کلینیک تخصصی زیبایی بیمارستان عرفان نیایش

لوگو کلنیک زیبایی عرفان نیایش
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خدمات اصلی
خدمات دیگر
ارتباط با ما

لیست پزشکان کشور

لیست داروخانه های استان تهران

لیست داروخانه های استان البرز

ارتباط با ما
مدرن ترین کلینیک پوست و مو در کشور

هایفوتراپی دور چشم

همه ما با افزایش سن به دنبال راهی برای درمان چین و چروکها هستیم زیرا وجود چین و چروک در صورت و دور چشم ها همچنین تیرگی و گودی زیر چشم از زیبایی صورت می کاهد. و این اصلاً خوشایند نیست مخصوصاً خانمها روی این موضوع خیلی حساس هستند و بنابراین به دنبال راهی برای برطرف کردن این مشکلات می گردند.

روش های موثر متعددی برای بهبود و رفع مشکلات پوست ارائه شده است که نتایج آنها در مدت زمان کوتاهی قابل مشاهده بوده و ماندگاری مناسبی دارند. در این میان، استفاده از امواج در چند دهه اخیر، به شدت پرطرفدار شده و اثرگذاری آن به اثبات رسیده است. یکی از شیوه های مهم درمانی با امواج، با نام هایفوتراپی معرفی می شود که در این مطلب قصد معرفی و بررسی هایفوتراپی دور چشم را داریم.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)


یکی از موثرترین روش ها برای درمان چین و چروکها روش هایفوتراپی دور چشم می باشد.
جالب است بدانید هایفوتراپی تنها یک روش درمانی برای رفع چین و چروک ها نیست بلکه حتی برای جلوگیری هم استفاده می گردد.
بنابراین افرادی که می ترسند که درآینده چین و چروک در صورت و دور چشم آنها ایجاد شود و به پوست خود اهمیت زیادی می دهند می توانند برای پیشگیری از این روش استفاده کنند.
روش عملکرد هایفو به این صورت است که امواج فرا صوت را به عمق پوست هدایت می کند و سلول ها رادار تولید کلاژن می کند و باعث جوان سازی پوست می شود.
هایفو کاملا بی ضرر و در عین حال بسیار تاثیر گذار است.
البته این نکته قابل توجه است که تمام علاقمندان به هایفو دور چشم باید بدانند که هایفو برای درمان خطوط کم عمق صورت و دور چشم موثرتر است و اثر آن سریعتر نمایان می شود.
هایفوتراپی یا HIFU دستگاهی است که با استفاده از قدرت امواج فرا صوت بر لایه های زیرین پوست تاثیر حرارتی ایجاد می کند و این کار در حقیقت باعث تحریک پوست برای تولید کلاژن بیشتر می گردد.
این دستگاه از نظر نحوه استفاده از امواج به دستگاه سونوگرافی شباهت زیادی دارد.
نحوه عملکرد اپراتور دستگاه هایفو برای بر طرف کردن چین و چروک دور چشم بسیار مهم است پزشک زیبایی امواج را متناسب با عمق چین و چروک دور چشم، تنظیم  می کند و دسته دستگاه را به آرامی روی پوست شخص حرکت می دهد.

 

هایفوتراپی دور چشم

هزینه هایفوتراپی دورچشم

هایفوتراپی چیست؟ هایفوتراپی به معنای امواج امواج فراصوت اولتراساوند با قدرت بالا می باشد که هایفو یک روش درمانی ترمیم و جوانسازی است و اینگونه نیست که  به یک دستگاه  یا برند خاصی مربوط باشد بلکه این دستگاه توسط شرکت‌ ها و برند های مختلف  ساخته شده است که با توجه به دقت، قدرت، سرعت و میزان انعطاف‌ پذیری دارای قیمت‌ های مختلفی هستند.
همچنین  هر برند وشرکتی مدل‌های مختلفی از دستگاه را تولید می‌کنند که قدرت وکیفیت آنها باهم متفاوت است به همین دلیل هزینه هایفوتراپی هم با توجه به برند و مدل دستگاه متفاوت است.

هزینه هایفوتراپی دورچشمبنابراین هزینه تابع عواملی از جمله مواد مصرف شده، نوع و برند دستگاه هایفو، کارتریج‌ استفاده شده، شرایط و وضعیت پوست بیمار ،مکان کلینیک، میزان سابقه‌ ی اپراتور و… می باشد. که بر اساس این موارد هزینه هایفوتراپی محاسبه می شود و برای هر شخص متفاوت است.
بنابراین قیمت تمام شده هایفو از یک حداقل قیمت پیروی کرده و بسته به موارد گوناگون می تواند بیشتر شود.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

ماندگاری هایفوتراپی دورچشم

هایفو در افراد مختلف نتایج یکسانی ندارد پس نمی­ توان به طور قطعی درباره میزان و مدت ماندگاری آن زمان مشخصی را اعلام کرد. هایفوتراپی دور چشم یک روش کاملا موثر و غیر جراحی می باشد که باعث سفت شدن پوست می گردد.
برای بعضی افراد حداقل زمان ماندگاری پوست بعد از هایفوتراپی یکسال است ولی برای بعضی دیگر که از پوست خود مراقبت بیشتری می کنند و رسیدگی مداوم به پوست دارند، زمان ماندگاری دوسال هم می تواند باشد.
به طور کلی می توان گفت ماندگاری هایفوتراپی به عوامل مختلفی وابسته است.
عواملی مثل سن بیمار، میزان ضایعات پوست، میزان افتادگی پوست، سلامت عمومی بیمار، عوامل وراثتی و ژنتیکی، تغذیه و رژیم غذایی، سبک زندگی، میزان موفقیت هایفو و متدهای به کار گرفته شده، میزان قرارگرفتن پوست در برابر نور خورشید، عمق  چین و چروک ها و میزان رشته‌ های کلاژن موجود در پوست شخص بر میزان اثربخشی و مدت زمان دوام و ماندگاری هایفوتراپی موثر هستند ولی در حالت کلی نتایج هایفو حداقل بعد از شش ماه و حداکثر بعد از سه سال نمایان است.
این سوالات که هایفو چقدر روی شما اثر بخش است یا چند جلسه‌ برای درمان شما لازم است و یا میزان ماندگاری چقدر است را در جلسه‌ ی مشاوره و پس از اینکه معاینات لازم به عمل آمد به شما اعلام می‌گردد.

ماندگاری هایفوتراپی دورچشم

رفع چروک دورچشم با هایفوتراپی

هایفوتراپی روشی غیر تهاجمی و غیر تزریقی است.
در این روش به وسیله دستگاه هایفو امواج فرا صوت در نقطه خاصی از پوست فرستاده شده و گرما و حرارت ایجاد می کند. که این گرما باعث تحریک کلاژن سازی در پوست می شود.
می دانید که کلاژن در شادابی پوست و رفع چین و چروک پوست موثر است بنابراین امواج هایفو به لایه های زیرین پوست نفوذ کرده و بدون کوچکترین درد و ناراحتی باعث رفع چین و چروک های می شوند.
به علاوه اینکه هایفو برای رفع تیرگی های دور چشم هم موثر می باشد. در این روش بافت ها و سلول های مرده پوست از بین می روند و سلول های جدید تولید می گردند.
گرمایی که این دستگاه تولید می کند سبب روشن شدن پوست می گردد زیرا تاثیر به سزایی بر رنگدانه های پوست دارد و سبب شفاف و درخشان شدن پوست می گردد و بنابراین باعث رفع سیاهی دور چشم می گردد.
روش و نحوه انجام هایفوتراپی دور چشم اینگونه است که ابتدا به قسمتی از پوست که قرار است درمان شود ژل اولتراسوند می زنند.
سپس کارتریج مناسب برای دستگاه را براساس شدت و عمق چین و چروک ها انتخاب می کنند.
بعد سری دستگاه در فاصله ۳میلیمتری از پوست قرار می گیرد و با شات های متوالی گرما و حرارت را به لایه های زیرین پوست انتقال می دهند‌.
بنابراین این گرما و ارتعاشات باعث از بین رفتن سلولهای مرده و  بافتهای آسیب دیده پوست می گردد و پوست برای تولید کلاژن تحریک می گردد.
کلیه انرژی هایی که به پوست منتقل می شوند در لایه های زیرین ذخیره شده و به این ترتیب درمان انجام می شود.
یکی از اصلی ترین و مهمترین مزایای هایفوتراپی زیر چشم، غیر تهاجمی بودن آن است.
این مزیت باعث شده تا بیماران در کمال آرامش و راحتی سلامتی خود را به دست بیاورند.
درمان گودی زیر چشم ، سیاهی و کبودی با استفاده از هایفوتراپی بدون نیاز به بستری و یا سپری کردن دوره نقاهت است.

رفع چروک دورچشم با هایفوتراپی

همچنین با هایفو قسمت های از پوست که آسیب دیده و باعث تیرگی دور چشم شده اند، روشن شده و شادابی خود را به دست می آورند، بنابراین هایفو باعث زیبایی و جوانسازی اطراف چشم می شود.
مزیت بعدی هایفوتراپی دور چشم این است که در این روش فقط یک جلسه برای ظاهر شدن  تغییرات لازم است و مدت ‌زمانی که این یک جلسه لازم دارد به عمق چروک‌ ها و آسیبهای پوستی زیباجو بستگی دارد ولی در حالت کلی این زمان بین ۳۰ تا ۶۰ دقیقه می باشد.
پس از هایفوتراپی دور چشم ممکن است  پوست دور چشم شما  کمی ملتهب شود که این امر طبیعی است  و بعد از چند ساعت التهاب فروکش کرده و جای نگرانی نیست.

آیا هایفوتراپی برای چشم ضرر دارد؟

هایفو تراپی دور چشم یک روش بسیار ایمن است و کوچکترین خطری برای بیمار ندارد.
این روش درمانی باعث هیچ گونه آسیب حساسیتی نمی شود و کاملا بی خطر می باشد.
در این روش هیچ گونه تزریق یا برشی در پوست ایجاد نمی کنند و درمان بسیار راحت وساده است و بدون درد وحتی عوارض جانبی می باشد.
کلاً هایفوتراپی بدون عوارض می باشد.
ولی در مواردی احتما دارد بیمار تا چند ساعت بعداز درمان سوزش، تورم التهاب خفیفی را در ناحیه تحت درمان احساس کند که خیلی زود برطرف شده و جای نگرانی نیست.
البته هایفو تراپی دور چشم تا حد زیادی به میزان مهارت و تخصص پزشک وابسته‌ است زیرا پوست دور چشم بسیار حساس است و باید با دقت زیادی هایفو دور چشم صورت گیرد، زیرا کوچکترین بی دقتی ممکن است به چشم آسیب وارد کند و عوارض بدی را برای چشم شخص داشته باشد که شاید هرگز قابل جبران نباشد.

آیا هایفوتراپی برای چشم ضرر دارد؟

مراقبت های بعد از هایفوتراپی دور چشم

قبل از انجام هایفو  نوشیدنی های الکلی استفاده نکنید و از استعمال دخانیات پرهیز کنید.
به علاوه در معرض آفتاب برای مدت طولانی قرار نگیرید و در صورتی که بیماری یا مشکل خاصی دارید و یا از دارویی مصرف می کنید حتما قبل از شروع درمان پزشک خود را در جریان قرار دهید.
بعد از انجام هایفوتراپی دور چشم به مدت ۴ تا ۶ هفته نباید در مقابل نور مستقیم خورشید قرار بگیرید و از کرم های ضد آفتاب مناسب استفاده کنید.
از رفتن به جکوزی و حمام آب داغ پرهیز کنید و از قرار گرفتن پوست در معرض حرارت و گرمای شدید خودداری کنید.
فعالیت های شدید ورزشی انجام ندهید و مایعات زیاد مصرف کنید.

مراقبت های بعداز هایفوتراپی دورچشم

0 0 رای ها
امتیازدهی به متن
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات نوشته شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x