کلینیک تخصصی زیبایی بیمارستان عرفان نیایش

لوگو کلنیک زیبایی عرفان نیایش
  • خانه
  • وبلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
خدمات اصلی
خدمات دیگر
ارتباط با ما

لیست پزشکان کشور

لیست داروخانه های استان تهران

لیست داروخانه های استان البرز

ارتباط با ما
مدرن ترین کلینیک پوست و مو در کشور

لیفت شقیقه چیست؟

شاید گاهی با خود فکر کرده اید، اگر چنانچه ابروهای شما بالاتر از حدی که هستند قرار گرفته شود، چشم ها نسبت به حالت طبیعی درشت تر نشان داده می‌شود.  متناسب بودن فاصله بین ابرو و چشم تاثیر زیادی بر روی زیبایی چهره دارد.
گاهی چشم ها به اندازه کافی درشت می باشد، اما به دلیل اینکه ابرو حالت افتاده دارد، باعث می‌شود، درشتی چشم ها نمایان نباشد.
روش های مختلف برای رفع نواقص صورت وجود دارد، یکی از این روش ها لیفت شقیقه می باشد که این روش تاثیر بسیار زیادی در رفع افتادگی ابرو دارد و باعث می‌شود چشم‌ها کشیده تر نشان داده شود، همچنین این روش برای رفع چین و چروک اطراف چشم و پیشانی نیز تاثیر گذار می باشد.
در این روش با بالا بردن قسمت انتهایی ابروها باعث می شوند ابروها در صورت زیباتر شود و باعث درشت تر نشان داده شدن چشمها شود و زیبایی چهره را دو چندان کند.

لیفت شقیقه چیست؟ لیفتینگ شقیقه با رفع افتادگی پوست این ناحیه از صورت به جوانی و شادابی چهره کمک می‌کند. لیفتینگ شقیقه نوعی عمل زیبایی است که به بالا کشیدن ابروها، گوشه چشم و رفع چین‌وچروک آن ناحیه کمک می‌کند. در این روش چشم‌ها بزرگتر به‌نظر می‌رسند و تناسب متعادلی بین آن‌ها با ابرو برقرار خواهد شد.

 

 

لیفت شقیقه چیست؟

عمل لیفت شقیقه به دو روش تهاجمی و غیرتهاجمی بر روی صورت انجام می گیرد که روش تهاجمی آن که به صورت عمل جراحی می باشد، که دارای تاثیر گذاری بیشتری نسبت به  نوع  غیر تهاجمی آن دارد. در ادامه در مورد انواع لیفت شقیقه توضیح خواهیم داد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

کاندیدای مناسب لیفت شقیقه

۱- افرادی که ابروهای آنها در اثر افزایش سن،دچار افتادگی شده است، زیرا با افزایش سن میزان کلاژن سازی و چربی های زیر پوستی کاهش پیدا می‌کند و منجر به افتادگی ابرو می‌شود و این حالت باعث می‌شود چشم‌ها نسبت به حالت طبیعی کوچکتر نشان داده شود، استفاده از لیفت شقیقه برای این فرو مناسب باشد.

۲- افرادی که در اطراف ابرو و اطراف چشم آنها چین و چروک های ریزی ایجاد شده است، می توانند با استفاده از لیفت شقیقه، چین و چروک اطراف چشم را از بین ببرند.

کاندیدای مناسب لیفت شقیقه

۳- افرادی که پیشانی آنها در اطراف ابرو ها و چشم ها دچار چین و چروک شده است، می توانند از لیفت شقیقه استفاده کنند، اما استفاده از این روش برای افرادی که قسمت میانی پیشانی آنها دچار چین و چروک می باشد، تاثیر چندانی ندارد.

۴-استفاده از لیفت شقیقه باعث فرم دهی به چشم ها می شود و موجب افزایش جذابیت چهره می شود. بنابراین روش مناسبی برای جوانان می باشد و این افراد می‌توانند با استفاده از لیفت شقیقه چهره را جذاب تر کنند، اما باید این مورد را در نظر داشته باشیم که این افراد باید از سلامت عمومی برخوردار باشند، افرادی که به بیماری خاصی مبتلا هستند، قبل استفاده از این روش با پزشک متخصص مشورت کنند.

روش های انجام لیفت شقیقه

روش های زیادی برای انجام لیفت شقیقه وجود دارد که با توجه به شرایط فرد و انتظاری که از نتایج درمان دارد، از روش‌های متناسب با انتظارات فرد، استفاده می شود.

روش های انجام لیفت شقیقه

لیفت صورت به صورت  تهاجمی و غیرتهاجمی بر روی صورت انجام می گیرد، که در هر دوی این روش ها برای اینکه نتایج درمانی به صورت کامل بر روی پوست ظاهر شود، نیاز به دو هفته زمان می باشد، اما در روش غیر جراحی دوران نقاهتی ندارد و فرد می تواند بعد از انجام لیفت شقیقه به کارهای روزمره بپردازد.
اما بعد از انجام جراحی لیفت شقیقه، فرد نیاز به استراحت داشته و نیاز به مراقبت بیشتری دارد. از انواع روش های لیفت شقیقه می توان، لیفت شقیقه با تزریق بوتاکس، لیفت شقیقه با نخ لیفت، لیفت شقیقه با تزریق فیلر، لیفت شقیقه با عمل جراحی را نام برد.

۱- لیفت شقیقه با انجام فیلر

در این روش درمانی فیلرهایی به زیر پوست در ناحیه تزریق می‌شود، که این فیلرها حاوی هیالورونیک اسید می باشد و با افزایش کلاژن سازی موجب حجم دهی به ناحیه مورد نظر می شود.
همچنین در ناحیه مورد نظر موجب آبرسانی به پوست می شود و تاثیر بسزایی در انجام حجم دهی و لیفت صورت دارد.
استفاده از این روش مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا می باشد و میزان نتایج آن دارای ماندگاری بالایی است. در انجام این شیوه درمانی نیاز به عمل جراحی نمی باشد و تنها از طریق تزریق فیلر انجام می شود، امامیزان نتایج آن نسبت به عمل جراحی کمتر می باشد.

۲- لیفت شقیقه با تزریق بوتاکس

استفاده از این شیوه درمانی نیز تاثیر بسزایی در از بین بردن، خطوط اطراف چشم و همچنین رفع افتادگی ابرو دارد و در این روش با توجه به آستانه تحمل درد فرد، از بی حس کننده های موضعی استفاده می شود. عمل تزریق بوتاکس باید به آرامی در ناحیه مورد نظر انجام شود و سپس بعد از تزریق بوتاکس با استفاده از ماساژ باعث انتشار بوتاکس در ناحیه مورد نظر و همچنین فرم دهی به چشم ها و حالت ابروها شد.
ممکن است به همراه تزریق بوتاکس برای تاثیر گذاری بیشتر از لیزر تراپی نیز استفاده شود.
انجام لیفت شقیقه با استفاده از تزریق نیاز به دقت و حساسیت زیادی دارد، زیرا این ناحیه در اطراف چشم می باشد و کوچکترین سهل انگاری در این مورد موجب آسیب به بینایی می شود. پس در انتخاب پزشک باید بسیار دقت کنید گاهی پزشکان متخصص هزینه بالاتری دریافت می کنند، اما چنانچه هزینه بیشتری پرداخت کنید، از نتایج درمانی رضایت بیشتری نصیب شما می شود.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

لیفت شقیقه با نخ

چنانچه میزان افتادگی ابروها، جزئی باشد می‌تواند از روش لیفت شقیقه با نخ برای رفع افتادگی ابروها و فرم دهی چشم استفاده کرد. استفاده از نخ برای لیفت شقیقه تاثیر بسزایی در فرم دهی ابروها دارد و حدود ۹۰ درصد افراد از نتایج درمانی راضی بوده اند.
این روش با استفاده از بخیه های موقتی، باعث عمل لیفت می شود و همچنین کلاژن سازی ناحیه مورد نظر باعث رفع افتادگی ابرو و حالت دهی چشم می شود.
کلاژن تاثیر بسزایی در بهبود زخم و محکم شدن پوست دارد. بنابراین استفاده از این روش، تاثیر بسزایی بر رفع چین و چروک اطراف چشم نیز دارد.

لیفت شقیقه با نخ

برای انجام این شیوه درمانی ابتدا ناحیه تحت درمان به خوبی بررسی می شود و قسمت هایی که باید از نخ لیفت استفاده شود، نشانه گذاری می شود. ناحیه مورد نظر توسط بی حس کننده های موضعی بی‌حس می‌شود و نخ توسط سوزن به محل وارد می شود.
استفاده از نخ باعث کشیده شدن بافت زیرین پوست می شود و سپس سوزن از ناحیه مشخص شده خارج می شود. استفاده از این نخ ها به صورت موقتی بوده و کاملا بر روی پوست قابل مشاهده می باشد. اما میزان ماندگاری این روش درمان تا حدود سه سال می باشد و بستگی به میزان مراقبت های بعد از انجام عمل نیز دارد.

لیفت شقیقه با پلکسر

استفاده از این شیوه درمانی تاثیر بسزایی در لیفت شقیقه دارد، که با استفاده از دستگاه پلاسما جت، صورت می گیرد. در این روش دستگاه، حرارت مخصوصی را به بافت پوست وارد می‌کند و باعث می‌شود پوست حالت ارتجاعی گرفته و از حالت جامد به گاز تبدیل شود.
این روش باعث از بین رفتن چین و چروک آن ناحیه می شود، و همچنین باعث کشیده شدن پوست می شود. در روش درمانی پلکسر لایه سطحی پوست سوزانده می شود و سوراخ های ریزی بر روی پوست ایجاد می شود.

لیفت شقیقه با پلکسر

نتایج درمانی پلکسر به مدت یک هفته بعد از انجام این عمل زیبایی، بر روی پوست قابل مشاهده می باشد. اما تعداد جلسات درمانی بستگی به میزان افتادگی پوست و همچنین نوع پوست مراجعه کننده دارد، اما به طور معمول بین ۳ تا ۴ جلسه برای انجام پلکسر نیاز می باشد.
فاصله بین جلسات درمانی بین ۱ تا ۲ ماه می باشد، اما نتایج  آن به مدت ۵ سال ماندگاری دارد، البته با توجه به سن افراد و رژیم غذایی آن ها، میزان ماندگاری این روش درمانی متفاوت می باشد.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

لیفت شقیقه با جراحی

قبل از انجام جراحی لیفت شقیقه، پزشک سلامت عمومی شما و میزان چین و چروک را بررسی می‌کند و چنانچه این روش درمانی برای شما مناسب باشد، برای شما تاریخ انجام جراحی را مشخص می کند. شما باید در روز مورد نظر در مکان موردنظر حاضر شوید. جراحی لیفت با استفاده از بی حس کننده های موضعی برای شما انجام می شود.

لیفت شقیقه با جراحی

مدت زمان انجام عمل لیفت با توجه به مهارت پزشک متخصص و همچنین میزان افتادگی ابرو متفاوت می باشد، اما به طور معمول بین ۱ تا ۲ ساعت زمان لازم می باشد. انجام جراحی لیفت شقیقه دوره نقاهت زیادی ندارد و نیاز به بستری شدن نیست و فرد می‌تواند بعد از انجام عمل به منزل برگردد.

در صورتی که مراقبت های بعد از انجام لیفت شقیقه به خوبی مراعات شود، نتایج آن به صورت دائمی باشد در نتیجه میزان ماندگاری آن بیشتر است، اما در صورتی که این مراقبت ها به خوبی رعایت نشود، ممکن است میزان ماندگاری کم شود. طریقه انجام جراحی لیفت شقیقه مطابق شیوه های زیر قابل انجام می باشد.
انجام جراحی لیفت شقیقه دارای حساسیت بالایی می باشد و باید حتما توسط پزشک متخصص و با تجربه انجام شود تا باعث عدم قرینگی در چهره نشده و تناسب بین ابروها و چشم در دو طرف صورت یکسان باشد.

۱- لیفت شقیقه با روش SMAS

امروزه استفاده از این روش زیاد مورد استقبال قرار گرفته است، زیرا تنها با ایجاد برش های ظریف بر روی پوست، باعث انجام لیفت شقیقه می شود. با انجام این برش ها بر روی پوست، لایه های سطحی زیرین پوست کشیده می‌شوند، بدون اینکه آسیبی به بافت های عضله ای وارد شود، باعث فرم دهی چشم‌ها و ابروها شده و همچنین تاثیری بر از بین بردن میزان چین و چروک سطحی پوست دارد.

۲- لیفت پوست شقیقه

استفاده از این روش برای افرادی مناسب می باشد که میزان چین و چروک آنها بسیار سطحی و ریز می باشد، بنابراین می‌توانند با کشیدن پوست ناحیه موردنظر، موجب از بین رفتن چین و چروک های سطحی و همچنین  افتادگی های جزئی کنار ابرو و چشم شوند برای این کار برش های بسیار سطحی بر روی پوست انجام گرفته و با کشیدن پوست این ناحیه باعث از بین رفتن چین و چروک سطحی می شوند، همچنین ممکن است، در این روش از دستگاهی به نام آندوسکوپی استفاده شود، که این دستگاه  از طریق برش های ایجاد شده، به داخل پوست وارد شده و با کشیدن پوست آن ناحیه به سمت بالا، باعث رفع چین و چروک می شود.

۳- لیفت شقیقه با روش MASC

 استفاده از این روش برای افرادی که میزان چین و چروک آن ها عمیق تر می باشد، قابل استفاده می باشد. زیرا در این روش برش هایی بر روی پوست ایجاد شده و لایه های عمیق تر پوست کشیده می‌شود و تاثیرگذاری بیشتری بر از بین بردن میزان چین و چروک دارد. در واقع میزان برش هایی که بر روی پوست ایجاد می شود نسبت به روش SMAS عمیق تر می باشد، اما جای نگرانی ندارد و میزان برش ها آنقدر عمیق نیست.

مزایای لیفت شقیقه

در صورتی که این شیوه درمانی، توسط فرد متخصص و با تجربه انجام بگیرد، مزایای آن زیاد می باشد. از مزایای این روش می‌توان:

۱- این روش به صورت غیر تهاجمی نیز قابل انجام می‌باشد و از نظر ایمنی بودن، دارای ایمنی بالایی می باشد.

۲- هیچگونه جای زخم بر روی پوست باقی نمی ماند.

مزایای لیفت شقیقه

۳- میزان ماندگاری این روش بالا می باشد و از افتادگی پوست با افزایش سن جلوگیری می‌کند.

۴- تغییر بسیار طبیعی در حالت ابرو و چشم ها ایجاد می کند.

۵- باعث افزایش جذابیت در صورت می شود، چنانچه صورت با افتادگی ابرو حالت خستگی داشته باشد با استفاده از این روش این حالت رفع می‌شود.

۶- باعث از بین رفتن چین و چروک سطحی در اطراف پیشانی می شود، همچنین خطوط پنجه کلاغی در اطراف چشم‌ها و ابروها را از بین می‌برد و در کل باعث افزایش زیبایی چهره می شود.

معایب و عوارض

این روش زیبایی نیز مانند سایر روش های زیبایی ممکن است، دارای معایب و عوارض باشد، این عوارض به صورت موقتی بوده و به مرور زمان کاملا برطرف می‌شود، همچنین میزان عوارض در افراد مختلف متفاوت می باشد. این عوارض عبارتند از:

۱- ممکن است بعد از انجام لیفت شقیقه، در ناحیه مورد نظر، کبودی، تورم، درد خفیف احساس شود که این عوارض به مدت یک هفته بعد از انجام لیفت رفع خواهد شد. در صورت احساس درد می توانید از مسکن استفاده کنید.

۲- در صورتی که عمل لیفت، توسط افراد متخصص و با تجربه انجام نشود، ممکن است بعد از انجام لیفت دو طرف ابرو ها دارای حالت قرینه نباشند و عدم قرینگی باعث شود، چهره از جذابیت زیادی برخوردار نباشد و وجود تفاوت بین حالت چشمها یک حالت نازیبایی را در چهره ایجاد کند. عدم تقارن اگر درحد جزئی باشد، قابل تشخیص نمی باشد، اما اگر عدم قرینگی به وضوح بر روی صورت مشخص باشد، بهتر است با پزشک متخصص در میان بگذارید.

معایب و عوارض

۳- گاهی ممکن است در انجام لیفت شقیقه به اعصاب اطراف آن، آسیبی وارد شود و این آسیب منجر به ضعف در حرکت ابروها شود، که این عارضه نیز کوتاه مدت می باشد و بعد از چند هفته از بین میرود.

۴- تا زمان بهبودی کامل محل زخم ها و برش ها ممکن است، بر روی سطح پوست ناهمواری وجود داشته باشد و این مورد نیز موقتی می باشد و در صورت بهبودی کامل زخم، از بین خواهد رفت و همچنین ممکن است در صورتی که مراقبت صحیح از پوست انجام نشود، محل زخم دچارعفونت شود.

جهت دریافت نوبت و مشاوره رایگان با کلینیک کاشت و زیبایی بیمارستان عرفان نیایش با ما در ارتباط باشید:

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

مشاوره وات ساپ

مشاوره در شبکه های اجتماعی
ارتباط در وات ساپ و اینستاگرام
مشاوره تلفني

۶ –۰۲۱-۴۹۷۹۶۲۶۴ (تماس از سراسر کشور)

توصیه های قبل از لیفت

۱- برای انجام لیفت شقیقه باید از سلامت عمومی خود کاملاً اطلاع داشته باشید و چنانچه داروی خاصی مصرف می کنید یا به بیماری خاصی مبتلا هستید، حتما پزشک مورد نظر را در جریان بگذارید، که با توجه به شرایط شما از این روش درمانی استفاده کند.

۲- قبل از انجام جراحی در جلسه مشاوره، میزان انتظار خود از نتایج عمل لیفت را با پزشک در میان بگذارید، تا نتیجه عمل برای شما رضایت بخش باشد.

توصیه های قبل از لیفت

۳- قبل از انجام لیفت شقیقه، بهتر است چشم معاینه شود، همچنین عکس برداری از صورت توسط پزشک صورت گیرد.

۴- چند روز قبل از انجام عمل لیفت شقیقه، از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین و وارفارین خودداری شود. زیرا استفاده از این داروها باعث افزایش خونرسانی به ناحیه مورد نظر می شود و میزان عوارض آن که کبودی و تورم می باشد، افزوده می شود.

۵- چند روز قبل از انجام جراحی لیفت شقیقه، از مصرف سیگار و مشروبات الکلی خودداری شود. زیرا در روند جریان خون اختلال ایجاد کرده و جلسات درمانی را کند، می کند.

مراقبت های بعد از لیفت شقیقه

۱- ممکن است در ناحیه مورد نظر کبودی و تورم ایجاد شود، که می توانید با استفاده از مسکن ها و آنتی بیوتیک ها میزان این عوارض را کاهش دهید.

۲- گفتیم که لیفت شقیقه به چند روش انجام می گیرد، چنانچه با انجام لیفت شقیقه بر روی محل مورد نظر جراحت ایجاد شده باشد، ممکن است ناحیه پانسمان شود، و بخیه بعد از چند روز از عمل لیفت کشیده شود، بنابراین پانسمان، باید تمیز نگه داشته شود و امکان دارد بعد از دو روز پانسمان ها برداشته شود.

مراقبت های بعد از لیفت شقیقه

۳- به دلیل اینکه بر روی ناحیه شقیقه برش ایجاد می شود، در موقع استراحت کردن باید سر به سمت بالا نگه داشته شود، تا از ایجاد کبودی و تورم بیش از اندازه جلوگیری شود. بهتر است چند بالش در زیر سر قرار دهید تا سر نسبت به سایر قسمت ها بالاتر باشد.

۴- چند روز بعد از انجام لیفت شقیقه از انجام تمرینات ورزشی سنگین خودداری شود.

۵- بعد از انجام لیفت از دوش گرفت خودداری شود و حداقل دو روز بعد از انجام لیفت، استحمام کنید اما در هنگام استحمام، آب نباید مستقیم به بخیه ها برسد.

۶- چنانچه بر روی ناحیه مورد نظر بخیه زده شود ممکن است بخیه ها، قابل مشاهده باشد، می توانید بخیه ها را با موی سر پوشش دهید و به کارهای روزمره بپردازید.

۷- به منظور کاهش تورم و کبودی، می توانید از کمپرس سرد استفاده کنید. اما کمپرس نباید مستقیم بر روی شقیقه قرار داده شود، ابتدا یخ را داخل پارچه بپیچید و سپس آن را بر روی شقیقه قرار دهید.

8- از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید نیز خودداری شود و در صورت لزوم از کرم های ضدآفتاب استفاده کنید.

هزینه های لیفت شقیقه

میزان هزینه ای که برای انجام لیفت شقیقه باید پرداخت شود با توجه به عوامل مختلفی متفاوت می‌باشد. از عوامل تاثیر گذار بر هزینه می توان

۱- میزان افتادگی ابرو

 هرچه میزان افتادگی ابرو بیشتر باشد، میزان هزینه دریافتی برای انجام لیفت شقیقه نیز بیشتر است.

۲- نوع روش لیفت

 همانگونه که در بالا نیز ذکرکردیم، روش های مختلفی برای لیفت شقیقه وجود دارد، که استفاده از هر کدام از این روش ها، دارای هزینه متفاوتی می باشد که با توجه به شرایط فرد تعیین می شود.

هزینه های لیفت شقیقه

۳- میزان سابقه و تجربه پزشک متخصص

 انجام لیفت شقیقه نیاز به مهارت بالایی دارد، بنابراین باید در انتخاب پزشک متخصص بسیار دقت و حساسیت به خرج دهید. در صورتی که پزشک متخصص مهارت کافی نداشته باشد، ممکن است باعث ایجاد آسیب های جبران ناپذیری به پوست شده و همچنین چهره از جذابیت زیادی برخوردار نباشد. هرچه پزشک مورد نظر دارای مهارت و تجربه بیشتری باشد، میزان هزینه دریافتی نیز بیشتر است.

۴- مکان کلینیک

کلینیک های زیبایی دارای موقعیت های مختلف جغرافیایی هستند، بنابراین با توجه به هزینه هایی که به نسبت موقعیت، باید پرداخت شود، هزینه دریافتی از مشتریان نیز متفاوت می باشد. چه بسا کلینیک های زیبایی واقع در یک شهر، دارای هزینه های متفاوت می باشند و همچنین این موضوع در مورد کلینیک های واقع در شهر های مختلف نیز صدق می کند.

۵- استفاده از داروهای تکمیلی

 گاهی پزشک متخصص با توجه به شرایط بیمار از داروهای خاصی، برای کاهش عوارض استفاده می‌کند که این داروها نیز هزینه های متفاوتی دارند و بر روی هزینه نهایی تاثیر گذار است.

۶- تعداد جلسات درمانی

 با توجه به میزان آسیب پوستی، تعداد جلسات درمانی متفاوت می باشد هرچه میزان تعداد جلسات درمانی، بیشتر باشد هزینه دریافتی نیز بیشتر است.

آیا لیفت شقیقه تنها برای برطرف کردن چروک های گوشه چشم مناسب است؟

۱- لیفت شقیقه علاوه بر تاثیری که بر روی از بین بردن خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم دارد، موجب حالت‌دهی زیبا به فرم چشم‌ها و ابروها می‌شود.

۲- با افزایش سن، میزان چربی های زیر پوستی کاهش پیدا می کند و باعث می شود در ناحیه شقیقه حجم طبیعی از بین برود، بنابراین استفاده از لیفت شقیقه، موجب حجم دهی به این ناحیه شده و چهره حالات جذاب و زیبایی پیدا می‌کند.

آیا لیفت شقیقه تنها برای برطرف کردن چروک های گوشه چشم مناسب است؟

۳- استفاده از این روش باعث از بین رفتن خطوط ریز اطراف پیشانی و ابرو ها می شود و تاثیر زیادی بر روی جوانسازی صورت دارد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به متن
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات نوشته شده
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x