کلینیک تخصصی زیبایی بیمارستان عرفان نیایش

لوگو کلنیک زیبایی عرفان نیایش
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خدمات اصلی
خدمات دیگر
ارتباط با ما

لیست پزشکان کشور

لیست داروخانه های استان تهران

لیست داروخانه های استان البرز

ارتباط با ما
مدرن ترین کلینیک پوست و مو در کشور

همه چیز در مورد کاشت ابرو طبیعی و دایمی در کلینیک نیایش

کاشت ابرو

 

کاشت ابرو

با توجه به سبک زندگی امروز ما ریزش مو و ابرو در چند سال اخیر به شدت افزایش یافته و راه حل های زیادی نیز برای این معضل به وجود آمده است. مشکلات تغذیه و عدم مصرف مواد غذایی مورد نیاز بدن به میزان لازم ، استرس ، دلایل ارثی و هورمونی از عمده دلایل ریزش ابروها هستند. اکثر روش‌ها مانند تتو موقتی هستند و در دراز مدت اثرات جبران ناپذیری برای ابرو دارند.امروزه کاشت ابرو به یکی پرطرفدارترین روش زیبایی درمیان خانم ها و حتی آقایان تبدیل شده که طبیعی ترین و تنها روش دائمی نیز هست.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

چرا کاشت ابرو؟

حتماً شما هم تا به حال یکی از روش های فیبروز ، تتو ، سایه ، هاشور و… برای جبران ریزش ابروهای خود انجام داده اید. می‌دانید که تمامی این روش ها موقتی بوده ، نیاز به ترمیم دارد و با استفاده از مواد شیمیایی انجام می شود. با این وجود تکرار این روشها هم جدا از درد و جراحت در طولانی مدت خود عاملی برای ریزش ابرو ها به حساب می‌آید.ضمناً نتیجه هیچ‌یک از این روش‌ها طبیعی نیست بطوریکه ابرو در روزهای اول بیش از حد پر رنگ و در روزهای آخر بی رنگ است.
اما کاشت ابرو دائمی روشی مدرن کاملاً طبیعی بدون عوارض جانبی می‌باشد که ابروهای دلخواه شما را با قابلیت رشد و اصلاح هدیه می‌دهد.کاشت ابرو یک راه حل دائمی برای پرتر نشان دادن ابروها به جای استفاده از آرایش برای پر کردن ابروها است.

تنها راه‌حل دائمی و بی‌خطر پرپشت کردن ابرو و مقابله با ریزش آن کاشت ابرو است. کاشت ابرو نسبت به تاتو و سایر روش‌های موقتی، ظاهر طبیعی‌تر و جوان‌تری را برای شما به ارمغان می‌آورد و حتی برخلاف تاتو هیچ‌گونه عوارض جانبی یا خطری را به همراه ندارد

دلیل ریزش ابرو چیست؟

قبل از ترمیم ابرو مهمترین نکته دلیل ریزش ابرو و موهاست. بدلیل اینکه ابروهای کاشته شده از تارهای موی سر هستند اگر دلیلی باعث ریزش مو باشد ممکن است باعث ریزش ابروهای شما نیز بشود و همچنین دلیل ریزش ابروها نیز باید مشخص شود.

از دست دادن یا کم پشتی ابروها می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد؛ برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

  • زمینه ریزش ژنتیکی و ارثی
  • بالا رفتن سن
  • اثرات جانبی دارویی
  • آلوپسی آره‌تا
  • سوختگی و شکستگی
  • تتو ، هاشور ، میکرو و فیبروز ابرو
  • عفونت ها بویژه عفونت قارچی
  • مشکلات تغذیه و کمبود مواد لازم
  • اختلال در رشد ابروها به صورت مادرزادی
  • بیماری‌های هورمونی به ویژه مشکلات تیروئیدی

رابطه سن و ریزش ابرو

اصلی‌ترین دلیل شروع ریزش ابروها، افزایش سن است. با بالا رفتن سن، مواد مغذی موجود در بدن کمتر شده و فعالیت سلول‌های بدن نیز کاهش می‌یابد. در نتیجه خون‌رسانی و اکسیژن‌رسانی به موها به‌خوبی انجام نمی‌شود و به همین دلیل موها شروع به ریزش می‌کنند. از طرف دیگر با افزایش سن موها کم‌کم ضخامت و استحکام خود را از دست می‌دهند و می‌ریزند.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

ریزش ابرو در سنین جوانی

کاندیدا بعدی کاشت افرادی که در جوانی دچار ریزش ابرو شده‌اند، باید دلایل دیگری را جستجو کرد. معمولا ارثیه خانوادگی دلیل اصلی ریزش ابروها در جوانی است. البته بعضی از افراد جوان خود به‌صورت مادرزادی ابروهای کم‌پشتی دارند و به همین دلیل دوست دارند که با استفاده از روش‌های کاشت ابرو، ابروهای خود را پهن‌تر و پرپشت‌تر کنند. بیماری‌های مختلف نظیر اختلالات تیروئید، بیماری‌های مربوط به سیستم ایمنی، اختلالات رشد موها و ابروها به‌صورت مادرزادی و انواع سرطان نیز از دلایل ریزش ابروها هستند.

روش های موقتی با اثرات مضر دائمی

علاوه بر این اصلاح نادرست و برداشتن بیش‌ازحد ابروها باعث از بین رفتن فولیکول‌های موهای برداشته‌شده خواهد شد و کم‌کم رشد موها در نواحی اصلاح شده کم می‌شود. ممکن است مواد شیمیایی مورداستفاده برای تاتو و هاشور نیز باعث ریزش ابروها شود. به‌خصوص اگر تعداد دفعات تمدید این روش‌ها بسیار زیاد بوده باشد. بیماری‌های مربوط به مو نظیر آلوپسی آره‌تا که باعث ریزش موهای سر می‌شوند، بر موهای ابرو نیز تاثیر می‌گذارند. برخی بیماری‌های عفونی یا سوختگی نیز می‌تواند از دلایل کم‌پشتی ابروها و ریزش موهای آن‌ها باشد.

به هر حال دلیل کم‌پشتی و ریزش موهای ابروی شما هر کدام از موارد بالا که باشد، بهترین راه داشتن ابروهایی ضخیم، کاشت ابرو است. روش‌هایی مانند تاتو، هاشور، استفاده از مداد ابرو و سایر شیوه‌های مشابه می‌توانند تا حدی ظاهر ابروی شما را بهبود بخشند، ولی در ایجاد ابروهای ضخیم و طبیعی ناتوان‌اند. در تمام روش‌های زیباسازی، طبیعی بودن نتایج برای همه‌ی متقاضیان اهمیت دارد. موضوعی که در کاشت ابرو به خوبی قابل دستیابی است و این روش ابروهایی ضخیم و طبیعی را به شما هدیه می‌دهد.

 

رایج ترین روش‌های کاشت ابرو

کاشت ابرو به روش FUT :

روشی است که در آن فولیکول های مو به همراه بخشی از بافت پوست جدا شده و به محل گیرنده منتقل می شود. این روش به صورت جراحی و به کمک تیغ جراحی انجام می شود. پیوند ابرو به این روش به این صورت است که ابتدا به کمک تیغ جراحی یک بافت نواری شکل از روی پوست ابرو که محل پیوند ابرو است برداشته شده و کنار گذاشته می شود. در ادامه بافتی از پوست از محلی که دارای موهای پرپشت است، جهت کاشت ابرو طبیعی، برداشته می شود؛ این بافت نیز به صورت نواری و به کمک تیغ جراحی برداشته می شود.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

دلیل اینکه این بافت را جهت پیوند ابرو ، از مناطق پرپشت برمی دارند این است که این مناطق به قدر کافی حاوی فولیکول هایی که باعث رشد مو می شوند هستند. در نهایت بافت اهدا کننده حاوی فولیکول ها را روی محل گیرنده در ابرو منتقل کرده و پیوند می زنند. پس از اینکه پیوند گرفت، فولیکول های مو در محل پیوند شروع به رشد کرده و تقریبا بعد از حدود 6 ماه علائم ظهور ابروهای جدید طی روند پیوند ابرو را مشاهده خواهید کرد.

کاشت ابرو به روش FIT :

در این روش، پزشک متخصص فولیکول‌های مو را از بانک مو خارج می‌کند تا بتواند آن‌ها را به قسمت‌هایی که دچار ریزش شده‌اند یا طاس یا کم‌پشت‌ هستند پیوند بزند. برای این کار، پزشک متخصص با استفاده از میکروسکوپ مخصوص، فولیکول‌های مو را از بانک مو با استفاده از پانچ دستی به صورت تک تک جدا کرده و آن‌ها را وارد مرحله آماده‌سازی کاشت ابرو می‌کند. سپس با استفاده از دستگاهی مخصوص، در نواحی مورد نظر برای کاشت ابرو، برشی کوچک ایجاد می‌کند و فولیکول مو را به آن ناحیه پیوند می‌زند. این محل‌ها برش آنقدر کوچک هستند که نیاز به بخیه یا بانداژ ندارند.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به متن
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات نوشته شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x