کلینیک تخصصی زیبایی بیمارستان عرفان نیایش

لوگو کلنیک زیبایی عرفان نیایش
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خدمات اصلی
خدمات دیگر
ارتباط با ما

لیست پزشکان کشور

لیست داروخانه های استان تهران

لیست داروخانه های استان البرز

ارتباط با ما
مدرن ترین کلینیک پوست و مو در کشور

میکرونیدلینگ صورت برای جای جوش

همانگونه که می‌دانید اکثر افراد در سن نوجوانی و جوانی جوش‌هایی بر روی صورت آن‌ها ظاهر می‌شود، که این‌که جوش‌ها پس‌ از گذشت زمان از بین می‌رود.
اما گاهی بر روی صورت بعضی از افراد، جای جوش‌ها باقی می‌ماند و باعث ایجاد چهره‌ای ناپسند می‌شود. افراد به‌دنبال راهکارهایی برای از بین بردن جای جوش می‌باشند، یکی از راهکارها برای درمان جای جوش استفاده از میکرونیدلینگ می‌باشد که این روش به‌صورت ساده و غیرتهاجمی می‌باشد.
برجای ماندن اثر جوش، بیشتر به دلیل جوش‌های شدید و همچنین دست‌کاری جوش‌ها می باشد و استفاده از کرم‌های موضعی تأثیر زیادی در از بین بردن این‌گونه جای جوش‌ها ندارد.
میکرونیدلینگ چیست؟ میکرونیدلینگ با تاثیر بر کلاژن سازی باعث از بین رفتن جای جوش‌ها می‌شود. در واقع میکرونیدلینگ، با ایجاد سوراخ‌های ریز بر روی پوست باعث تحریک کلاژن سازی می‌شود و افزایش کلاژن سازی باعث افزایش انعطاف‌پذیری پوست می‌شود.

سوراخ‌های ریز ایجاد شده بر روی پوست باعث می‌شود فیبرو پلاست ها با تولید کلاژن و الاستین بیشتر در برابر این سوراخ‌ها واکنش نشان دهند، زمانی‌که میزان الاستین و کلاژن پوست افزایش پیدا می‌کند و سلول های جدید، جایگزین سلولهای مرده شده و به ترمیم پوست می پردازد، همچنین آسیب به پوست، باعث افزایش خون‌رسانی در ناحیه موردنظر شده و موجب بهبودی جای جوش‌ها و ضخیم‌تر شدن پوست می‌شود.میکرونیدلینگ صورت برای جای جوش
میکرونیدلینگ در سنین مختلف، قابل‌ انجام می‌باشد و عوارض بسیار کمی دارد، همچنین دوره نقاهت آن کوتاه بوده و تاثیر چشمگیری بر روی پوست دارد.
انجام میکرونیدلینگ به دو صورت دستی و با دستگاه انجام می‌شود که با توجه به‌ نظر پزشک از روش‌های مختلف، این نوع شیوه درمانی استفاده می‌شود. تعداد جلسات درمانی آن نیز، بستگی به میزان آسیب پوستی و نوع پوست دارد .

میکرونیدلینگ صورت روشی سنتی برای از بین بردن جای جوش

همه افراد دوست دارند پوستی داشته باشند که از شادابی و زیبایی زیادی برخوردار باشد به‌ همین دلیل، هر فردی به‌دنبال روشی برای افزایش شادابی و طراوت پوست می‌باشد. با پیشرفت علم و تکنولوژی، روش‌های زیادی برای جوان‌سازی پوست و رفع مشکلات پوستی وجود دارد. یکی از این مشکلات جای جوش می‌باشد، که برای از بین بردن آن راه‌های مختلفی وجود دارد یکی از این راهکارها میکرونیدلینگ می‌باشد. میکرونیدلینگ در حدود پنجاه سال است، که به‌عنوان یکی از روش‌های جوان‌سازی پوست استفاده می‌شود و تاثیر زیادی در از بین بردن جای جوش دارد.
زمان قدیم مصریان باستان از این روش برای حفظ شادابی پوست استفاده می‌کردند.
به گونه‌ای که از سنگ‌های زبر و دندانه‌دار استفاده می‌کردند و آن‌ها را به‌ آرامی بر روی پوست حرکت می‌دادند تا باعث از بین رفتن سلول‌های مرده پوست شود و با این کار باعث افزایش خون‌رسانی به پوست شده و جای جوش بر روی صورت کم‌کم از بین می‌رفت.
میزان آسیبی که در اثر این سنگ‌ها به پوست وارد می‌شد کم‌کم از بین رفته، شادابی و طراوت پوست افزایش پیدا می‌کرد.میکرونیدلینگ صورت روشی سنتی برای از بین بردن جای جوشاستفاده از میکرونیدلینگ، نیز از همین روش الهام‌ گرفته است و این روش به‌صورت غیر تهاجمی بر روی پوست استفاده می‌شود و تاثیر زیادی در جوان‌سازی پوست دارد. با این تفاوت که امروزه از دستگاه‌های مخصوص استفاده می‌کنند که این دستگاه‌ها دارای سوزن‌های بسیار ریز می‌باشد که با حرکت این دستگاه‌ها بر روی پوست سوراخ‌هایی بر روی آن ایجاد می‌شود و ایجاد این سوراخ‌ها باعث تحریک کلاژن سازی می‌شود و همچنین داروهای درمانی از طریق منافذ، وارد پوست می‌شود که با توجه به نوع مشکل پوستی دوز این داروها متفاوت می‌باشد. داروهایی که از طریق این منافذ، به پوست تزریق می‌شود و حاوی ویتامین سی و هیالورونیک اسید می‌باشد، که تاثیر زیادی بر روی کلاژن سازی و ترمیم پوست دارد.میکرونیدلینگ شامل سوراخ کردن سطح پوست با سوزن های ریز استریل شده است. این درمان به عنوان درمانی برای آکنه، جای زخم، ترک‌های پوستی، لکه‌های تیره یا خطوط ریز و چین و چروک استفاده می‌شود.

چرا کلاژن سازی برای ترمیم پوست مهم است؟

کلاژن یکی از پروتئین‌های موجود در بدن می‌باشد که تاثیر بسزایی در جوان‌سازی و مراقبت از پوست دارد و این پروتئین به‌صورت نامحلول در آب می‌باشد و از فراوان‌ترین پروتئین‌های بدن می‌باشد و حدود یک‌ سوم از پروتئین‌های بدن را کلاژن تشکیل می‌دهد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)


کلاژن در بافت‌هایی مانند استخوان، تاندون‌ها و رباط‌ها و پوست به کار برده شده‌ است و در واقع مانند چسبی است که بافت‌های بدن را به همدیگر متصل می‌کند.
اما ممکن است در اثر عوامل مختلف این پروتئین تغییر شکل دهد و به اجزای کوچک‌تر تبدیل شود و یا از بین برود. همچنین امکان تولید مجدد آن وجود دارد که بستگی به شرایط مختلف دارد.
حدود دو سوم لایه میانی پوست از کلاژن تشکیل شده‌ است و باعث افزایش انعطاف‌پذیری پوست و حفظ آب بافت میان پوستی می‌شود و از خشکی پوست جلوگیری می‌کند.چرا کلاژن سازی برای ترمیم پوست مهم است؟ درصورتی‌که میزان کلاژن پوست کاهش پیدا کند، باعث افزایش چین‌ و چروک و آسیب‌های پوستی می‌شود.
پس به این نتیجه می‌رسیم که کلاژن تاثیر بسیار زیادی در جوان‌سازی پوست دارد و می‌تواند به‌عنوان جایگزینی برای سلول‌های مرده پوست باشد.
گاهی افراد برای جوان‌سازی پوست از پودر کلاژن استفاده می‌کنند، درصورتی‌که پودر کلاژن همراه با ویتامین سی مصرف شود، تاثیر بیشتری بر روی جوان‌سازی پوست دارد. عوامل مختلفی باعث کاهش کلاژن پوست می‌شوند که این عوامل عبارت‌اند از:

۱- افزایش سن

 هرچه سن بالاتر می‌رود میزان کلاژن سازی پوست کمتر شده و همچنین انعطاف پوست از بین می‌رود، انجام این فرایند بستگی به ژنتیک افراد نیز دارد.

۲- عوامل محیطی

یکی دیگر از عواملی که بر روی کاهش میزان کلاژن پوست تاثیرگذار می‌باشد، شرایط محیطی می باشد. از جمله این عوامل، اشعه‌های خورشید و هوای آلوده می‌باشد که باعث کاهش میزان کلاژن می‌شود.

۳- رژیم غذایی نامناسب

استفاده بیش‌از اندازه از موادی مانند شکر، آرد سفید باعث کاهش کلاژن بدن می‌شود.

میکرونیدلینگ صورت چیست ؟

اگر به‌دنبال روشی برای جوان‌سازی پوست هستید که این روش به‌صورت غیرتهاجمی بر روی پوست انجام شود و کمترین میزان عوارض برای شما داشته باشد، میکرونیدلینگ روش مناسبی برای جوان‌سازی پوست می‌باشد. و تأثیر بسزایی در از بین بردن چین‌ و چروک، جای زخم و اسکار و جای جوش دارد. بنابراین می‌تواند به‌ عنوان یک راهکار درمانی استفاده شود. این روش به دو صورت برای جوان‌سازی پوست صورت استفاده می‌شود.

۱- روش دستی

۲- میکردونیدلینگ با دستگاه

در روش دستی از دستگاه‌هایی به نام درمارولر  استفاده می‌شود که به‌صورت غلطکی می‌باشند و با ایجاد سوراخ‌های سطحی بر روی پوست، باعث کلاژن سازی می‌شود.
سوزن‌هایی که برای این کار استفاده می‌شود بسیار ریز می‌باشد و به بافت اصلی پوست آسیب وارد نمی‌کند.

در این روش از دستگاه‌هایی که دارای موتور الکتریکی است، استفاده می‌شود، این دستگاه قدرت بالایی دارد و منافذ زیادی را بر روی پوست ایجاد می‌کند و از طریق این منافذ کار ترمیم پوست را انجام می‌دهد.

روش‌های استفاده از میکرونیدلینگ برای مشکل‌های متفاوت متغیر است، برای درمان جوش از غلتک خاصی استفاده می‌شود.میکرونیدلینگ صورت چیست ؟
قبل‌ از انجام این کار باید میزان آسیب‌های پوستی به‌خوبی بررسی شود و از سوزن‌هایی متناسب با این آسیب استفاده شود، تا میزان معینی فشار بر روی پوست اعمال شود.
البته به دلیل اینکه، این روش به‌صورت غیرتهاجمی بر روی پوست انجام می‌شود آسیبی به پوست وارد نمی‌کند و گاهی تا سه درجه پوست را روشن‌تر می‌کند.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

روش دستی میکرونیدلینگ صورت با دستگاه درمارولر

با انجام میکرونیدلینگ، پوست تحریک به کلاژن سازی می‌شود و نتایج شگفت‌انگیزی را در پی دارد. در این روش، سوراخ‌های ریزی بر روی پوست ایجاد می‌شود و بدن در برابر منافذ ایجاد شده واکنش نشان داده و مقادیر بالای کلاژن را تولید می‌کند.
در صورتی‌که آسیب‌هایی بر روی پوست وجود داشته باشد با ایجاد کلاژن سازی باعث رفع مشکلات پوستی می‌شود. در روش دستی میکرونیدلینگ از غلتک هایی استفاده می‌شود، که بر روی این غلطک ها، سوزن‌های بسیار ریزی تعبیه شده‌ است و این غلطک بر روی پوست حرکت کرده و سوزن‌ها به‌صورت عمودی، پوست را سوراخ می‌کند.
سوزن‌هایی که بسیار ظریف هستند و در لایه‌های درم نیز نفوذ کرده و باعث عمل کلاژن سازی می شود. این دستگاه با اینکه خیلی ساده می‌باشد اما تأثیرات شگفت‌انگیزی بر روی پوست دارد و خیلی از افراد این درمان زیبایی را، در منزل خودشان انجام می‌دهند.روش دستی میکرونیدلینگ صورت با دستگاه درمارولرسوراخ‌هایی که بر روی پوست ایجاد می‌شود پس‌ از چند ساعت، به‌خودی‌خود بسته می‌شود اما با ایجاد کلاژن سازی تاثیر خود را بر روی شادابی و جوان‌سازی پوست و همچنین از بین رفتن جای جوش باقی می‌گذارد. دستگاه دارای اندازه های متفاوتی می باشد که سوزن‌های آن دارای سایزهای متفاوتی است، که با توجه به مشکل پوستی از اندازه‌های مختلف آن استفاده می‌شود.

روش دستگاهی با قلمی به نام درماپن

در یکی از روش‌های انجام میکرونیدلینگ، از قلمی استفاده می‌شود که این قلم به نام درماپن می‌باشد و به‌ صورت استوانه‌ای شکل بوده و هر قلم در مقطع حاوی دوازده سوزن ریز می‌باشد، که این سوزن‌های ظریف وارد پوست شده و با ایجاد منافذی بر روی پوست، موجب تحریک کلاژن سازی می‌شود.
یکی دیگر از پروتئین‌هایی که تاثیر زیادی در از بین بردن آسیب‌های پوستی دارد الاستین می‌باشد، که استفاده از دستگاه درماپن باعث تولید الاستین بیشتر پوست می‌شود‌ بنابراین استفاده از این دستگاه در میکرونیدلینگ، تاثیر بسزایی در جوان‌سازی پوست دارد.
سوزن‌هایی که در این دستگاه درماپن استفاده می‌شود، قابل تعویض می‌باشد و سوزن‌ها به‌صورت عمودی وارد پوست می‌شود. عمق سوزن‌ها با توجه به نوع درمان قابل‌ تغییر می‌باشد.

‌اگر دارای مشکلاتی از قبیل چین‌وچروک، لک، اسکار و جای جوش می‌باشید، استفاده از دستگاه  درماپن، در میکرونیدلینگ تاثیر بسزایی در رفع معایب دارد، زیرا این دستگاه سوزن‌های ریزی را با سرعت یکسان بر درون پوست وارد می‌کند و باعث جوان‌سازی پوست می‌شود.
اثرات جوان‌سازی بعد از انجام جلسات درمانی به‌وضوح بر روی پوست مشخص می‌باشد و جای زخم‌های ایجاد شده، بعد از چند ساعت، کاملاً از بین می‌رود. بنابراین استفاده از این شیوه درمانی می‌تواند تاثیر بسزایی در جوان‌سازی پوست داشته باشد .
هم‌زمان با، استفاده درماپن، می‌توان از مواد تزریقی برای تاثیرگذاری بیشتر استفاده کرد. این مواد تزریقی، با توجه به نوع مشکل پوستی، متفاوت می‌باشند.

عمق سوزن ها، در نواحی حساس کمتر می‌شود تا باعث آسیب نشود. به‌عنوان مثال در ناحیه اطراف چشم عمق سوزن کمتر می‌باشد.

نحوه افزایش تاثیر میکرونیدلینگ

درصورتی‌که بخواهید میکرونیدلینگ بر روی پوست شما تاثیر بیشتری داشته باشد.نحوه افزایش تاثیر میکرونیدلینگ
باید مراقبت‌های قبل و بعد از آن را به‌خوبی انجام دهید تا تاثیر این روش درمانی سریع‌تر بر روی پوست شما نمایان شود.

مراقبت‌های قبل‌از میکرونیدلینگ

نکاتی که قبل‌از میکرونیدلینگ باید توجه شود، عبارت‌اند از:

۱- به مدت سه روز قبل‌ از انجام میکرونیدلینگ از هیچ‌گونه داروی مسکن استفاده نکنید. زیرا تاثیر میکرونیدلینگ  با واکنش بدن همراه می‌باشد و استفاده از مسکن تاثیر منفی، بر روی جوان‌سازی دارد.

۲- از هیچ‌گونه داروی رقیق‌کننده خون مانند آسپیرین، به مدت یک هفته قبل‌ از انجام میکرونیدلینگ استفاده نکنید. استفاده از این داروها باعث می‌شود، میزان کبودی و زخم، افزایش پیدا کند.

۳- یک هفته قبل‌ از انجام میکرونیدلینگ از هیچ‌گونه وکس یا کرم مو بر استفاده نکنید.

۴- دو روز قبل‌از انجام میکرونیدلینگ ناحیه موردنظر را شیو نکنید، زیرا موجب تحریک پوست می‌شود.

۵- چنانچه پوست شما تب‌خال زده‌ است، بهتر است قبل‌ از انجام میکرونیدلینگ از داروهای آنتی‌ ویروس استفاده کنید.مراقبت‌های قبل‌از میکرونیدلینگ

۶- قبل‌ از انجام میکرونیدلینگ، پوست صورت خود را کاملاً پاک‌سازی کنید و پوست عاری از هرگونه آلودگی و مواد آرایشی باشد.

۷- چنانچه داروی خاصی مصرف می‌کنید، حتما پزشک موردنظر را در جریان بگذارید.

۸- اگر بدن شما در برابر استفاده از سوزن واکنش نشان می‌دهد، حتما پزشک را در جریان بگذارید تا از بی‌حس کننده‌های موضعی استفاده کند.

مراقبت‌های بعد از انجام میکرونیدلینگ

۱- به مدت بیست و چهار ساعت بعد از انجام میکرونیدلینگ، از محصولات آرایشی استفاده نکنید و اجازه دهید منافذ پوست باز باشند، استفاده از مواد آرایشی باعث ایجاد جوش و آکنه می‌شود.

۲- از مصرف سیگار و مشروبات الکلی خودداری کنید، زیرا استفاده از این مواد باعث افزایش جریان خون و در پی افزایش جریان خون، میزان التهابات پوستی افزایش پیدا می‌کند.

۳- رژیم غذایی معتدل داشتن، یک رژیم غذایی سرشار از ویتامین‌ها و مکمل‌های کلاژن دار تاثیر بسزایی در افزایش اثر میکرونیدلینگ دارد.

۴- به مدت دو روز بعد از انجام میکرونیدلینگ از رفتن به سونا و استخر و همچنین دوش گرفتن خودداری کنید.

 ۵- چنانچه عمق سوزن‌ها در پوست زیاد باشد، ممکن است، باعث ایجاد عفونت شود، مراقبت‌های بهداشتی را به‌خوبی انجام دهید.

۶- امکان دارد بعد از انجام میکرونیدلینگ پوست شما دچار التهاباتی مانند پوسته‌پوسته شدن شود و یا تغییر رنگ دهد که این مورد طبیعی می‌باشد و با گذشت زمان پوست شاداب شده و پوست جدید جایگزین پوست سلول‌های مرده می‌شوند، می‌توانید بعد از چند روز از لایه بردار برای از بین بردن این نوع  سلول های مرده استفاده کنید.مراقبت‌های بعد از انجام میکرونیدلینگ

۷- به مدت دو هفته بعد از انجام میکرونیدلینگ از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری شود و حتما در صورت لزوم از کلاه و ضدآفتاب استفاده کنید.

۸- بعد از انجام میکرونیدلینگ، آب و مایعات زیاد بنوشید تا باعث شود، آب از دست‌ رفته از بدن جبران شود. همچنین استفاده از کرم‌های ترمیم‌کننده تاثیر بسزایی در تامین رطوبت پوست دارد.

۹- برای کاهش التهابات حتما از کمپرس سرد استفاده کنید، کمپرس سرد باعث کاهش جریان خون در زیر پوست می‌شود و به کاهش التهابات کمک می‌کند.

ظاهر پوست پس از میکرونیدلینگ

همانگونه که در بالا نیز ذکر کردیم میکرونیدلینگ تاثیر بسزایی در ترمیم و زیباسازی پوست و جوان‌سازی پوست دارد و باعث تأثیرات مثبت زیر بر روی پوست می‌شود.

۱- در صورتیکه عمق چین‌ و چروک زیاد نباشد توسط میکرونیدلینگ از بین می‌رود.

۲-  باعث از بین رفتن جای جوش بر روی صورت می‌شود.

۳- تاثیر بسزایی در از بین بردن جای زخم و اسکار بر روی پوست دارد.
ممکن است بعد از انجام میکرونیدلینگ، پوست شما دچار تغییراتی شود، که این تغییرات طبیعی می‌باشد از جمله تغییراتی که بعد از انجام میکرونیدلینگ، اتفاق می‌افتد می‌تواند:ظاهر پوست پس از میکرونیدلینگ

۱- قرمز شدن پوست

 به مدت بیست و چهار ساعت بعد از انجام میکرونیدلینگ پوست دچار التهاب و قرمزی می‌شود که این‌مورد کاملاً طبیعی می‌باشد و با گذشت زمان کاملاً از بین می‌رود و برای این‌که این التهاب سریع‌تر از بین برود می‌توانید پوست را مرطوب نگه دارید.

۲- پوست دچار حساسیت بالا می‌شود و نسبت‌به لمس کردن زیاد واکنش می‌دهد و به‌صورت کبودی و تورم ایجاد می‌شود. بهتر است چند روز پس‌ از استفاده از میکرونیدلینگ از لمس کردن پوست خودداری کنید.

۳- خون‌ریزی

 انجام میکرونیدلینگ توسط سوزن‌های ریزی صورت می‌گیرد بنابراین امکان خون‌ریزی مختصر در پوست وجود دارد .

۴- تا چند روز بعد از انجام میکرونیدلینگ ممکن است پوست لایه‌ لایه شود، که این لایه‌ لایه شدن به‌خاطر از بین رفتن سلول‌های مرده پوست می‌باشد، برای درمان این مشکل می‌توانید از کرم‌های مرطوب کننده استفاده کنید.

۵- کبودی دور چشم

امکان دارد به دلیل استفاده از میکرونیدلینگ، اطراف چشم دچار کبودی شود، این‌مورد نیز طبیعی بوده و بعد از گذشت زمان از بین می‌رود.

 تأثیری که میکرونیدلینگ بر روی پوست دارد، با توجه به نوع پوست افراد متفاوت می‌باشد. گاهی تغییرات زیادی بر روی پوست ایجاد نمی‌شود و گاهی تاثیر چشمگیری بر روی پوست دارد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

آیا میکرونیدلینگ برای درمان جای جوش یک روش ایمن محسوب می‌شود؟

میکرونیدلینگ روشی ایمن برای جوان‌سازی پوست می‌باشد و میزان عوارض آن کم بوده و پس‌از چند روز کاملاً از بین می‌رود. اما در صورتی این روش ایمن می‌باشد، که این روش درمانی توسط کلینیک‌های زیبایی و افراد حرفه‌ای انجام شود، تا با تجربه‌ای که در این زمینه دارند، بتوانند به بهترین نحو از این روش درمانی برای جوان‌سازی پوست استفاده کنند. آیا میکرونیدلینگ برای درمان جای جوش یک روش ایمن محسوب می‌شود؟ مشکلات پوستی به گونه‌ای می‌باشد که با توجه به عمق آن، باید سایز سوزن‌های مورد استفاده تغییر کند و درصورتی‌که پزشک متخصص از مهارت کافی در این زمینه برخوردار نباشد، ممکن است از دستگاه‌های مناسب برای درمان این مشکلات پوستی استفاده نکند و استفاده از این روش، نتیجه‌ای رضایت‌بخش برای فرد نداشته باشد و باعث شود به پوست آسیب برسد.

چه کسانی نباید میکرونیدلینگ انجام دهند؟

۱- افرادی که بر روی پوست آن‌ها زخم یا خراشیدگی وجود دارد، بهتر است از این روش برای جوان‌سازی پوست استفاده نکنند.

۲- افراد مبتلا به بیماری سرطان که تحت درمان هستند، و یا طی یک‌سال گذشته شیمی‌درمانی یا پرتودرمانی انجام داده‌اند.

۳- افرادی که در ناحیه موردنظر دچار عفونت هستند.

۴- خانه‌هایی که در دوران بارداری و یا شیردهی هستند.

۵- افرادی که دچار زخم‌های کلوئیدی می‌شوند و زخم‌های آن‌ها دیر التیام پیدا می‌کند.

۶- افرادی که داروهای ضد انعقاد خون مانند آسپرین مصرف می‌کنند.

۷- افرادی که سابقه تب‌خال زدن دارند و در ناحیه مورد نظر این عارضه وجود دارد .

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

به چند جلسه میکرونیدلینگ نیاز می‌باشد؟

تعداد جلسات درمان میکرونیدلینگ با توجه به نوع پوست افراد و میزان آسیب‌های پوستی متفاوت می‌باشد. اما به‌طور معمول برای هر پوست سه جلسه درمانی استفاده می‌شود، تا تأثیرات رضایت‌بخشی بر روی پوست نمایان شود.به چند جلسه میکرونیدلینگ نیاز می‌باشد؟
به دلیل این‌که میکرونیدلینگ برای بیشتر اعضای بدن قابل‌ استفاده می‌باشد و افراد ممکن است، متقاضی تعداد جلسات درمانی بیشتری باشند، تا از این روش برای قسمت‌های مختلف بدن استفاده کنند. بنابراین هرچه ناحیه تحت درمان گسترده‌تر باشد تعداد جلسات درمان نیز بیشتر است .

هزینه انجام میکرونیدلینگ

عوامل مختلفی بر روی هزینه انجام میکرونیدلینگ تاثیرگذار می‌باشند که با توجه به این عوامل میزان هزینه دریافتی متفاوت می‌باشد.

۱- مکان کلینیک

موقعیت جغرافیایی کلینیک بر روی هزینه دریافتی تاثیرگذار می‌باشد. چه‌بسا کلینیک‌های زیبایی که واقع در یک شهر می‌باشد، اما به دلیل موقعیت جغرافیایی متفاوت، میزان هزینه‌ای که از مراجعه‌کننده دریافت می‌کنند، متفاوت می‌باشد .

۲- تعداد جلسات درمانی

همانگونه که در بالا نیز ذکر کردیم انجام میکرونیدلینگ، تعداد جلسات ثابتی ندارد و برای هر فردی تعداد جلسه مشخصی، معین می‌شود تا بتوان تاثیر مثبتی بر روی پوست مشاهده کرد، هرچه تعداد جلسات درمان بیشتر باشد، میزان هزینه دریافتی نیز بالاتر می‌برد .هزینه انجام میکرونیدلینگ

۳- میزان سابقه و مهارت پزشک متخصص

انتخاب یک کلینیک زیبایی معتبر، که از سابقه بالایی برخوردار باشد و از افراد حرفه‌ای در این زمینه کمک بگیرد بسیار مهم می باشد. گاهی کلینیک‌های زیبایی، خدمات پیشرفته‌تری به مشتری ارائه می‌دهند و همچنین پزشکانی که در این کلینیک‌ها فعالیت دارند، مهارت بالایی دارند، هرچه میزان مهارت پزشکان بالاتر باشد، هزینه دریافتی نیز بیشتر است.

۴- استفاده از داروهای تکمیلی

 در انجام میکرونیدلینگ برای تاثیر بیشتر این روش، موادی به داخل پوست تزریق می‌شود که نوع مواد تزریقی، با توجه به مشکل پوستی متفاوت می‌باشد. همچنین در مراقبت‌های بعد از انجام میکرونیدلینگ، پزشک کرم‌هایی را برای فرد تجویز می‌کند تا میزان التهابات سریع‌تر بهبود پیدا کند، تمامی هزینه‌ این داروها، بر روی برآورده هزینه کلی میکرونیدلینگ تاثیرگذار است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به متن
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات نوشته شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x