کلینیک تخصصی زیبایی بیمارستان عرفان نیایش

لوگو کلنیک زیبایی عرفان نیایش
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خدمات اصلی
خدمات دیگر
ارتباط با ما

لیست پزشکان کشور

لیست داروخانه های استان تهران

لیست داروخانه های استان البرز

ارتباط با ما
مدرن ترین کلینیک پوست و مو در کشور

آیا ورزشکاران می تواند از تزریق ژل استفاده کنند؟

با افزایش سن میزان کلاژن سازی پوست کاهش پیدا کرده و باعث ایجاد انواع چین و چروک بر روی پوست و سایر قسمت های بدن می‌شود. یکی از روش هایی که افراد برای جوانسازی و افزایش زیبایی پوست استفاده می‌کنند، روش تزریق ژل می باشد که در این روش با تزریق ژل به زیر پوست باعث رفع چین و چروک شده و همچنین موجب فرم دهی به پوست می شود.
استفاده از این شیوه درمانی امروزه مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است، همچنین ورزشکاران می‌توانند از این شیوه درمانی استفاده کنند و جذب مواد تزریقی در این افراد نسبت به سایر افراد سریعتر می باشد.
تنها بعد از انجام تزریق باید از انجام فعالیت های سنگین خودداری شود، تا تاثیر تزریق ژل بر روی پوست آن ها سریع تر نمایان شود.

آیا ورزشکاران می تواند از تزریق ژل استفاده کنند؟
اما برای افرادی که ورزش را به صورت حرفه‌ای انجام می دهند، در صورتی که می خواهند از این شیوه درمانی استفاده کنند، باید هر چند ماه یکبار تزریق ژل را تکرار کنند.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

ورزش پس از تزریق ژل لب

تزریق ژل لب به طور کلی نیازی به تغییر در فعالیت ورزشی شما ندارد. با این حال، برخی از افراد ممکن است پس از تزریق ژل لب در منطقه لب خود حساسیت یا درد داشته باشند.
در چنین شرایطی، انجام ورزش‌های شدید مانند بوکس، فوتبال و والیبال ممکن است باعث تشدید درد شود و بهتر است از انجام آن‌ها خودداری کنید.
بهترین راه برای تعیین این که آیا می توان پس از تزریق ژل لب به ورزش ادامه داد یا خیر، مشاوره با پزشک است.
پزشک می تواند بر اساس وضعیت شما و نوع ژل لبی که تزریق شده، به شما راهنمایی کند. در مواردی که تزریق ژل لب با عفونت، التهاب یا مشکلات دیگری همراه بوده است، بهتر است از ورزش خودداری نمود تا بهبود کامل حاصل شود.

انواع ژل

ژل ها به گونه ای هستند که  وقتی در زیر پوست تزریق می شوند،  باعث افزایش حجم در ناحیه مورد نظر شده و منجر به از بین رفتن خطوط ایجاد شده و فرم دهی به ناحیه مورد نظر و همچنین ایجاد برجستگی هایی در آن ناحیه می شود. تزریق ژل مورد استفاده باید مورد تایید سازمان FDA باشد و بر اساس مواد تشکیل دهنده به چند دسته تقسیم می شود که از انواع ژل می توان موارد زیر را نام برد

۱- ژل هیالورونیک اسید

هیالورنیک اسید ماده ای می باشد که به صورت طبیعی در بدن وجود دارد و با تزریق ژل به زیر پوست این ماده از طریق بدن جذب می‌شود و  هنگام تزریق از لیدوکائین استفاده می شود تا فرد درد کمتری را در زمان تزریق احساس کند. میزان ماندگاری این ژل تزریقی به صورت موقتی می باشد و معمولا حداکثر تا ۱۲ ماه ماندگاری دارد. از انواع ژل هیالورونیک اسید می توان ژل ژوویدوم و ژل رستیلن را نام برد.

۲- ژل کلسیم هیدروکسید آپاتیت

این نوع از ژل به صورت طبیعی در بدن ساخته می شود و بیشتر در بافت استخوان ها یافت می شود. زمانی که این ژل به ناحیه مورد نظر تزریق می شود ذرات کلسیم  موجود در آن حالت ژله‌ای نرم به خود می‌گیرد و باعث افزایش حجم در ناحیه مورد نظر می شود. میزان ماندگاری ژل تزریقی نیز در حدود ۱۲ ماه می باشد، که استفاده از ژل تزریقی باعث کلاژن سازی در ناحیه مورد استفاده، می شود.

۳- ژل تزریقی پلی ال لاکتیک اسید

ترکیبات این ژل  به گونه ای می باشد که به صورت طبیعی در بدن نیز ساخته می شود و مواد آن به گونه ای هستند که به سادگی از طریق بدن قابل جذب می باشد و باعث افزایش تحریک کلاژن سازی در ناحیه مورد نظر می شود. استفاده از ژل تزریقی باعث از بین رفتن چین و چروک های عمیق پوستی می‌شود و میزان ماندگاری آن در حدود ۲ سال می باشد.

۴- ژل تزریقی پلی متیل متاکریلات

استفاده از این ژل به دلیل اینکه حاوی کلاژن می باشد، باعث استحکام پوست ناحیه مورد نظر می شود همچنین برجستگی های مانند توپ های کوچکی در زیر پوست ایجاد می کند که به مرور زبان حالت طبیعی به خود می گیرد.

انواع ژل

همچنین این ژل ها از نظر میزان ماندگاری به چند دسته تقسیم می شوند که می توان موارد زیر را نام برد.

۱- ژل موقت

این ژل ها بیشتر در نواحی لب و گونه مورد استفاده قرار می‌گیرد و منجر به افزایش حجم در این نواحی می شود.

۲-ژل نیمه دائمی

استفاده از این ژل برای از بین بردن خطوط عمیق صورت و رفع افتادگی پوست می‌باشد، اما برای تاثیر استفاده از ژل، باید بعد از چند هفته مجددا آن را تکرار کرد.

۳- ژل دائمی

امروزه بعضی از ژل ها به گونه ای هستند که تاثیر آنها بر روی پوست به صورت دائمی می باشد، اما تعداد کمی از آنها مورد تایید سازمان FDA می‌باشد و تخلیه این ژل ها با مشکل مواجه شده و ممکن است باعث ایجاد عفونت در ناحیه مورد نظر شود، بنابراین بهتر است از این ژل استفاده نشود.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

کاربرد های ژل تزریقی

امروزه از ژل تزریقی به هدف های مختلفی استفاده می‌شود که از کاربردهای آن می توان موارد زیر را نام برد.
استفاده از تزریق ژل باعث جوانسازی پوست می شود و تاثیر بسزایی در از بین بردن چین و چروک پوست و کاهش علائم پیری دارد.

از نواحی که می توان از تزریق ژل برای آن استفاده کرد می توان موارد زیر را نام برد.

۱- ژل سینه

گاهی از تزریق ژل برای فرم دهی و  افزایش حجم در ناحیه سینه استفاده می شود، که این نوع ژل ها بیشتر حاوی هیالورونیک اسید می باشد.

۲- تزریق ژل برای دست و بازو

 دست یکی از قسمت های بدن می باشد که بیشتر در معرض عوامل آسیب زا می باشد و سریع دچار چین و چروک می شود و استفاده از ژل تاثیر بسزایی در افزایش حالت ارتجاعی پوست دارد و باعث از بین رفتن چین و چروک دست می‌شود، همچنین استفاده از تزریق ژل در ناحیه بازو باعث افزایش حجم در این ناحیه می شود.

۳- تزریق ژل برای رفع خط خنده

 یکی دیگر از کاربرد های تزریق ژل استفاده از آن برای رفع خطوط و چین و چروک ایجاد شده بر ناحیه صورت می باشد که با افزایش حجم که در این ناحیه صورت می گیرد و باعث از بین رفتن چین و چروک می شود.

۴- ژل زیر چشم

 گاهی به دلایل مختلف زیر چشم افراد دچار گود رفتگی می شود و یا اینکه باعث ایجاد سیاهی و تیرگی در زیر چشم می شود. تزریق ژل در این ناحیه تاثیر بسزایی در کاهش تیرگی و افزایش حجم دارد و باعث از بین رفتن سیاهی و گودی زیر چشم می شود.

۵- تزریق ژل لب

 لب یکی از اعضای صورت می باشد که تاثیر بسزایی در زیبایی چهره دارد و در صورتی که افزایش حجم در این ناحیه صورت بگیرد، باعث افزایش جذابیت چهره می شود. تزریق ژل برای افرادی که لب های بسیار نازک و یا نامتقارنی دارند، گزینه مناسبی برای افزایش زیبایی آن می باشد که باید این کار توسط متخصصین حرفه ای انجام گیرد، تا باعث ایجاد عدم تقارن در لب نشود.

کاربرد های ژل تزریقی

۶- ژل گونه

گاهی افزایش حجم در ناحیه گونه باعث افزایش جذابیت چهره می شود و افراد سعی دارند با افزایش حجم در این ناحیه باعث زیبایی چهره شوند، تزریق ژل می تواند گزینه مناسبی برای این افراد باشد.

۷- تزریق ژل چانه

افرادی که چانه آن ها به گونه‌ای باشد که باعث عدم تقارن در چهره می شود و باعث می‌شود غبغب آنها به وضوح مشخص باشد، می توانند با تزریق ژل این مشکل را پوشش دهند. هرچند انجام تزریق ژل باعث ایجاد تناسب در چهره می شود و تاثیر بسزایی در افزایش جذابیت چهره دارد.

۸- تزریق ژل بینی

گاهی افراد نمی توانند جراحی بینی انجام دهند اما می توانند با استفاده از تزریق ژل، عیب این عضو را برطرف کنند. استفاده از تزریق ژل باعث رفع عیب هایی مانند رفع برجستگی تیغه بینی و عدم تقارن آن می‌شود و تاثیر بسزایی در رفع افتادگی بینی دارد.

۹- ژل باسن

گاهی افراد برای افزایش حجم و خوش فرم کردن باسن از تزریق ژل استفاده می‌کنند که استفاده از این شیوه درمانی برای افرادی که در اثر افزایش سن حجم زیادی از باسن خود را از دست داده اند گزینه مناسبی می باشد.

۱۰- ژل ران

 یکی از کاربردهای تزریق ژل برای ناحیه ران می باشد که باعث رفع چین و چروک و افزایش حجم شده و تاثیر بسزایی در درمان سلولیت دارد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

نحوه تزریق ژل

یکی از پرطرفدار ترین روش های جوانسازی پوست تزریق ژل می باشد که برای انجام تزریق ژل مراحل زیر انجام می گیرد.

۱- معاینه پوست

 قبل از انجام تزریق ژل، سلامت عمومی فرد بررسی می‌شود و همچنین نوع پوست آن بررسی شده و در صورتی که این شیوه درمانی برای رفع مشکل مناسب باشد، از این روش درمانی استفاده می شود.

۲- بی حسی ناحیه مورد نظر

ممکن است تزریق ژل در ناحیه مورد نظر باعث ایجاد درد شود، بنابراین قبل از تزریق، پوست ناحیه مورد نظر کاملا پاکسازی می شود و سپس از بی حس کننده های موضعی برای کاهش درد استفاده می شود.

نحوه تزریق ژل

۳- تزریق ژل

تزریق چربی و ژل باید توسط افراد حرفه ای صورت بگیرد  و در صورتیکه تزریق به خوبی در ناحیه مورد نظر انجام شود، نتایج دلخواه به دست می آید. برای تزریق نیاز به زمان زیادی نمی باشد و تنها بعد از انجام تزریق، ناحیه مورد نظر با توجه به انتظاراتی که از تزریق می باشد، ماساژ داده می شود تا به فرم دلخواه درآید.
گاهی ممکن است بعد از انجام تزریق نتایج دلخواه کسب نشود و نیاز به اصلاح داشته باشد.

۴- بررسی نهایی نتایج تزریق

 بعد از اینکه تزریق به صورت کامل انجام شد، ناحیه مورد نظر توسط پزشک بررسی می شود و در صورتی که در آن ناحیه تورم و التهاب ایجاد شده باشد با استفاده از راهکارهای مختلف میزان این عوارض را کاهش می دهند.

اقدامات قبل از تزریق ژل

با توجه به استقبالی که از تزریق ژل صورت گرفته است، بسیاری از افراد در این زمینه فعالیت می‌کنند اما برای دریافت نتایج رضایت بخش از این شیوه درمانی این کار باید توسط افراد حرفه ای صورت بگیرد بنابراین اولین قدم برای تزریق

۱- انتخاب کلینیک زیبایی معتبر می‌باشد که در آن تزریق ژل توسط افراد حرفه ای صورت بگیرد.

در جلسه مشاوره ای که برای شما تعیین می شود، باید تمامی انتظارات خود را از نتایج شیوه درمانی بیان کنید و چنانچه به بیماری خاصی مبتلا هستید، و یا داروی خاصی  مصرف می‌کنید، حتما پزشک را در جریان قرار دهید.

۲- به مدت دو هفته قبل از تزریق ژل از مصرف داروهای ضد التهابی مانند ایبوپروفن و همچنین قرص های روان کننده خون مانند آسپرین و ویتامین e خودداری شود، زیرا مصرف این داروها باعث افزایش احتمال خونریزی در ناحیه مورد نظر می شود.

۳- به مدت دو روز قبل از انجام تزریق ژل، از مصرف نوشیدنی های الکلی خودداری کنید، زیرا مصرف این نوشیدنی ها باعث افزایش کبودی و خون ریزی در ناحیه مورد نظر می شود.

۴- در صورتی که از حساسیت بالایی نسبت به درد برخوردار هستید، قبل از تزریق ژل حتما از بی حس کننده های موضعی استفاده کنید.

اقدامات قبل از تزریق ژل

۵- به مدت دو هفته قبل از انجام تزریق ژل، جرم گیری دندان انجام ندهید.

۶- قبل از تزریق ژل استحمام کنید و ناحیه مورد نظر باید عاری از هر گونه لوازم آرایشی باشد.

۷- چنانچه سابقه تبخال زدن دارید، حتما این موضوع را با پزشک در میان بگذارید تا قبل از تزریق ژل، داروهایی برای شما تجویز کند تا از ایجاد تبخال جلوگیری شود.

۸- قبل از تزریق ژل از میان وعده های غذایی سبک استفاده کنید.

انجام مراقبت های قبل از تزریق ژل تاثیر بسزایی در کاهش میزان عوارض دارد و باعث می‌شود نتایج این شیوه درمانی بیشتر بر روی پوست مشخص شود.

اقدامات بعد از تزریق ژل

تزریق ژل یک روش کاملا ایمن و بی خطر می باشد و به همین دلیل توانسته است افراد زیادی را به سمت خود جلب کند، اما برای دریافت نتایج مثبت از این شیوه درمانی مراقبت هایی وجود دارد که بعد از تزریق ژل باید انجام بگیرد، که تاثیر این نکات مراقبتی بعد از تزریق ژل بسیار بر روی نتایج آن تاثیر گذار می باشد.

از مراقبت ها می توان موارد زیر را نام برد.

۱-‌ به مدت یک روز بعد از تزریق ژل از دستکاری ناحیه مورد نظر و ماساژ آن خودداری شود، زیرا اعمال فشار در این ناحیه باعث تغییر در‌ نتایج شده و ممکن است باعث ایجاد جلوه ناپسند در ناحیه مورد نظر شود.

۲- به مدت دو روز بعد از تزریق ژل از انجام فعالیت های سنگین و ورزش هایی که باعث ایجاد تعرق شدید شود، خودداری شود و همچنین از خم کردن سر به پایین و ایجاد فشار بر روی آن جلوگیری شود.

۳- ممکن است انجام تزریق باعث ایجاد کبودی و تورم در ناحیه مورد نظر شود، بنابراین برای کاهش این موارد می‌توان از کمپرس سرد استفاده کرد. باید دقت کنید که استفاده از کمپرس سرد نباید فشار زیادی بر ناحیه مورد نظر اعمال کند.

۴- به مدت یک هفته بعد از تزریق ژل از استحمام با آب داغ و رفتن به سونا خودداری شود.

۵- چنانچه بعد از تزریق ژل در ناحیه مورد نظر احساس درد داشتید، می توانید از قرص های مسکن استفاده کنید.

۶- ممکن است تزریق ژل باعث افزایش حساسیت پوست شود، بنابراین بهتر است چند روز بعد از تزریق ژل، از قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید خودداری کنید.

اقدامات بعد از تزریق ژل

۷- در صورتی که ژل برای ناحیه صورت  مورد استفاده قرار گرفته است، باید نحوه خوابیدن شما به گونه ای باشد که سر بالاتر از سایر قسمت های بدن باشد و از چند بالش در زیر سر خود استفاده کنید تا از ایجاد تورم در ناحیه موردنظر جلوگیری شود، همچنین بر روی محل تزریق نباید بخوابید.

۸- بهتر است به مدت یک روز بعد از انجام تزریق صورت را شستشو ندهید و بعد از آن، شستشوی صورت با استفاده از آب ولرم و شوینده هایی با ترکیبات ملایم باشد.

۹- از نوشیدن مشروبات الکلی و مصرف دخانیات به مدت دو روز بعد از انجام تزریق ژل، خودداری شود.

۱۰- از خوردن غذاهای شور خودداری کنید.

۱۱- مصرف آب تاثیر بسزایی در هیدراته نگه داشتن بدن دارد، بنابراین روزانه حداقل ۸ لیوان آب بنوشید، زیرا علاوه بر تاثیری که  بر روی شادابی پوست دارد، باعث تاثیر مثبت بر روی نتایج تزریق ژل می شود.

۱۲- به صورت خودسرانه از داروهای مختلفی استفاده نکنید و درصورتیکه داروی خاصی مصرف می کنید، حتما آن را با پزشک در میان بگذارید.

۱۳- تزریق ژل ممکن است با عوارضی مانند تورم و التهاب همراه باشد و این عوارض به صورت موقت می باشد و به مرور زمان از میزان آن کاسته می‌شود، اما در صورتی که این عوارض به صورت شدید باشد، این موضوع را به پزشک اطلاع دهید.

۱۴- تزریق ژل با استفاده از سرنگ انجام می گیرد، بنابراین ممکن است زخم های کوچکی در هنگام تزریق بر روی پوست ایجاد شود، بهتر است به مدت یک روز بعد از انجام تزریق از محصولات آرایشی استفاده نکنید، زیرا استفاده از این محصولات ممکن است  باعث نفوذ آن به پوست شده و بر روی نتایج تزریق ژل تاثیر گذار باشد.

۱۵-به مدت یک هفته بعد از تزریق ژل از مصرف داروهای ضد انعقاد خون مانند آسپرین و وارفارین خودداری شود.

افراد نامناسب جهت تزریق ژل

با اینکه تزریق ژل به صورت غیر تهاجمی انجام می شود و نیازی به ایجاد زخم و برش بر روی پوست نمی باشد، اما ممکن است استفاده از این شیوه درمانی برای بعضی از افراد مناسب نباشد. از این افراد می توان موارد زیر را نام برد

۱- خانم هایی که در زمان بارداری و یا شیردهی هستند، نمی توانند از شیوه درمانی استفاده کنند.

۲- افرادی که بیماری های زمینه ای مبتلا هستند و یا اینکه سیستم ایمنی آنها ضعیف می باشد، نباید از این شیوه درمانی استفاده کنند.

۳- افرادی که نسبت به مواد تزریقی حساسیت دارند.

۴- افرادی که در ناحیه مورد نظر دچار عفونت فعال می باشند، نمی توانند از این شیوه درمانی استفاده کنند.

افراد نامناسب جهت تزریق ژل

۵- افرادی که داروهایی مانند جنتامایسین و کانا مایسین مصرف می‌کنند، نباید از این شیوه درمانی استفاده کنند.

۶- در صورتی که از این شیوه درمانی برای فرم دهی گونه ها استفاده شود، افرادی که جراحی بینی انجام داده اند، نمی توانند از این شیوه درمانی با فاصله زمانی کم استفاده کنند.

۷- افرادی که انتظارات غیر واقع بینانه از نتایج حاصل از تزریق ژل دارند.

عوارض تزریق ژل

با اینکه تزریق ژل به صورت غیر تهاجمی انجام می گیرد، اما ممکن است عوارضی برای فرد ایجاد کند که میزان مهارت و سابقه پزشک متخصص  و مراقبت های قبل و بعد از انجام تزریق  بر روی کاهش این عوارض تاثیر گذار می باشد.
گاهی افراد نسبت به مواد تزریقی حساسیت نشان می‌دهند که برای جلوگیری از ایجاد آلرژی قبل از تزریق ژل، مقدار کمی از آن بر روی بدن فرد آزمایش می شود و در صورتی که فرد نسبت به آن حساسیت نداشته باشد از این شیوه درمانی استفاده می شود.

از عوارض احتمالی که ممکن است بعد از انجام تزریق برای فرد به وجود آید می توان موارد زیر را نام برد.

۱- ممکن است باعث ایجاد عفونت شود، گاهی بعد از انجام تزریق مشکلی در ناحیه مورد نظر وجود ندارد، اما به مرور زمان ممکن است تزریق ژل باعث ایجاد عفونت در ناحیه مورد نظر شود و در صورتی که درمان نشود، باید این ماده تزریقی از پوست تخلیه شود.

۲- ممکن است در ناحیه مورد نظر جوش های ایجاد شود که استفاده از محلول ها و کرم های تجویزی پزشک تاثیر بسزایی در رفع مشکل دارد.

۳- در صورتی که پزشک متخصص از تجربه کافی در این زمینه برخوردار نباشد و این کار را با دقت انجام ندهد، ممکن است باعث ایجاد عدم تقارن در ناحیه مورد نظر شود.

عوارض تزریق ژل

۴- ممکن است در ناحیه مورد نظر میزان کمی کبودی و تورم ایجاد شود، که این عوارض به صورت موقت می باشد و به مرور زمان از میزان آن کاسته می‌شود. اما در صورتی که با گذشت زمان، میزان این التهابات تشدید شد، حتماً پزشک مورد نظر را در جریان قرار دهید.

۵- ممکن است ماده تزریقی از محلی به محل دیگر جابجا شود و این موضوع باعث ایجاد آسیب به عصب های اطراف شود و این آسیب به صورت موقتی می باشد و به مرور زمان از بین می رود، اما در صورتی که نگران هستید این موضوع را با پزشک در میان بگذارید.

۶- در صورتی که پوست از حساسیت بالایی برخوردار باشد و یا اینکه ژل از کیفیت بالایی برخوردار نباشد، ممکن است تزریق ژل باعث تخریب بافت پوست شود.

۷- ممکن است در ناحیه تزریق پوست قرمز شود که این عارضه نیز به صورت موقت می باشد و بعد از چند روز کاملا از بین می رود.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

ماندگاری تزریق ژل

عوامل مختلفی بر روی میزان ماندگاری تزریق ژل تاثیر گذار می باشد و از این عوامل می توان موارد زیر را نام برد.

۱- انجام مراقبت های قبل و بعد از تزریق

در صورتیکه این مراقبت ها به خوبی انجام بگیرد، تاثیر بسزایی در میزان افزایش میزان ماندگاری تزریق دارد.

۲- میزان مهارت پزشک متخصص

اگر پزشک متخصص از مهارت کافی برخوردار باشد تزریق به خوبی انجام می‌گیرد و میزان ماندگاری آن افزایش پیدا می کند.

۳- نوع ژل تزریقی

 یکی از موارد تاثیر گذار بر میزان ماندگاری تزریق، نوع برند ژل تزریقی می‌باشد، که هر چه این ژل از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، میزان ماندگاری آن افزایش پیدا می کند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به متن
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات نوشته شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x