندگاری دارد، باید بگویم عوامل مختلفی بر روی ماندگاری این روش، تاثیر گذار می باشد و نمی توان زمان ثابتی را برای ماندگاری آن تعیین کرد. از عوامل تاثیر گذار بر ماندگاری این روش درمانی می توان موارد زیر را نام برد

۱- میزان مهارت پزشک متخصص

هر چه پزشک متخصص از مهارت بیشتری در این زمینه برخوردار باشد، باعث می شود برداشت سلول های چربی و تزریق آن با دقت بیشتری انجام شود، و ماندگاری تزریق چربی نیز افزایش پیدا کند.

۲- شرایط جسمانی افراد

 ساختمان بدن هر فرد با فرد دیگری متفاوت است، به همین دلیل ممکن است تزریق چربی ماندگاری متفاوتی در افراد مختلف داشته باشد و چنانچه فرد از وضعیت جسمانی خوبی برخوردار باشد، میزان ماندگاری این روش درمانی بیشتر می باشد.

ماندگاری تزریق چربی به زیر چشم

۳- نوع فعالیت های روزمره

این روش درمانی برای افرادی که در شرایط سختی مشغول به کار می باشند، ماندگاری کمتری دارد.

برای تداوم تاثیرات این روش درمانی باید تزریق چربی تکرار شود، که تکرار جلسات درمانی به صورت ترمیمی می باشد و نیاز به حجم اولیه تزریق ندارد، میزان چربی تزریقی با توجه به نوع پوست و تشخیص پزشک متخصص متفاوت می باشد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

چه کسی برای تزریق چربی مناسب است؟

استفاده از این روش درمانی تاثیرات زیادی بر کاهش چین و چروک و تیرگی و گودی زیر چشم دارد بنابراین روش مناسبی برای افراد زیر می باشد.

۱- افرادی که انتظارات واقع بینانه از این روش درمانی دارند.

۲- افرادی که ناحیه زیر چشم آنها دچار تیرگی و گودی باشد، می توانند با استفاده از این روش، تاثیر بسزایی در رفع آسیب ها داشته باشند.

۳- افرادی که زیر چشم آنها دچار چین و چروک شده است.

چه کسی برای تزریق چربی مناسب است؟

۴- افرادی که از نظر سلامت جسمانی مشکلی ندارند.

۵- افرادی که به مشروبات الکلی و دخانیات اعتیاد ندارند.

چنانچه فرد سابقه فشار خون بالا، لختگی خون و یا تزریق سیلیکون داشته باشد، گزینه مناسبی برای این روش درمانی نمی باشد.

مراقبت های قبل از تزریق چربی

چرا قصد استفاده از تزریق چربی را دارید، باید قبل از تزریق مراقبت هایی انجام دهید، که این مراقبت ها عبارتند از:

۱- به مدت دو هفته قبل از تزریق چربی، از دخانیات و نوشیدنی های الکلی استفاده نکنید.

۲- استفاده از داروهای رقیق کننده خون، مانند آسپرین و وارفارین و ویتامین E تاثیر زیادی در کاهش روند بهبودی و همچنین افزایش کبودی در ناحیه تزریق دارد، بنابراین به مدت دو هفته قبل از تزریق چربی، از این داروها استفاده نکنید.

۳- چنانچه داروی خاصی مصرف می کنید، حتما پزشک متخصص را در جریان قرار دهید.

۴- به مدت یک هفته قبل از تزریق چربی، روزانه آب میزان کافی آب بنوشید، زیرا آب تاثیر بسزایی در هیدراته کردن بدن دارد.

مراقبت های قبل از تزریق چربی

۵- یک رژیم غذایی مغذی داشته باشید تا در این رژیم تمامی پروتئین ها و ویتامین های لازم به بدن برسد، و باعث تسریع روند بهبودی شود.

۶- شب قبل از تزریق چربی، خواب و استراحت کافی داشته باشید.

۷- مصرف مکمل های آهن، تاثیر زیادی در تسریع روند بهبودی دارد.

۸- قبل از تزریق باید صورت کاملا پاکسازی شود و هیچگونه مواد آرایشی بر سطح آن نباشد.

مزایای تزریق چربی به زیر چشم

استفاده از این روش درمانی، دارای مزیت های زیادی می باشد.

از مزیت های این روش می توان موارد زیر را نام برد.

۱- در این روش درمانی از چربی های اضافه ی بدن خود فرد استفاده می شود، بنابراین امکان واکنش بدن به تزریق چربی کم می باشد و استفاده از این روش باعث ایجاد حالت طبیعی در چهره افراد می شود و همچنین امکان پس زدن تزریق چربی توسط بدن وجود ندارد.

۲- میزان ماندگاری این روش درمانی نسبت به سایر روش ها مانند تزریق بوتاکس و فیلر بیشتر می باشد.

۳- از نظر هزینه نسبت به روش‌های جراحی دارای هزینه کمتری می باشد.

مزایای تزریق چربی به زیر چشم

۴- نتایج درمانی بعد از عمل تزریق به خوبی بر روی پوست قابل مشاهده می باشد.

۵- نیاز به بیهوشی ندارد و تنها با استفاده از بی حس کننده های موضعی، باعث درمان ناحیه مورد نظر می شوند.

۶- میزان عوارض این روش درمانی بسیار کم باشد و گاهی ممکن است بعضی از افراد بعد از تزریق هیچ گونه عارضه نداشته باشند.

۷- مدت جلسه درمانی کوتاه می باشد.

عوارض تزریق چربی به زیر چشم

۱- ممکن است بعد از تزریق چربی، ناحیه مورد نظر دچار کبودی و تورم شود، که این عارضه طبیعی می باشد و بعد از مدتی کاملا از بین می رود. در صورتی که پزشک متخصص از مهارت کافی در این زمینه برخوردار باشد، ممکن است، تزریق به خوبی انجام نشود و باعث آسیب به سلول های اطراف شده و موجب بی حسی موقت شود.

۲- امکان دارد چربی تزریق شده در ناحیه مورد نظر، بعد از مدتی از بین برود.

۳- گاهی بعد از تزریق چربی به زیر پوست، پوست دچار تغییر رنگ می شود و این تغییر رنگ به صورت دائمی بر روی پوست باقی می ماند.

عوارض تزریق چربی به زیر چشم

۴- در صورتی که پزشک متخصص، از مهارت کافی برخوردار نباشد، ممکن است تزریق چربی به اندازه یکسان در دو طرف صورت نگیرد و باعث ایجاد عدم تقارن در زیر چشم شود.

۵- گاهی بعضی از افراد نسبت به ماده بی حسی حساسیت نشان می دهند.

۶- ممکن است باعث ایجاد لختگی در خون شود.

مراقبت های بعد از تزریق چربی زیر چشم

روش تزریق چربی، به صورت کم تهاجمی بر روی پوست انجام می شود به همین دلیل دوره نقاهت آن کوتاه می باشد و عوارض آن نیز بسیار کم بوده و در کوتاه مدت از بین می رود، اما برای دریافت  نتایج مثبت از این روش درمانی، باید تمامی نکات مراقبتی لازم بعد از تزریق به خوبی انجام شود. بنابراین اگر می‌خواهید از این روش درمانی استفاده کنید، باید بعد از انتخاب پزشک متخصص و کلینیک معتبر، نکات مراقبتی را نیز به خوبی انجام دهید. ممکن است در صورت عدم رعایت مراقبت های لازم، مشکلات زیادی برای شما به وجود بیاید.

 از مراقبت هایی که بعد از تزریق چربی باید انجام داد موارد زیر می باشد.

۱- ناحیه مورد نظر را دستکاری نکنید و از ماساژ دادن آن خودداری شود، زیرا باعث انتقال چربی، می شود، همچنین ماساژ دادن ناحیه مورد نظر باعث افزایش کبودی و تورم می شود.

۲- از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید و محیط های گرم خودداری کنید، زیرا گاهی گرما، باعث از بین رفتن سلول های چربی می شود و تاثیر منفی بر روی نتایج درمانی دارد و همچنین رفتن به سونا و حمام داغ را به مدت یک هفته بعد از تزریق چربی متوقف کنید.

۳- چنانچه پزشک مورد نظر، برای شما دارویی تجویز کرده، داروها را به طور منظم و سر موقع مصرف کنید.

۴- در صورتی که بر روی صورت شما زخم ایجاد شده است، زخم را تمیز و خشک نگه دارید تا از ایجاد عفونت جلوگیری شود.

۵- احساس درد در ناحیه تزریق چربی طبیعی می باشد، برای کاهش درد می توانید از کمپرس یخ در ناحیه مورد نظر استفاده کنید.

۶- به مدت یک هفته بعد از تزریق چربی، از نوشیدنی های الکلی استفاده نکنید.

۷- رژیم غذایی شما باید مغذی باشد تا روند بهبودی سریع تر شود، همچنین استفاده از چربی های سالم مانند آووکادو، بادام و روغن نارگیل تاثیر زیادی در نتایج درمان دارد.

مراقبت های بعد از تزریق چربی زیر چشم

۸- وزن خود را ثابت نگه دارید برای ماندگاری بیشتری روش درمانی بهتر است، وزن خود را ثابت نگه دارید، زیرا کاهش وزن ممکن است میزان چربی های صورت شما را کاهش دهد

۹- روزانه به اندازه کافی آب و مایعات نوشیده تا نتایج بیشتری از روش درمانی دریافت کنید و همچنین میزان ماندگاری آن افزایش پیدا کند.

۱۰- از انجام تمرینات ورزشی و فعالیت های سنگین خودداری کنید.

۱۱- از استعمال دخانیات پرهیز شود، زیرا استعمال دخانیات ممکن است بر روی نتایج تزریق چربی، تاثیر منفی داشته باشد.

۱۲- در هنگام استراحت به صورت طاقباز بخوابید و از ایجاد فشار بر روی ناحیه خودداری شود، بهتراست در هنگام خواب سر بالاتر از سایر قسمتهای بدن قرار گیرد و می توانید از بالش بلند استفاده کنید تا از ایجاد کبودی و تورم در ناحیه مورد نظر کاسته شود.

مدت زمان نقاهت تزریق چربی

تزریق چربی به صورت کم تهاجمی انجام می شود، بنابراین میزان عوارضی که بعد از تزریق به وجود میاید بسیار کم می باشد و چنانچه پزشکی از مهارت کافی در این زمینه برخوردار باشد ممکن است میزان عوارض به صفر برسد. دوره نقاهت تزریق چربی بستگی به شرایط افراد مختلف متفاوت می باشد.
تکنیک به کار برده و مهارت پزشک در میزان عوارض ایجاد شده و دوره نقاهت تاثیر گذار می باشد.

مدت زمان نقاهت تزریق چربی
چنانچه فرد مراقبت های قبل و بعد از تزریق چربی را به خوبی انجام دهد باعث می شود دوره نقاهت کوتاه تر باشد و فرد بعد از ۲۴ ساعت به انجام فعالیت های روزانه بپردازد، اما برای برطرف شدن تمامی عوارض ایجاد شده است یک هفته زمان نیاز می باشد.

هزینه تزریق چربی زیر چشم

عوامل مختلفی بر روی هزینه تزریق چربی به زیر چشم تاثیرگذار می باشد، که از این عوامل می توان موارد زیر را نام برد.

۱- میزان گودی و تیرگی زیر چشم

هرچه میزان گودی و تیرگی زیر چشم بیشتر باشد،  نیاز به سلول های چربی و همچنین زمان بیشتری برای رفع این آسیب‌ها نیاز می باشد و این موضوع باعث می شود، هزینه دریافتی نیز افزایش پیدا کند.

۲- میزان سابقه و مهارت پزشک متخصص

تزریق چربی به زیر چشم، دارای حساسیت بالایی می باشد، زیرا ممکن است در صورتی که به خوبی انجام نشود، باعث اختلال در بینایی فرد شده و همچنین  چربی به اندازه مناسب به زیر چشم تزریق نشود تا باعث ایجاد حالت غیر طبیعی بر روی صورت شود، بنابراین میزان مهارت پزشک در این زمینه بسیار با اهمیت می باشد، در صورتی که پزشک دارای تجربه و مهارت بیشتری باشد، میزان هزینه دریافتی افزایش پیدا می کند.

۳- مکان کلینیک زیبایی

 یکی از عوامل موثر بر روی قیمت تزریق چربی مکان کلینیک می باشد، کلینیک های زیبایی با توجه به موقعیتی که دارند و هزینه های مختلفی باید پرداخت کنند و پرداخت این هزینه‌ها بر متقاضیان نیز متحمل می‌شود. بنابراین هرچه کلینیک از موقعیت بهتری برخوردار باشد، میزان هزینه دریافتی نیز افزایش پیدا می‌کند و این گزینه در مورد کلینیک های مختلف متفاوت می باشد.

هزینه تزریق چربی زیر چشم

۴- استفاده از داروهای تکمیلی

گاهی پزشک متخصص برای دریافت نتایج بهتر و روند بهبودی سریعتر، داروهایی برای متقاضی تجویز می کند، که این داروها دارای هزینه های متفاوتی هستند و این هزینه ها در برآورد کلی هزینه تزریق چشم تاثیر گذار است.

۵- میزان خدمات ارائه شده

هرچه در یک کلینیک از خدمات پیشرفته‌تری برای متقاضیان استفاده کنند میزان هزینه دریافتی نیز افزایش پیدا می کند.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

انواع روش های تزریق چربی

۱- روش نانوفت

 یکی از روش های انتقال چربی، تزریق چربی به روش نانوفت می باشد، که در این روش از یک سوزن بسیار ظریف برای از بین بردن چین و چروک و جوانسازی آن اقدام می شود.
در این روش از نقاط مختلف بدن چربی استخراج می شود و با قرار دادن این چربی ها در سانتریفیوژ، باعث جدا سازی ناخالصی های آن می شوند، مایعی که در این فرآیند به دست می آید، دارای ذرات ریز چربی می باشد و سپس به ناحیه مورد نظر تزریق می شود استفاده از این روش حجم زیادی در ناحیه تحت درمان ایجاد نمی کند و تاثیر زیادی در از بین بردن چین و چروک بسیار ریز دارد، همچنین افرادی که چربی زیادی در بدن ندارند، می توانند از این روش استفاده کنند، زیرا برای انجام درمان، نیاز به چربی زیادی ندارد.

۲- روش میکروفت

در این روش نیز مانند روش نانوفت از نواحی  مختلف بدن، که دارای چربی اضافه می باشد استفاده می شود و برای برداشت چربی باید بیحسی موضعی در ناحیه مورد نظر انجام گیرد، سپس سلول های چربی استخراج شده، خالص سازی شده و در ناحیه مورد نظر مورد استفاده قرار می گیرد، تفاوتی که این روش درمانی با روش نانوفت دارد، حجم های ایجاد شده در این روش می باشد، زیرا این روش باعث حجم دهی به ناحیه مورد نظر می شود، بنابراین می‌توان از آن برای نواحی مختلف بدن نیز، استفاده کرد.

انواع روش های تزریق چربی

۳- تزریق چربی به روش بایوفت

 امروزه یکی از شیوه های تزریق چربی، که بسیار تبلیغ می‌شود، روش بایوفت می باشد که بعضی از پزشکان در مورد استفاده از این روش به اطمینان نرسیده اند.
اما در این روش تمامی مراحل توسط دستگاه انجام می شود و این باعث می شود زمان کمتری برای انجام تزریق نیاز باشد و دارای دقت بالاتری می باشد. سلول های استخراج شده بعد از تزریق به ناحیه مورد نظر، شروع به رشد کرده به همین دلیل استفاده از این روش نسبت به سایر روش ها، ماندگاری بالاتری دارد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به متن
اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام.خواستم تشکر کنم بخاطر تعهد کاری که دارید و چه حس آرامش و رضایتی به انسان دست میده وقتی که طرف مقابلش حرفه ای هستند. آرزوی موفقیت روز افزون براتون دارم.

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x